واردات کالاهای اساسی از دبی با وانیکس با اراه چک تضمین

کالاهای اساسی از دبی

برای واردات کالاهای اساسی از دبی و واردات بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

با توجه به اینکه کشور ما به خاطر تحریم امکان واردات کالا از کشورهای اروپایی و غربی را ندارد، واردات کالاهای اساسی از دبی این امکان را برای تاجران و واردکنندگان ایرانی فراهم کرده است. در ادامه این مطلب از وبلاگ وانیکس قصد داریم علاقه‌مندان به این حوزه را بیشتر با واردات کالاهای اساسی از دبی آشنا کنیم.

 

 

دبی به خاطر موقعیت استراتژیک خود، در حال تبدیل شدن به یک تامین‌کننده قدرتمند در میان شهرها و کشورهای حاشیه خلیج فارس است. با توجه به سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی که روی پروژه‌های تجاری این شهر صورت گرفته، امروزه به عنوان یک مقصد مناسب برای واردات کالا محسوب می‌شود.

کالاهای اساسی دبی چیست؟

کالاهای اساسی دبی چیست؟

کسانی که نخستین بار قصد واردات کالاهای اساسی از دبی را دارند، ممکن است با این سوال روبه‌رو شوند که کالاهای اساسی شامل چه چیزهایی هستند. این دست از کالاها در دو دسته قرار می‌گیرند. یک گروه مواد اولیه هستند که برای تولید کالا مورد استفاده می‌گیرند، برای مثال صنایع فولاد و آهن جزء کالاهای پایه برای تولید خودرو محسوب می‌شوند. گروه دوم شامل صنایع کالاهای مصرفی هستند، صنایعی که مستقیما وارد می‌شوند و مورد استفاده جامعه قرار می‌گیرند، برای مثال بیسکوییت و روغن نباتی.

مزایای واردات کالاهای اساسی از دبی

واردات مواد اولیه و اساسی سال‌هاست که به عنوان یک روش مناسب برای رسیدن به حاشیه سود بالا است. بنابراین چه جایی بهتر از دبی که در سال‌های اخیر به خاطر موقعیت استراتژیک خود توانست به عنوان یک قطب تامین‌کننده کالا در خاورمیانه شناخته شود. واردات کالاهای اساسی از شهر دبی از جمله مزایای متعددی مانند دسترسی به مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و رسیدن به مزایای تجارت بین‌الملل را برای ایرانیان فراهم می‌کند.

 

 

دستیابی به سود بیشتر با واردات کالاهای اساسی از دبی

همه به دنبال سود بیشتر در تجارت هستند. حال تصور کنید که قرار است مجموعه‌ای از کالاهای اساسی که در هر صورت نیاز یک جامعه است را از دبی وارد کنید. برای دستیابی به این هدف بزرگ که رونق تجاری چشم‌گیری را برای فرد واردکننده و جامعه به ارمغان می‌آورد، به طور منظم تلاش می‌کنند. برخی هم ممکن است برای دستیابی به سود بیشتر در عرصه واردات سال‌ها تلاش کنند.

دستیابی به سود بیشتر با واردات کالاهای اساسی از دبی

همه شرکت‌ها می‌خواهند فرصت تجاری را انتخاب کنند که در آن بتوانند نرخ سود را به حداکثر برسانند و از چندین مزیت بهره‌مند شوند. اگر در مورد سود صحبت می‌کنیم، باید به چندین عامل از جمله بهای تمام شده برای خرید آن کالا است. واردات کالای اساسی از دبی به خاطر وجود منابع تامین‌کننده متعدد، نه تنها هزینه نهایی محصول به قیمت مناسبی عرضه می‌شود، بلکه حاشیه سود بالایی را هم نصیب واردکننده می‌کند. بهتر است برای واردات کالاهای اساسی کشوری را انتخاب کنیم که محصول به هزینه کمتری تولید یا عرضه می‌شوند. دبی جز شهرهایی است که به خاطر موقعیت تجاری و وجود مراکز متعدد، کالاهای اساسی را به قیمت مناسبی عرضه می‌کند.

 

 

دسترسی به کیفیت خوب

برای واردات کالاهای اساسی دبی را انتخاب کرده‌اید؟ باید به شما تبریک بگوییم، در این شهر می‌توانید چنین کالاهایی را با بهترین کیفیت خریداری و به ایران وارد کنید. تیم وانیکس که سال‌هاست در عرصه واردات کالا فعالیت می‌کند معتقد است، همه مشتریان تنها به دنبال محصول با کیفیت هستند. هیچ کس دوست ندارد پولی را که به سختی به دست آورده، صرف خرید کالاهای بی ارزش و بی کیفیت کند. آن‌ها معمولا به دنبال خرید محصولات با کیفیت و به قیمت مناسب هستند.

از آنجایی که بیشتر محصولات در دبی از برندها و نام‌های تجاری شناخته شده هستند، کیفیت مناسبی دارند. بنابراین انتخاب شهر دبی برای واردات کالاهای اساسی علاوه بر دسترسی به محصولات با کیفیت، یک روش کاملا هوشمندانه برای به دست آوردن حاشیه سود و بازار فروش بیشتر در ایران است. معمولا تامین‌کنندگان شهر دبی، محصولات را با استانداردهای با کیفیت بالا عرضه می‌کنند. این به شما در ارائه خدمات به بازار با برخی از محصولات باکیفیت کمک می‌کند.

کاهش هزینه های تولید

واردات برخی محصولات اساسی از شهر دبی، هزینه‌های تولید کسب و کارهای مختلف را کاهش می‌دهد. همه شرکت‌ها سعی می‌کنند بهترین راه ممکن را پیدا کنندکه به وسیله آن بتوانند به راحتی هزینه تولید را کاهش دهند و محصولات را با حاشیه سود خوب بفروشند.

هزینه تولید یک کالا در داخل به عوامل مختلفی بستگی دارد، عواملی مثل هزینه مواد اولیه و نیروهای انسانی. گاهی ممکن است مواد اولیه را در کشور خود با قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر کشورها دریافت کنید. به همین دلیل واردات مواد اولیه و اساسی برای شرکت‌های تولیدی هم یک روش هوشمندانه به شمار می‌رود.

با توجه به اینکه شهر دبی در نزدیکی ایران واقع شده، امکان دسترسی سریع به کالاهای اساسی و مواد اولیه را نیز برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند. شرکت‌های واسطه‌ای دبی، این دست از کالاها را برای به دست آوردن بازار بیشتر، رقابتی و به قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنند.

از این نوع کالاها می‌توان برای تولید محصول نهایی استفاده کرد. این شیوه کمک می‌کند تا با دسترسی به یک منبع مورد اعتماد هزینه‌های تولید شرکت کاهش یابد. همین موضوع می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای واردات محصولات اساسی از دبی برای بسیاری از تولیدکنندگان کوچک و بزرگ باشد.

با واردات کالاهای اساسی با شرایط اضطراری مقابله کنیم

گاهی ممکن است شرایطی در کشور به وجود آید که امکان تولید برخی کالاهای اساسی برای رفع نیازهای اولیه جامعه وجود نداشته باشد. در این مواقع معمولا از منابعی خارج از مرز کمک گرفته می‌شود. واردات کالاهای اساسی از دبی روشی برای مقابله با چنین موقعیت‌هایی است. موقعیت‌هایی که پیش‌بینی شده نیست و امکان رخداد آن برای هر جامعه‌ای وجود دارد.

با واردات کالاهای اساسی با شرایط اضطراری مقابله کنیم

افرادی که کالاها و محصولات نهایی را از دبی وارد می‌کنند، علاوه بر رونق بخشیدن به تجارت خود می‌توانند از کمبود منابع جلوگیری کرده و مواد مورد نیاز جامعه را با این شیوه مرسوم تامین کنند.

یک تصمیم خوب و استراتژیک موثر

انتخاب واردات کالاهای اساسی از دبی، نه تنها باعث کسب درآمد بیشتر می‌شود بلکه به کار بر روی برخی عناصر دیگر نیز کمک خواهد کرد. این یک نوع تصمیم خوب و استراتژیک است که در آن می‌توانید مزایای بیشتری را به دست آورید. به ویژه برای کشورهای در حال توسعه که همواره نیاز به کشورهای همسایه برای دسترسی به انواع منابع و رسیدن به توسعه بیشتر اهمیت دارد.

با توجه به اینکه ایران ارتباط تجاری مناسبی با کشور امارات متحده عربی دارد، واردات از این کشور آسان‌تر و با دغدغه‌های کمتری همراه است. دلایل ما برای آنکه واردات محصولات اساسی از شهر دبی یک روش مناسب و ایده‌آل می‌دانیم به خاطر برقراری روابط تجاری بین‌المللی بیشتر، به دست آوردن منابع مهم و پیشرفته است.

سایر مورادی که باید درباره واردات کالاهای اساسی از دبی بدانید

دبی شهری است که برای واردات و توسعه تجارت خود می‌توانید روی آن حساب کنید. اگر می‌گوییم موقعیت استراتژیک دبی منظور ما شرایط جغرافیایی مناسب آن است. این شهر در میانه راه بین شرق و غرب قرار دارد و باعث پیوند این دو جهان به یکدیگر می‌شود. هم بندر و هم فرودگاه دارد که تدارکات را آسان‌تر می‌کند. بنابراین، کسب و کار مرتبط با تجارت بین‌المللی مثل واردات می‌تواند منجربه رسیدن به رونق بیشتر شود.

کسب و کارها از سراسر جهان حضور خود را در دبی آغاز کرده‌اند. از تفریح و سرگرمی گرفته تا بانکداری و ساخت و ساز، مشاغل در مناطق مختلف شعبه‌های خود را در دبی افتتاح کرده‌اند. چه به دنبال یک فروشگاه مد بین‌المللی یا مراکز تجاری که محصولات منحصربه فرد و جدید باشید، مطمئناً آن را در دبی پیدا خواهید کرد.

سایر مورادی که باید درباره واردات کالاهای اساسی از دبی بدانید

مهم‌ترین دلیلی که بسیاری برای واردات محصولات و مواد اولیه اساسی شهر دبی را انتخاب می‌کنند، سهولت دسترسی به این شهر است. پس از آن هم روال آسان ترخیص کالا و بدون کاغذبازی‌های اضافی است. به همین دلیل هم شرایط برای رشد ایده‌ها و نوآوری‌های جدید با سرمایه‌گذاری در عرصه واردات را برای همه فراهم می‌کند.

اما باز هم این همه ماجرا نیست. امارات متحده عربی دارای طیف گسترده‌ای از تنوع اقتصادی به همراه یک سیستم سیاسی پایدار و توانمند است که باعث شده تا بسیاری از کشورها همچون ایران و هند برای واردات آن را انتخاب کنند. قوانین تجارت بین‌المللی در شهر دبی امارات نیز انعطاف‌پذیر و مطلوب است و آن را به یک پایگاه اقتصادی قدرتمند برای واردات تبدیل کرده است.

مراحل ترخیص واردات کالاهای اساسی از دبی

برای ترخیص کالاهای خریداری شده در دبی و وارد کردن آن به ایران باید بسته‌‌های سفارشی از شرایط قوانین تجارت بین‌الملل برخوردار باشند. برای مثال حتما باید همه محموله‌های سفارشی دارای اظهارنامه مالیاتی همراه قرارداد تجاری باشند. کالاهای اساسی باید دارای برگه مجوز بهداشت باشند.

مراحل ترخیص واردات کالاهای اساسی از دبی

به طور کلی روال ترخیص کالاهای وارداتی از اداره گمرک دبی نسبتا آسان است و هزینه ترخیص نیز به مراتب کمتر از سایر شهرهای آسیایی است. هزینه حمل و نقل کالاهای وارداتی از دبی به خاطر نزدیک بودن به ایران نیز ارزان و مناسب و به نفع صاحبان مشاغل است.

واردات کالاهای اساسی از دبی با وانیکس

وانیکس یک شرکت بازرگانی معتبر با بیش از ۱۰ سال سابقه است. برای واردات محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز کسب و کار خود می‌توانید به تیم متخصص ما اعتماد کرده و در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را ثبت کنید.

واردات کالاهای اساسی از دبی با وانیکس

کارشناسان ما به محض ثبت سفارش بهترین تامین‌ کننده و فروشنده به قیمت مناسب با شرایط شما را در دبی می‌یابند. پس از آن بسته‌های سفارشی را به صورت هوایی یا دریایی حمل و به انبار شرکت یا کارخانه شما ارسال می‌شود. وانیکس برای جلب اعتماد مشتریان عزیز خود به آن‌ها چک ضمانت ارائه می‌دهد تا جای هیچ نگرانی نباشد.

قیمت کالاهای اساسی در امارات کار را برای واردات راحت می‌کند

قیمت کالاهای اساسی در امارات به دلیل رقابت بالا برای واردات و فروش در ایران بسیار به صرفه هستند. همچنین به دلیل رشد بالای قیمت کالاهای اساسی در ایران، وارد کردن آن‌ها از امارات می‌تواند به صرفه‌تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر