واردات کابل موبایل اندروید با وانیکس

کابل موبایل اندروید، یکی از کالاهای سودآور برای واردات از چین و دبی است. چین یکی از تولیدکننده‌های بزرگ دنیا است که بسیاری از کالاهای جهان را تأمین می‌کند. ایران نیز با این کشور رابطه تجاری خوبی داشته و همین موضوع باعث علاقه بیشتر بازرگانان به واردات از چین شده است. دبی نیز یکی از مراکز تجاری مهم در خاورمیانه است که تاجران ایرانی برخی از کالاهای مورد نیاز را از این منطقه وارد می‌کنند. کابل موبایل اندروید جزو کالاهای سودآور برای واردات است که در ادامه بیشتر درباره واردات کابل موبایل اندروید از چین و دبی خواهیم گفت.

 

 

کابل موبایل اندروید چیست؟

کابل موبایل یا همان USB وسیله‌ای است که برای شارژ کردن گوشی‌های همراه یا انتقال داده بین دو دستگاه استفاده می‌شود. از زمانی که برای اولین‌بار کابل‌های USB معرفی شدند، پیشرفت‌های زیادی در آنها دیده می‌شود. این کابل‌ها حالا سریع‌تر، کوچک‌تر و قدرتمندتر شده‌اند. این کابل‌ها دارای انواع مختلفی چون USB-A، USB-B، میکرو USB، مینی USB و   USB-Cهستند. از USB-A بیشترین استفاده می‌شود. درواقع این نوع همان کابل است.

چرا واردات کابل موبایل اندروید از چین سودآور است؟

شاید یکی از مهم‌ترین چیزهایی که درمورد کالاهای چینی وجود دارد، ارزان بودن آنها باشد. یعنی اکثر ما می‌دانیم که کالاهای چینی قیمت مناسبی نسبت به تولیدات سایر کشورها دارند. کابل موبایل نیز این قاعده مستثنی نبوده و جزو یکی از اقلام ارزان‌قیمت است؛ بنابراین واردات کابل موبایل اندروید از چین می‌تواند سود خوبی را نصیب بازرگانان آن کند.

موادی که برای تولید این کابل‌ها استفاده می‌شود، به‌راحتی در دسترس است. همین موضوع باعث شده تا در قیمت آنها تأثیر زیادی داشته باشد. زیرا با دسترسی به این مواد، تولیدکنندگان مجبور به واردات آنها با قیمت گزاف نیستند. بلکه می‌توانند آن را با قیمت ارزان در کشور خود تهیه کنند. قوانین حمایتی از تولیدات که دولت چین تعیین کرده عامل دیگری برای کاهش قیمت کالاهای تولیدی این کشور است.

چرا واردات کابل موبایل اندروید از چین سودآور است؟

کاهش مالیات‌ها، افزایش یارانه، ایجاد زیر ساخت‌های تولیدی و بسیاری دیگر از عوامل از جمله اقداماتی است که دولت این کشور انجام می‌دهد. علاوه بر این نیروهای متخصص با دستمزد کم در این کشور به‌وفور وجود دارند که هزینه‌های تولیدی کالاها را کاهش داده است.

 

 

چگونه کابل موبایل اندروید را از چین و دبی وارد کنیم؟

اگر قصد دارید از چین و دبی کابل‌های اندرویدی را وارد کشور کنید این قسمت می‌تواند نحوه واردات آنها را تا حدی به شما نشان دهد. درواقع برای انجام هر کاری تا اینکه بتوانید به نتیجه دلخواه برسید لازم است تا درمورد نحوه انجام آن بدانید. در ادامه نحوه واردات کابل موبایل از دبی و چین را بررسی خواهیم کرد.

چگونه کابل موبایل اندروید را از چین و دبی وارد کنیم؟

قوانین و مقررات واردات را بررسی کنید

در حقیقت برای واردات این کالا باید از قوانین آن پیروی کنید. این قوانین بسته به نوع کالاها متفاوت است. همچنین لازم است که بدانید واردات آنها در کشور ایران ممنوعیت نداشته باشد. گاهی اوقات قوانینی برای واردات برخی کالاها تعیین می‌شود که باعث محدودیت در تجارت آنها خواهد شد.

 

 

 تأمین‌کنندگان معتبر چینی را انتخاب کنید

این نکته به دلایل مختلف اهمیت زیادی دارد. ابتدا لازم است بدانید که تأمین‌کننده به طور کامل و انحصاری، مسئولیت کالاهایی که به فروش می‌رساند را بر عهده می‌گیرد. هرگونه بی‌نظمی و تبعیت نکردن از قوانین منجر به مشکلات حقوقی خواهد شد. به دلیل اینکه کالاهای وارداتی ممکن است باعث زیان به مصرف‌کننده شود، توجه به این اصل بسیار اهمیت دارد. همچنین عدم اعتبار تأمین‌کننده و ارائه گواهینامه ممکن است باعث شود تا محصولات شما در گمرک نگه داشته شوند.

 قرارداد فروش را امضا کنید

پس از یافتن تأمین‌کننده معتبر حالا لازم است تا توافقنامه فروش را امضا کنید. امضای این توافقنامه برای واردات کابل موبایل اندروید از چین و دبی بسیار مهم است و همه چیز باید در آن مشخص باشد. در این توافقنامه اطلاعاتی درمورد مشخصات محصول و شرایط استرداد و غرامت در صورت عدم مطابقت محصول دریافتی با توافق‌نامه بیان می‌شود. این امر می‌تواند شما را از مشکلاتی که ممکن است در درازمدت به آن گرفتار شوید را نجات دهد.

قرارداد فروش بین‌المللی را با شرایط حمل‌ونقل و اینکوترمز ببندید

اینکوترمز اصطلاح تجاری بین‌المللی است. در اینکوترمز مسئولیت‌های مربوط به حمل‌ونقل بین‌المللی که بین خریدار و تأمین‌کننده مشخص شده، کنترل می‌شود. اینکوترمزهای زیادی وجود دارد که می‌تواند واردات کابل‌های اندرویدی را تحت‌الشعاع قرار دهد. به همین دلیل، بسیار توصیه می‌شود که قبل از امضای نهایی خود در قرارداد فروش، این مشکل را حل کنید.

وسیله حمل‌ونقل بین‌المللی را انتخاب کنید

اگر در قرارداد اینکوترمز نحوه واردات را مشخص نکرده‌اید، حالا می‌توانید برای آن برنامه‌ریزی کنید. استفاده از مسیرهای هوایی، دریایی، زمینی و ریلی برای واردات از چین و مسیر هوایی و دریایی برای واردات از دبی وجود دارد. بهتر است که درمورد مزایا و معایب هر یک از این روش‌ها تحقیقات لازم را انجام دهید. مانند محدوده قیمت و بازه‌های زمانی مربوط به حمل‌ونقل‌ها را در نظر داشته باشید.

کالاهای خود را از گمرک ترخیص کنید

اگر شخصاً واردات کالاها را بر عهده دارید باید پروسه ترخیص از گمرک را طی کنید. مدارک لازم را در زمان مشخص شده به گمرک تحویل داده تا بتوانید کالاها را ترخیص کنید. درصورتی‌که مدارک شما نامعتبر بوده یا اطلاعات آن به‌درستی ثبت نشده باشد، ممکن است با مشکلات جدی مواجه شوید. اگر از طریق شرکت‌های بازرگانی اقدام به واردات می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی و بدون گمرک کالاهای خود را درب انبار خود تحویل بگیرید.

نکاتی برای خرید کابل موبایل اندروید

انتخاب گوشی‌های همراه و لوازم جانبی آنها برای واردات همیشه مسئله‌ای سخت بوده است. هرچند که اگر آنها را از یک تأمین‌کننده معتبر خریداری کنید، ریسک آن کاهش خواهد یافت. در اینجا چند نکته برای خرید و واردات کابل موبایل اندروید از چین و دبی را بررسی خواهیم کرد.

از آنجا که کیفیت کابل‌های موبایل در میزان عمر گوشی‌ها تأثیر زیادی دارد بسیار مهم است که به کیفیت آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید. سرعت شارژ، استانداردها و قابلیت‌های زیادی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. همه کابل‌ها مشابه نیستند و شرایط و مشخصات خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

  • برند کابل‌های موبایل یکی از مواردی هستند که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید.
  • قیمت کابل‌ها زیاد نبوده و تحت تأثیر عواملی چون طول، ضخامت، کیفیت، دوام و ساخت کلی هستند.
  • کابل‌هایی با طول زیاد ممکن است سرعت کمی برای شارژ گوشی‌ها داشته باشند، بنابراین بهتر است که به طول کابل‌ها دقت بیشتری داشته باشید.
  • کابل‌های ضخیم انتخاب مناسب‌تری برای واردات هستند؛ زیرا کیفیت آنها نسبت به کابل‌های نازک بیشتر بوده و انرژی بیشتری از خود عبور می‌دهند.

واردات کابل موبایل اندروید و آیفون با وانیکس

واردات کابل موبایل اندروید با وانیکس

با استفاده از شرکت بازرگانی وانیکس می‌توانید سود خود را از واردات کابل موبایل از چین و دبی افزایش دهید. این شرکت بازرگانی مشاوره‌هایی در خصوص انتخاب تأمین‌کننده‌ها و همچنین انتخاب کالای مناسب به شما می‌دهد که در واردات بسیار مهم هستند. همچنین با واردات بدون ترخیص از گمرک می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان کالاهای خود را درب انبارتان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *