واردات کابل گوشی آیفون با وانیکس

واردات کابل موبایل آیفون

برای واردات کابل موبایل آیفون بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

مقرون‌به‌صرفه بودن و سهولت در واردات این محصول به ایران سبب شده که واردات کابل موبایل آیفون از چین و دبی مورد توجه بسیاری از واردکنندگان قرار گیرد. اگر به تازگی پا به عرصه واردات گذاشته‌اید و برای واردات این محصول تجربه کافی ندارید نگران نباشید؛ می‌توانید به سادگی طی همکاری با شرکت‌های بازرگانی معتبر مانند وانیکس اقدام به واردات این محصول کنید. کابل‌ها ابزاری برای شارژکردن موبایل و یا انتقال داده‌ها میان دو دستگاه هستند، این محصول در دو نوع میکرو USB و TYPE-C برای موبایل‌های اندروید و کابل لایتنینگ برای آیفون تولید می‌شود.

 

 

کابل موبایل آیفون چیست؟

کابل‌های موبایل آیفون یا همان کابل‌های لایتنینگ ابزاری برای شارژ موبایل‌های آیفون و هم‌چنین انتقال اطلاعات هستند. کابل‌های لایتنینگ به صورت اختصاصی برای گوشی‌های آیفون طراحی و تولید می‌شوند و قابلیت شارژ گوشی‌های اندرویدی را ندارند. امروزه کابل‌های موبایل آیفون در انواع و برندهای مختلفی تولید شده و فروش این کالا در ایران از بازار خوبی برخوردار است.

کابل موبایل آیفون چیست؟

چرا واردات کابل موبایل آیفون از چین و دبی سودآور است؟

با افزایش محبوبیت برند اپل در سرتاسر جهان، روز به روز تقاضا برای خرید محصولات این شرکت بیشتر می‌شود؛ برای همین بازار فروش لوازم جانبی محصولات اپل از سود خوبی برخوردار است. اگر شما مقصد تجاری خود را با دقت انتخاب کنید می‌توانید با سرمایه پایین واردات کابل موبایل آیفون را آغاز کنید. چین و دبی که از مقاصد بزرگ تجاری خاورمیانه هستند می‌توانند گزینه‌هایی ایده‌آل برای اقدام به واردات کابل موبایل آیفون باشند؛ زیرا علاوه‌ بر ارزان بودن این کالا در چین، ترخیص آن‌ها از گمرک امارات به آسانی انجام می‌شود. هم‌چنین شرکت‌های بازرگانی فراوانی می‌توانند در این مسیر با شما همکاری کنند.

واردات کابل گوشی اپل از چین

اینکه بدانید برای واردات یک کالا بهتر است کدام مقصد تجاری را انتخاب کنید، تاثیر مستقیمی در سود و موفقیت نهایی شما دارد. کارخانه‌های فراوان، وفور مواد اولیه، تعدد نیروی کار باتجربه و … سبب شده‌اند تا هزینه تولید یک کالا در چین به حداقل قیمت ممکن برسد؛ هم‌چنین وضع قوانین حمایتی در دولت چین هزینه‌های اولیه را بسیار کاهش داده و چین را به یکی از بهترین مقاصد تجاری جهان مبدل ساخته است. واردات کابل موبایل آیفون از چین به دلیل ارزان بودن و تنوع بالا محصولات یکی از سودآورترین گزینه‌ها در عرصه واردات لوازم جانبی موبایل است. شما با ورود به این بازار و مشورت با افراد آگاه و کسب تجربه می‌توانید در مدت زمان اندک به سود خوبی برسید.

واردات کابل موبایل از چین

واردات کابل گوشی آیفون از دبی

بی‌شک یکی از دلایل تمایل بازرگانان ایرانی برای واردات محصول از کشور امارات سهولت ترخیص محصولات از گمرک این کشور است. کشور امارات با دریافت مبلغی بسیار پایین، هزینه‌های گمرکی را کاهش داده و سود بیشتر بازرگانان را تضمین می‌کند. کابل موبایل آیفون یکی از لوازم جانبی موبایل با کاربردی روزمره برای کاربران آیفون است؛ پس واردات این محصول از دبی می‌تواند برای فروشندگان لوازم جانبی بسیار سودمند باشد.

 

 

پس از انتخاب محصول و کشور مورد نظر برای واردات باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به بیان و شرح برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  1. شناسایی تولیدکننده یا فروشنده مناسب در مقصد تجاری مورد نظر

اگر جزو افرادی هستید که قصد حضور و خرید بدون واسطه اجناس را دارید باید در ابتدا فروشنده مناسب را در چین شناسایی کنید؛ سپس طی گفت‌وگو و مذاکره با فروشندگان کالا در مورد قیمت نهایی، زمان تحویل اجناس، کیفیت کالاها و سایر موارد به توافق برسید.

  1. دریافت نمونه فیزیکی و تست کالا

بعد از مذاکرات و توافق اولیه نوبت به ارسال نمونه فیزیکی توسط فروشنده می‌رسد. در این مرحله خریدار بعد از بررسی کیفیت اجناس نسبت به عقد قرارداد یا رد معامله تصمیم می‌گیرد.

  1. گرفتن پیش‌فاکتور و امضا قراداد نهایی

پس از تایید کیفیت اجناس و تست کالاها از لحاظ وزن، سلامت فیزیکی و… نسبت به تایید پیش‌فاکتور اقدام می‌کنند. بعد از تایید پیش‌فاکتور و امضای قرارداد میان هر دو طرف، خریدار باید تمام یا بخشی از هزینه کالاها را بپردازد.

  1. ثبت سفارش و نوشتن اظهارنامه

بعد از دریافت کد ثبت سفارش در سیستم، مرحله اظهارنامه می‌رسد. طی مرحله اظهارنامه فرآیند ترخیص کالا و ثبت آن در سیستم گمرک آغاز می‌شود. در اظهارنامه تمام اطلاعات مربوط به کالا از قبیل نوع کالا، کمیت، علامت تجاری کالا، ارزش، مدل، وزن کالا و… نوشته شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  1. ارائه مدارک لازم جهت ترخیص کالا

اسنادی که برای ترخیص همه محصولات از گمرک لازم است شامل قبض انبار، بارنامه، پیش‌فاکتور اینویس، پکینگ لیست و گواهی مبدا می‌باشد. نقص یا عدم اعتبار هر یک از مدارک می‌تواند برای شما مشکلات جدی به وجود بیاورد، پس حتما از اعتبار تمامی مدارک خود اطمینان حاصل کنید. همچنین به همراه داشتن پرینت پروانه خروجی کالا (اظهارنامه) الزامیست.

  1. اخذ مجوزهای مورد نیاز

علاوه بر اسنادی که در بالا ذکر شد، کالا نیازمند دریافت گواهی استاندارد یا مجوزهای خاص از مراجع مربوطه ( مانند گواهی نظام پزشکی و …) است. در صورت عدم تایید گواهی استاندارد توسط کارشناسان گمرک اجازه ترخیص اجناس به شما داده نمی‌شود.

  1. ترخیص کالا

پس از گذراندن تمام مراحل بالا و تایید همه‌ی مدارک توسط کارشناسان، می‌توانید کالاهایتان را از گمرک ترخیص کنید.

  1. حمل و نقل

برای حمل و نقل محصولات چند راه پیش رو دارید؛ مثلا می‌توانید قرارداد حمل و نقل با اینکوترمز ببندید و از مزایایی همچون حمل و نقل آسان و کاهش خطرات حین حمل و نقل بهره‌مند شوید؛ یا آنکه خودتان نحوه واردات را مشخص کرده و یکی از راه‌های هوایی، ریلی، دریایی و … را برای حمل محصول انتخاب کنید

. همچنین شما می‌توانید با شرکت‌های معتبر بازرگانی همکاری کنید و تمامی مراحل واردات را بر عهده کارشناسان متعهد و با تجربه این شرکت‌ها واگذار کنید.

 

 

واردات کابل گوشی آیفون از چین و دبی با وانیکس

واردات کابل موبایل آیفون از چین و دبی با وانیکس

شما می‌توانید به جای سفر به چین و دبی و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای واردات محصول، با شرکت‌های معتبر تجاری قرارداد ببندید. همکاری با شرکت‌های بازرگانی علاوه بر سرعت بخشیدن به مراحل واردات، احتمال موفقیت و کسب سود شما را بالا می‌برد. بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت، کارشناسان ما اقدام به انجام چرخه واردات کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن محصول شما را به کشور وارد می‌کنند؛ به این شکل شما می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها اجناستان را درب انبار خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر