واردات پودر ناخن با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس

واردات پودر ناخن

تجار و بازرگانانی که قصد واردات پودر ناخن را دارید، باید بدانید که تجارت هر نوع کالایی در کشور ما شرایط و ضوابط خاصی دارد و نیاز است شما عزیزان پیش از آغاز تجارت خود به کسب اطلاعات در این عرصه اقدام نمایید. افزون بر این می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی شرکت بازرگانی وانیکس تماس گرفته و اطلاعات درباره این موضوع کسب کنید.

 

 

 واردات انواع لوازم آرایشی در ایران

سالانه تقریبا یک میلیارد دلار هزینه واردات لوازم آرایشی به ایران می‌شود. این هزینه شامل واردات تمام لوازم آرایشی اصل یا تقلبی، مجاز یا غیرمجاز می‌شود. از گذشته تاکنون انسان برای داشتن ظاهری زیبا به دنبال متد جدید آرایشی بوده است. در حال حاضر نیز تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی از پر سودترین تجارت‌ها است. البته جالب است بدانید لوازم آرایشی تقلبی بازار گرم‌تری نسبت به لوازم آرایشی اصل دارند. مهمترین برندهای لوازم آرایشی مربوط به کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان است. اما کشورهای آسیایی و خاورمیانه بیشترین استفاده از لوازم آرایشی را دارند. کشور ما ایران بعد از عربستان در خاورمیانه به عنوان دومین کشور استفاده کننده لوازم آرایشی در جهان رتبه هفتم قرار دارد و این آمار یک آمار تکان دهنده است.

 واردات انواع لوازم آرایشی در ایران

پودر سفید کاشت ناخن  iNM با سایز ۱۹۸ گرم محصول کشور آمریکا است. مکتشف این پودر آقای جیمز و چارالمن جورج بوده است. این پودر از اصلی‌ترین مواد برای کاشت ناخن است. در واقع این پودر سازنده بافت مصنوعی ناخن خواهد بود. از مخلوط شدن پودر INM با لیکوئید یا مو نوار مواد سازنده ناخن مصنوعی تهیه می‌گردد.

 

 

تاریخچه کاشت ناخن در ایران

 در ایران نیز مانند سایر کشورها لوازم آرایشی در بین مخصوصا بانوان استفاده زیادی دارد. در سال‌های اخیر میتوان گفت شاید به دلیل استفاده‌ی بی رویه از لوازم آرایشی ایران جز رتبه‌های اول در صنعت آرایشی به عنوان مصرف کننده داشته باشد. کاشت ناخن نیز جزو فعالیت‌های پرطرفدار و البته پول‌ساز برای واردکننده و کسی که مشغول این کار است، خواهد بود. کالاها و ابزارآلات کاشت ناخن از کشورهایی از قبیل آمریکا، ترکیه، امارات متحده، آلمان  وارد کشور ما می‌شود. سوهان‌های برقی، دستگاه یووی که دارای لامپ اشعه‌دار است که برای خشک کردن مواد کاشت ژل و ژلیش استفاده می‌شود. همچنین فن، مواد (پودر ناخن، لیکوئید، مواد ضد قارچ و…‌) از جمله ابزارهای کاشت ناخن است که سالانه به میزان هنگفتی هزینه واردات این اقلام به داخل کشور انجام می‌شود.

تاریخچه کاشت ناخن در ایران

مدارک مورد نیاز جهت ترخیص پودر ناخن از گمرک

یکی از مراحل مهم در عمل واردات ترخیص محموله از گمرک است.  داشتن آشنایی کامل با مراحل ترخیص می‌تواند به شما در روند هرچه سریعتر کار کمک نماید. برای ترخیص کالا بایستی مطابق قوانین عمل کنید و این تابعیت نیاز است که شرایط و نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهیم. یکی از این نکات مهم ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز جهت ترخیص کالا است.تمامی این اسناد برای ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی توسط مامورین گمرک مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت. در نهایت بعد از بررسی اسناد و احراز هویت ترخیص کار و مرحله خروج کالا از گمرک با تایید مامورین صورت می‌پذیرد.

 

 

از مهم‌ترین مدارک و اسنادی که در مرحله ترخیص به نهادها و سازمان‌های مربوطه باید ارائه شود شامل:

  • اظهارنامه و تصویر کارت بازرگانی
  • قبض انبار و بارنامه
  • برگ ترخیصیه کالا و گواهی از مبدا
  • لیست عدل بندی محموله و بیمه نامه کالا
  • تمامی مجوزهای لازمه همچون کارت بازرگانی و مجوز ترخیص کالا از گمرک کشور
  • پروانه بهره برداری شرکت و نیز فاکتورهای خرید کالا از شرکت خارجی
  • نامه برات و پیش فاکتور

مخارج گمرکی واردات پودر ناخن

هزینه‌های پرداختی در خارج از گمرک: مخارج پرداختی بعد از گمرک مشمول صدور ترخیصیه به کشتیرانی، مخارج مربوط به حق توقف جنس در انبار تا زمان صدور گواهی ترخیصیه محموله، چنانچه بار در کانتینر باشد، مخارج مربوط به سپرده‌گذاری وثیقه کانتینر را هم شامل خواهد شد.

از دیگر هزینه واردات پودر ناخن می‌توان به هزینه قبض انبار الکترونیکی، هزینه لاک و مهر، هزینه پرینت اظهارنامه، هزینه آزمایشگاه، مخارج ثبت سفارش محصول، مخارج مربوط به حقوق و دستمزد ترخیص محصول اشاره کنیم.

لازم به ذکر است که حقوق ورودی، وارد کننده کالا مسئول پرداخت این مخارج خواهد بود، جدا از گمرکی و باید به طور تقریبی ۵ درصد ارزش گمرکی که به اضافه سود بازرگانی است را نیز محاسبه کنیم.

چگونگی واردات پودر ناخن در ایران

موضوع کاشت ناخن از سال‌های دور در بین زنان متمول ایرانی باب بوده است، اما در سال‌های اخیر به یک امر نو ظهور به آن نگاه می‌کنند و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. موضوع پرطرفدار بودن این محصول باعث شده در بین  تاجران و بازرگانان نیز مورد توجه قرار بگیرد و واردات آن به صورت گسترده انجام شود.

پودرهای کاشت ناخن و ابزار آلات کاشت و ریموو ناخن از کشورهایی چون ترکیه و آمریکا و آلمان وارد می‌شوند. طبق گفته کارشناسان رسمی و غیر رسمی در کشور در ده ماه اول سال بالغ بر حدود ۴۶ تن مواد آرایشی و بهداشتی وارد کشور شده است که مربوط به کاشت ناخن دست و پا بوده است.

 

 

معمولا برندهای فرانسوی و ایتالیایی و آلمانی است‌. از این مقدار حجم وارده شده محصولات آرایشی و بهداشتی ارزشی بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است. محصولات آرایشی ایرانی دارای برند خاصی نیستند و ایران در این زمینه رشد بسیار ضعیفی داشته است.

جالب است بدانید مواد قاچاقی و زیرزمینی بیشتر مورد توجه مشاغل مربوط به کاشت ناخن قرار می‌گیرد. در سالهای اخیر به دلیل استفادهی بی رویه جوانان و نوجوانان از انواع لوازم آرایشی و انواع عمل‌های مربوط به زیبایی باعث شده کارشناسان به طور دقیق این موضوعات را بررسی کنند. چرا که این کارها علاوه بر به دنبال داشتن تهاجم فرهنگی هزینه‌های هنگفت بی فایده را بر کشور نیز تحمیل می‌کند.

چگونگی واردات پودر ناخن در ایران

ایران به عنوان یک کشور جهان سومی و با داشتن رتبه دوم در مصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه برای سازنده‌گان این محصولات بسیار حائز اهمیت است. بررسیهای دقیق این برندها در بازار ایران باعث شده که برندهای معروف جایگاه ویژه و همیشگی در بازار ایران داشته باشند.

آیا واقعا لازم است با هزینه های هنگفت سلامت خود را به خطر اندازیم؟

رشد ناخن‌ها در یک هفته به طور متوسط ۳.۴۷ میلی‌متر رشد داشته باشد که در روز یک دهم میلیمتر است . اگر کسی به هر دلیلی ناخن خود را از دست بدهد، شش ماه طول می‌کشد تا یک ناخن طبیعی جایگزین ناخن قبلی شود. جالب است بدانید ناخن انگشت‌های بزرگتر بیشتر از ناخن‌های دیگر رشد می‌کنند و در فصل تابستان نیز رشد ناخن‌ها بیشتر است.

سن، شرایط سلامتی بدنی شخص، موقعیت مکانی ناخن، انواع هورمون‌ها از عوامل تاثیر گذار در رشد ناخن میباشد. با همه این تفاسیر می‌توان گفت بهتر است به جای وارد کردن هزینه‌های هنگفت به کشور از موهبت الهی بهره برد.

واردات پودر ناخن با وانیکس

سالانه تقریبا یک میلیارد دلار هزینه واردات لوازم آرایشی به ایران می‌شود . این هزینه شامل واردات تمام لوازم آرایشی اصل یا تقلبی، مجاز یا غیرمجاز می‌شود. پودر ناخن پودری سفید رنگ است که دارای پوشانندگی فراوان است‌. از این پودرها در دیگر کارهای کاشت مثل بیبی بومر یا کاشت فرنچ نیز استفاده می‌شود.

 در ایران مقدار مصرف پودرهای سفید نسبت به پودرهای رنگی مانند صورتی طبیعی یا پودرهای هلویی کمتر است. شرکت بازرگانی وانیکس با سالها تجربه در زمینه واردات و صادرات و حمل و نقل کالا این افتخار را دارد تا با تجار محترم داخلی در واردات پودر ناخن همراهی و همکاری نماید.

سئوالات متداول درباره واردات پودر ناخن

  • آیا محدودیت‌هایی برای واردات پودر ناخن وجود دارد؟

با توجه به قوانین و مقررات هر کشور، ممکن است محدودیت‌هایی برای واردات پودر ناخن وجود داشته باشد. این محدودیت‌ها می‌تواند شامل مقدار مجاز واردات، محدودیت‌های بهداشتی و ایمنی، استانداردها و نرخ مالیاتی باشد. بهتر است قبل از هرگونه واردات، قوانین و مقررات مربوطه را دقیق بررسی کنید.

 

 

  • چه روش‌هایی برای حمل و نقل پودر ناخن از دبی به ایران وجود دارد؟

برای حمل و نقل پودر ناخن از دبی به ایران می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. این روش‌ها شامل حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی و حمل و نقل ریلی می‌شوند. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نیازها و محدودیت‌های خود می‌توانید روش مناسب را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر