واردات پمپ لیکویید با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس

واردات پمپ لیکویید

قرار است در ادامه راجع به اینکه پمپ لیکویید چیست و چگونه به کار کاشت ناخن می‌آید و البته روش‌های وارد کردن آن کدام است توضیحات کاملی ارائه دهیم. اگر شما هم به این موضوع علاقه مندید و دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید با واردات پمپ لیکویید کسب و کار خود را گسترش دهید، حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

پمپ لیکویید چیست ؟

قبل از اینکه به بررسی واردات پمپ لیکویید بپردازیم، لازم است توضیح دهیم که پمپ لیکویید چیست. به طور کلی برای کاشت ناخن نیاز است که از ماده شیمیایی لیکویید استفاده شود. این ماده یک محدودیت خاص دارد و آن این است که در معرض هوا سریعا تبخیر می‌شود. از قبل باید مقدار مشخصی که برای کاشت ناخن کافی است از ماده کنار گذاشت و هنگام عملیات سریعا از آن استفاده کرد. گاهی تخمین این مقدار کار دشواری است. به همین خاطر بهترین راه این است که آن را درون محفظه‌ای قرار داد که قادر به پاشش هر مقدار دلخواهی از آن بر روی ناخن‌ها باشد. پمپ لیکویید دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.

پمپ لیکویید چیست ؟

این پمپ در اجرای عملیات کاشت ناخن یکی از ابزار‌های اساسی محسوب می‌شود. پس استفاده از نمونه‌های با کیفیت آن بسیار مهم است. شما برای اینکه بتوانید بهتر در امر فروش یا استفاده از ابزار آرایشی وارد شوید، باید واردات این وسیله را در اولویت قرار دهید.  اما آیا می‌توان هر پمپی با هر کیفیتی را وارد کرد؟ برای اینکه کار واردات به شکل با کیفیتی انجام شود لازم است که انواع پمپ لیکویید با کیفیت‌های گوناگون آن شناخته شود. در ادامه بیشتر راجع به این موضوع توضیح می‌دهیم.

 

 

انواع پمپ لیکویید برای واردات

در قسمت قبل گفتیم که برای اجرای واردات پمپ لیکویید با کیفیت بالا، لازم است که با انواع پمپ لیکویید موجود در بازار آشنا شوید. تحقیق در مورد این موضوع هم باعث می‌شود که بهتر با کیفیت‌های مختلف پمپ‌های لیکویید آشنا شده و تقاضای بازار دستتان بیاید و هم اینکه نقشه راه واردات محصولات برایتان مشخص می‌شود؛ چرا که بعد از آشنایی با انواع کیفیت‌های پمپ لیکویید برایتان مشخص می‌شود که کدام برند را از کدام شرکت خریداری کنید. همین موضوع تعیین می‌کند که قرار است از کجا محصول خود را وارد کرده و البته هزینه‌های احتمالی و قیمت اجناس را نیز مشخص می‌کند؛ پس از این مرحله بسیار مهم و البته انجام آن ضروری است. در ادامه چند نوع با کیفیت پمپ لیکویید که در بازار موجود است را معرفی می‌کنیم.

پمپ لیکویید و استون

از مشهورترین پمپ‌های لیکویید موجود در بازار که جنس آن از پلاستیک است، پمپ لیکویید و استون ۱۲۰ میلی لیتری است. این پمپ ساخت کشور چین بوده و تا حد خوبی دارای دوام و مقاومت بالایی است. این پمپ قادر به نگهداری لیکویید و استون بوده و مانع ورود هوا و رطوبت به فضای داخل محفظه و در نتیجه تبخیر شدن لیکویید می‌شود. از این مدل طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار موجود است اما همه‌ی آن‌ها ساخت کشور چین هستند.

 

 

پمپ لیکویید OPI

از دیگر پمپ‌های لیکویید موجود در بازار که برای واردات پیشنهاد می‌شود، پمپ لیکویید OPI است. این پمپ نیز از جنس پلاستیک بوده و دارای مقاومت و دوام بالایی است. از این مدل هم با برند چینی در بازار موجود است و هم تایلندی.

انواع پمپ لیکویید برای واردات

هر دو برند این پمپ قادر به نگهداری لیکویید و استون بوده و مانع ورود هوا و رطوبت به داخل فضای پمپ می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این پمپ قیمت ارزان‌تر آن نسبت به پمپ‌های دیگر است و به همین دلیل دارای محبوبیت ویژه‌ای برای سالن‌های آرایشی است.

 

 

مراحل واردات پمپ لیکویید

بعد از بررسی انواع پمپ لیکویید، نوبت به توضیح مراحل واردات این محصول می‌رسد. با توضیحاتی که در قسمت قبل داده شد، شما در ابتدا انواع پمپ‌های لیکویید موجود در بازار که سعی شد تعدادی از آن‌ها نام برده شود را بررسی کرده و سپس دست به انتخاب برند مورد نظر خود می‌زنید.

 با این کار در واقع مسیری که قرار است در مراحل بعد توضیح دهیم تا حد خوبی مشخص می‌شود. این مسیر عبارت است از اخذ مجوزات لازم برای واردات، تخمین هزینه‌های واردات و در نهایت پرداخت هزینه گمرکی و ترخیص کالای وارد شده. در ادامه هر کدام را بطور مفصل توضیح می‌دهیم.

اخذ مجوز واردات پمپ لیکویید

اولین مرحله عملی برای انجام واردات، اخذ مجوزات لازم جهت وارد کردن آن به داخل کشور است. این مجوزها از ادارات گمرک ایران و وزارت بهداشت باید اخذ گردند. بطور کلی هر نوع واردات محصولات گوناگونی از آرایشی تا غلات نیازمند مجوز اداره گمرک ایران است. به همین دلیل شما باید حتما این مجوز را برای ورود قانونی محصولات خود اخذ کنید. اما تنها همین مجوز برای وارد کردن محصولات آرایشی مثل پمپ لیکویید کافی نیست.

 از آن‌جا که این وسیله با بخش سلامت و بهداشت جامعه در ارتباط است، وارد کردن آن نیازمند اخذ مجوز از وزارت بهداشت نیز است. وزارت بهداشت با دادن مجوز لازم، به شما اجازه وارد کردن محصولات با کیفیت را داده و از سویی با اختصاص دادن بارکد مختص محصولات شما، سلامت و کیفیت آن را نیز تایید می‌کند.

همین موضوع باعث می‌شود شما از فروش آتی محصولات خود اطمینان حاصل کرده و اعتباری خوشنام برای واردات خود دست و پا کنید. از این رو گرفتن این مجوزات هر کدام به نوبه‌ی خود بسیار مهم بوده و کیفیت کار شما را بالا می‌برد.

هزینه های واردات پمپ لیکویید

بعد از اخذ مجوزات لازم برای واردات، نوبت به تخمین هزینه‌های لازم برای انجام این کار می‌رسد. در واقع اولین هزینه لازم برای انجام این کار هنگام انتخاب برندی که می‌خواهید وارد کنید، مشخص می‌شود. شما با این انتخاب مشخص می‌کنید که هزینه خرید اولیه محصول چقدر است.

هزینه های واردات پمپ لیکویید

در واقع بعد از اینکه برند مورد نظر را تعیین کردید، باید به سراغ ارتباط با شرکت مورد نظر رفته و هزینه خرید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. این کار اولین هزینه مورد نظر برای واردات محصول مورد نظر شما تعیین می‌کند. همچنین بعد از تخمین این هزینه، نوبت به پرداخت مبلغی برای بازرسی کیفی محصول خریداری شده می‌رسد. این مبلغ تضمین کننده کیفیت جنسی است که خریده‌اید و همچنین به نوعی فروش آن را در بازار تضمین می‌کند.

 

 

هزینه حمل و نقل

بعد از اینکه کیفیت جنس مورد نظرتان را توسط کارشناس تضمین کیفی تایید کردید، نوبت به واردات پمپ لیکویید توسط شرکت‌های حمل و نقل می‌رسد. شما باید برای انتقال محصولات خریداری شده خود به درون کشور از طریق یک شرکت حمل و نقل بین المللی اقدام کنید.

این شرکت‌ها با دریافت یک سری هزینه‌های مشخص که بسته به نوع سفر دارد (از طریق دریا یا هوایی)، اجناس شما را از کشور مقصد به ایران منتقل می‌کنند، البته هرچه کیفیت سفر شما بالاتر باشد، روی سالم‌تر ماندن محصولتان تاثیر گذار خواهد بود.

هزینه ترخیص کالا

آخرین مرحله از هزینه‌های واردات پمپ لیکویید، پرداخت حق گمرکی برای ترخیص کالا نام دارد. این هزینه به اداره گمرک پرداخت شده و اجازه ورود اجناس وارداتی به داخل کشور را می‌دهد. شما باید قبل از اینکه اقدام به واردات محصولات خود کنید، از طریق سایت گمرک ایران میلغ ترخیصی کالای خود را که زیر مجموعه محصولات آرایشی بهداشتی محسوب می‌شود، یافته و مطابق آن هزینه‌های کلی واردات اجناس خود را تخمین بزنید. این مبلغ بسته به زمان ورود و البته نوع جنس‌های وارداتی متغیر است.

واردات پمپ لیکویید توسط وانیکس

در این مقاله سعی کردیم واردات پمپ لیکویید را توضیح داده و شما را از ضرورت و البته مراحل انجام آن با خبر کنیم. اگر تصمیم دارید که این عملیات را انجام دهید اما هزینه، انرژی و وقت کافی برای عملی کردن آن را ندارید، می‌توانید کلیه کارهای واردات را به شرکت وارداتی وانیکس بسپارید.

این شرکت قادر است که با مجوزات و البته تجربه و دانشی که در این زمینه دارد، هر نوع محصول آرایشی بهداشتی بخصوص پمپ‌های لیکویید مورد نظر شما را وارد کند. شما با سپردن کار واردات محصولات آرایشی خود به این شرکت می‌توانید با خیالی آسوده و البته صرف کمترین انرژی و زمان ممکن، از کیفیت اجناس سفارشی خود و ورود بدون دردسر آن‌ها به داخل ایران مطمئن شوید.

سئوالات متداول درباره پمپ لیکویید

  • آیا می‌توان با سرمایه کم می‌توان پمپ لیکویید وارد کرد؟

بله، با سرمایه کم هم می‌توان پمپ لیکویید وارد کرد و کسب و کار مرتبط با آن را راه‌اندازی کرد. شروع کار از سطح کوچک و گام به گام، به همراه برنامه‌ریزی مالی دقیق و مدیریت هوشمندانه، می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کارتان را توسعه داده و سرمایه خود را افزایش دهید. اما برای موفقیت در این حوزه، به تحقیقات دقیق و شناخت بازار و رقبا، همچنین برنامه‌ریزی محکم نیاز دارید.


  • آیا واردات پمپ لیکویید به دست آوردن مجوزها و مستندات موردنیاز پیچیده است؟

در اغلب کشورها، برای واردات کالاها مانند پمپ لیکویید، شما نیازمند مجوزها و مستنداتی مانند صورتحساب‌ها، بیل وارداتی، اصل مجوز و نشان‌های کیفیت هستید. برای به دست آوردن این مجوزها و مستندات، شما باید با اداره‌ی کل گمرک یا سازمان مربوطه در کشور خود تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر