واردات وسایل تزیینی از چین و دبی با وانیکس

واردات وسایل تزیینی از چین و دبی سود بسیار خوبی داشته و ایده‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری‌های متعدد است. تولید و عرضه لوازم جدیدتر‌ و چشم‌نوازتر روز به روز بر مشتریان کالاهای زینتی می‌افزاید. واردات کالاهای زینتی نیازمند صرف زمان و تسلط به قوانین تجارتی است. آشنایی داشتن با مراحل واردات کالاهای زینتی چشم‌اندازی از مسیر رو به ‌رویتان را نمایان می‌کند؛ همچنین پیش‌آگاهی لازم برای شروع واردات را به شما می‌دهد، پس در ادامه این مقاله مراحل واردات وسایل تزیینی  را خواهیم آورد. با ما همراه باشید.

 

 

دکوری‌هایی که از سودآوری بالای آن خبر نداشتید!

دکوری‌هایی که از سودآوری بالای آن خبر نداشتید!

  • ساعت

اهمیت دانستن زمان و انجام دادن امور در لحظه‌های معین بر کسی پوشیده نیست. ساعت‌ها در هر مکانی که فکرش را بکنید وجود دارند. چندین قرن است که از ساعت به‌عنوان یکی از لوازم تزئینی محیط نیز استفاده می‌شود؛ برای همین ساعت‌ها در انواع مختلف و طرح‌های ساده، کلاسیک، فانتزی یا مدرن تولید می‌شوند. جنس بدنه ساعت می‌تواند فلز، چوب، شیشه یا پلاستیک باشد. ساعت‌ها فروش بسیار بالایی دارند و سود کلان حاصل از آن هر بازرگانی را به واردات لوازم تزیینی ترغیب می‌کند.

  • تندیس و مجسمه

مجسمه‌ها جزو لوازم ضروری منزل نیستند، اما زیبایی خیره کننده آنها سبب شده که در دکوراسیون منزل به کار روند. این محصول نیز با تنوع بسیار بالایی تولید می‌شود. چین در راس کشورهای تولیدکننده انواع مجسمه های زینتی قرار گرفته است. این محصولات دامنه قیمت گسترده‌ای دارد و شما با هر میزان سرمایه اولیه‌ای می‌توانید برای واردات انواع مجسمه اقدام کنید.

 

 

  • آیینه

قدیمی‌ترین آیینه مربوط به ۶۰۰۰ سال پیش است که نشان می‌دهد انسان‌ها از همان گذشته برای زیبایی ظاهری و مقبولیت جایگاه ویژه‌ای قائل بودند. به کار بردن انواع آیینه‌ها در دکوراسیون داخلی، به آن جلوه‌ بی‌نظیری می‌بخشد؛ برای همین است که در اکثر طراحی‌های داخلی و دکوراسیون در ابتدا موقعیت قرارگیری آیینه را مشخص می‌کنند. آیینه‌ها از آن دست لوازمی هستند که همواره خریداران زیادی خواهند داشت. شما می‌توانید برای واردات لوازم تزیینی به صورت طولانی مدت برنامه‌ریزی کنید و سود خوبی از فروش آن داشته باشید. در کنار سود بالای این محصول، احتمال آسیب به بار و شکستن درصدی از آیینه‌های وارداتی وجود دارد. باید این را هم در نظر بگیرید که بعضی از آیینه‌های خریداری شده قابل فروش نخواهند بود و سودی از آنها کسب نخواهید کرد.

مراحل واردات لوازم تزیینی

  1. در ابتدا باید بدانید که در دنیای بزرگ لوازم تزئینی، قصد واردات کدام محصول را دارید.

واردات وسایل تزیینی دامنه وسیعی از محصولات را در بر می‌گیرد. شما باید با توجه به بودجه‌تان دسته‌ای از کالاهای تزئینی را انتخاب کنید. این دسته می‌تواند انواع ساعت‌های دیواری، انواع شمع‌، گلدان‌ها، گل‌های مصنوعی و یا مجسمه‌ها باشند.

مراحل واردات لوازم تزیینی

ریسک واردات هر کدام را نیز در نظر بگیرید؛ مثلا در مسافت‌های طولانی ممکن است که بخشی از مجسمه‌های سفالی آسیب ببینند و درصدی از سرمایه‌تان به بخش فروش نرسد.

 

 

  1. بررسی قوانین و مقررات

پس از انتخاب کالا می‌بایست، سری به لیست کالاهای ممنوعه وارداتی بزنیم. اگر کالای وارداتی در لیست کالاهای ممنوعه قرار داشته باشد اجازه ترخیص از گمرک دریافت نمی‌کند و سرمایه‎‌تان هدر می‌رود. اگر در زمینه کالاهای ممنوع و قوانین واردات کالاهای مجاز آگاهی کافی ندارید بهتر است که با شرکت‌های بازرگانی همکاری کنید.

  1. یافتن فروشنده مناسب

ممکن است با اعتماد به افراد نامعتبر و سودجو در زمینه تجارت‌های بین‌المللی، تمام سرمایه‌تان را از دست بدهید. توصیه می‌شود که پیش از ارسال هر گونه وجه از اعتبار فروشنده اطمینان حاصل کنید.

  1. انجام مذاکرات اولیه و درخواست پروفرما

قیمتی که در کاتالوگ‌ها و سایت‌های خرید ثبت می‌شوند، قابل تغییرند. اگر شما اصول مذاکره را بلد باشید می‌توانید تخفیف خوبی از فروشندگان بگیرید و هزینه اولیه را کاهش دهید و وارات لوازم تزئینی پرسودی داشته باشید. با توجه به تنوع بالای محصولات تزئینی اطمینان حاصل کنید که درخواستتان از جنس، کیفیت و رنگ را کاملا به تولیدکننده رسانده‌اید.

 پس از انجام مذاکرات اولیه تمام اطلاعات در پیش فاکتور ثبت می‌شود. مزیت پروفرما این است که در صورت هرگونه عدم تطابق و نارضایتی می‌توانید با ارائه پیش‌فاکتور برای انجام مراحل قانونی اقدام کنید.

  1. ثبت سفارش

در نهایت باید سفارشتان را به صورت آنلاین در سامانه وزارت بازرگانی ثبت کنید. برای ثبت سفارشتان در این سایت نیازمند دانستن تعرفه گمرکی هر کدام از کالاها هستید.

  • تعرفه گمرکی برای مجسمه‌های دکوری در ردیف ۳۹۲۶۴۰۰۰ و تعرفه گمرکی برای ترخیص تابلو و ترخیص قاب عکس ۸۳۰۶۳۰۰۰ قرار دارد.
  1. ارائه اسناد و مدارک به گمرک و ترخیص کالاها

برای ترخیص کالاها نیاز به اسناد و مدارکی دارید. هر گونه عدم اعتبار در این مدارک ممکن است شما را با جریمه‌های هنگفت و مشکلات پیچیده مواجه کند. اسناد مورد نیاز برای ترخیص لوازم تزئینی از گمرک:

  • ترخیصیه
  • پروفرما
  • قبض انبار
  • مجوز ورود کالا به گمرک
  • اصل کارت بازرگانی
  • لیست پکینگ همراه با فهرست عدل بندی
  • وکالت نامه (درصورت نیاز)
  • در میان مدارک لازم برای ترخیص لوازم تزئینی، پکینگ لیست از اهمیت خاصی برخوردار است. طی بازرسی‌های انجام شده در گمرک ممکن است بخشی از کالاها آسیب ببینند. لزوم وجود پکینگ لیست اینجا مشخص می‌شود. شما در پکینگ لیست به انواع کالاها در ردیف‌های مشخص اشاره می‌کنید. اگر هم محموله‌تان مورد بررسی قرار گرفت، طبق پکینگ لیست پیش می‌روند و تنها بخشی از کالاها چک می‌شوند.
  1. حمل محموله

انتقال محصولات از کشور مبدا تا مقصد نیازمند دقت و توجه بیشتری می‌باشد؛ چرا که اکثر لوازم تزئینی شکستنی هستند. در واقع به علت جنس لوازم تزئینی که از شیشه، سفال، چوب و سرامیک می‌باشد؛ همواره امکان ضررهای مالی وجود دارد. انتخاب یک روش حمل و نقل صحیح و کم ریسک تاثیر به سزایی در سلامت بار و محموله دارد.

یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از ضررهای مالی در حین انتقال بار و واردات وسایل تزیینی ، بیمه کردن آن است. با بیمه کردن محموله خیالتان را از ضررهای احتمالی در هنگام حمل و نقل بار آسوده کنید.

 

 

واردات وسایل تزیینی از چین و دبی با وانیکس

واردات وسایل تزیینی از چین و دبی با وانیکس

شرکت وانیکس سال‌هاست که فعالیت خود را در زمینه واردات انواع کالا مانند واردات وسایل تزیینی از چین، دبی آغاز کرده است. این شرکت با داشتن کادری مجرب به بازرگانان کمک می‌کند تا واردات وسایل تزیینی  از چین یا دبی را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه اولیه انجام دهند؛ چرا که کارشناسان خبره وانیکس در یافتن بهترین فروشنده متناسب با شرایط هر بازرگان تخصص دارند. علاوه بر این، بازرگانان می‌توانند از مزیت انبارداری کالاها در وانیکس بهره‌مند شوند. اگر فردی تازه کار در زمینه واردات هستید، همکاری با شرکت‌های بازرگانی معتبر را از یاد نبرید.

2 دیدگاه برای “واردات وسایل تزیینی از چین و دبی با وانیکس

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      سلام و درود
      از دیدگاه خوب شما سپاسگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *