واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی

اما برای اینکه بتوان مراحل واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی را به درستی پشت سر گذاشت، باید چکار کرد؟ در ادامه این مقاله توضیح می‌دهیم که اگر قصد راه‌اندازی یک پت‌شاپ کامل دارید، اولا باید چه لوازمی را وارد کشور کنید، درثانی مراحل واردات این لوازم کدام است. به این صورت است که شما خواهید توانست یک واردات پرسود و مناسب داشته و البته کسب‌وکاری پرسود در این زمینه به دست آورید.

 

 

واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی

قبل از اینکه مراحل واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی را توضیح دهیم لازم است که این لوازم را بشناسیم و بدانیم اصلا یک پت‌شاپ شامل چه لوازمی است. در حالت کلی عموم مردمی که قصد گرفتن پت دارند، یا به سراغ سگ‌ها می‌روند یا گربه می‌گیرند. با این حال لوازمی که برای پت‌های خانگی باید حتما در یک پت‌شاپ وجود داشته باشد عبارت است از: خوراکی‌ها و غذاهای حیوانات خانگی، مکمل‌‌های دارویی، لوازم بهداشتی پت‌ها، انواع قفس و نگهدارنده، انواع لوازم تشویقی‌، اسباب‌بازی‌های متفاوت و لباس‌های تزئینی، قلاده و نگه‌دارنده.

واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی

برای راه‌اندازی یک پت‌شاپ مناسب و با کیفیت لازم است که این وسایل از کشور چین یا شهر دربی از طریق طی کردن مراحل واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی وارد کشور گردد. این مراحل را البته بطور دقیق و مجزا در ادامه مقاله بررسی می‌کنیم اما بد نیست از قبل بدانید که منظورمان سه مرحله اصلی خرید لوازم پت‌شاپ، ترخیص این لوازم از گمرک چین و دبی و ارسال آنها از چین یا دبی به ایران است.

 

 

خرید لوازم پت شاپ

اولین مرحله واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی عبارت است از خرید این لوازم از یک شرکت معتبر. شما برای اینکه بتوانید واردات پرسودی داشته باشید لازم است که وسایل خود را ازیک شرکت معتبر و عرضه کننده محصولات با کیفیت تهیه کنید. بعد از اینکه توانستید این شرکت معتبر را پیدا کنید، نوبت به ارسال یک درخواست خرید رسمی به نام پروفرما به آن شرکت می‌رسد. در پروفرما لازم است که اطلاعات شرکت فروشنده و خریدار و البته قیمت لوازم درج شود.

خرید عمده لوازم پت شاپ

نکته مهم در انجام مرحله خرید واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی این است که آنها را به صورت عمده خریداری کنید. مثلا اگر شما به چین سفر کنید و ۲۰ تا لباس تزئینی و ۳۰ تا قلاده خریداری کنید، با توجه به هزینه‌ای که برای سفر به چین و حق گمرکی و دیگر هزینه‌ها برای واردات این تعداد از لوازم پت‌شاپ نیاز دارید، عملا ضرر کرده‌اید. چرا که قیمت خرید این تعداد از وسایل نیز به صورت عمده حساب نمی‌شود و تقریبا فرقی با قیمتی که بابت فروش آن به شما پرداخت می‌شود، نخواهد داشت. پس باید توجه داشته باشید که مهم‌ترین نکته برای انجام مرحله خرید لوازم پت‌شاپ این است که آنها را به صورت عمده خریداری کنید.

 

 

خرید لوازم پت شاپ از چین و دبی

توجه به اینکه درنهایت برای خرید لوازم پت‌شاپ و واردکردن آنها به ایران چه نکاتی باید رعایت شود، باعث می‌شود که این مرحله درست انجام شود. بهترین کار برای اینکه بتوانید نکات این مرحله را به‌درستی رعایت کرده و آن را باموفقیت پشت‌سر بگذارید این است که از انجام مراحل خرید یک چک‌لیست تهیه کنید.

البته واضح است که این چک‌لیست باید شامل یافتن شرکت فروشنده معتبر در چین یا دبی، ارسال پروفرما برای شرکت مورد نظر و تاکید روی خرید عمده این وسایل باشد. شما بعد از درست انجام دادن مرحله خرید، باید برای ترخیص لوازم خریداری شده اقدام کنید که در مرحله بعد آن را توضیح خواهیم داد.

خرید لوازم پت شاپ از چین و دبی

ترخیص لوازم پت شاپ

لوازم پت‌شاپ خریداری شده بعد از اینکه مراحل اداری را طی کردند، به گمرک کشور چین تحویل داده می‌شوند. در این مرحله شما باید برای ترخیص این لوازم اقدام کنید. برای ترخیص لوازم تحویل داده شده به گمرک کشور چین شما باید مدارکی تهیه کرده و به گمرک این کشور تحویل دهید.

این مدارک عبارت است از کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه خرید لوازم. بعد از اینکه مدارک مورد نظر را به گمرک کشور چین تحویل دادید، نوبت به پرداخت هزینه‌ای برای ترخیص آنها می‌رسد که حق گمرکی نام دارد. حق گمرکی عموما بسته به نوع کالاها مختلف است.

اما برای انجام این مرحله از واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی یعنی مرحله ترخیص لوازم تحویل داده شده به گمرک دبی، دیگر نیازی نیست که حق گمرکی پرداخت کنید. چراکه واردات از شهر دبی طبق قوانین گمرکی ایران نیازمند پرداخت هزینه‌ای نبوده و می‌توان این کار را به صورت رایگان انجام داد. به همین خاطر بیشتر بازرگانان ایرانی سعی می‌کنند کالاهای خریداری شده را به دبی آورده و از آنجا به ایران ارسال کنند.

 

 

حمل و نقل لوازم پت شاپ

مرحله آخر عملیاتی که در این مقاله سعی کردیم آن را بررسی کنیم، یعنی واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی عبارت است از ارسال این لوازم از چین یا دبی به ایران. اگر قصد دارید لوازم پت‌شاپ خریداری شده از چین را به ایران ارسال کنید، سه راه پیش روی شما خواهد بود.

راه اول اینکه آنها را از طریق دریا و با کشتی باری بفرستید. راه دوم این است که آنها را از طریق هواپیمای باری و از راه هوایی به ایران بفرستید. راه سوم هم ارسال این لوازم با قطار باری و ازراه خطوط ریل بین‌المللی است.

اما برای اینکه بتوانید این لوازم را از دبی به ایران بفرستید، بهترین راه این است که آنها را از راه کشتی باری و از طریق دریا به ایران بفرستید. می‌دانید که شهر دبی همسایه آبی ما است و تنها راه ارتباطی ایران و دبی خلیج فارس است. به همین خاطر کشتی باری بهترین و البته کم‌هزینه‌ترین وسیله برای ارسال کالا از شهر دبی به ایران محسوب می‌شود.

سود واردات پت شاپ

به نظرتان واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی به ایران سودآور است؟ با توجه به تقاضای زیادی که امروزه برای این وسایل وجود دارد و علت آن زیاد شدن پت خانگی است، می‌توان گفت این واردات سود زیادی به همراه دارد.

از طرفی مطابق نکاتی که درمورد خرید عمده این وسایل گفتیم، شما در انجام این عملیات لوازم پت‌شاپ را با قیمتی اندک از چین یا دبی خریداری کرده و با قیمتی بیشتر در ایران خواهید فروخت. پس این اختلاف قیمت نیز باعث می‌شود که شما در وادرات این لوازم سود مناسبی کسب کنید.

واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی با شرکت وانیکس

شاید تا اینجای مقاله با خود این نتیجه را گرفته باشید که برای واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی شما باید خودتان شخصا به چین یا دبی رفته و تمام مراحل را پیگیری کنید. اما اگر اینطور باشد، واردات شما سودی نخواهد داشت. چراکه اولا هزینه انجام این کار بسیار زیاد خواهد شد و از طرفی آشنا نبودن با قوانین گمرک و خرید لوازم از کشور چین، باعث می‌شود شما نتوانید به‌خوبی ازپس انجام این عملیات برآیید. پس چاره چیست؟

واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی با شرکت وانیکس

بهترین کار این است که شما کارهای واردات لوازم پت‌شاپ خود را به یک شرکت بازرگانی واسطه با تجربه بالا در این زمینه بسپارید. پیشنهاد ما شرکت وانیکس است که دارای بیش از یک دهه تجربه در زمینه واردات لوازم مختلف از کشور چین و دبی است. شما می‌توانید با سپردن کارهای خود به این شرکت، به سادگی کارهای واردات خود را انجام داده و با هزینه‌ای اندک این لوازم را در ایران تحویل بگیرید.

حرف آخر

واردات لوازم پت‌ شاپ از چین و دبی یعنی واردات خوراکی‌ها و غذاهای حیوانات خانگی، مکمل‌‌های دارویی، لوازم بهداشتی، انواع قفس و نگهدارنده، انواع لوازم تشویقی‌، اسباب‌بازی‌های متفاوت و لباس‌های تزئینی، قلاده و نگه‌دارنده نیازمند طی کردن مراحلی است که سعی کردیم دراین مقاله آنها را مرحله به مرحله توضیح دهیم.

 

 

این مراحل هر کدام نکاتی داشت که باید برای درست انجام دادن واردات لوازم پت‌شاپ آنها را رعایت کرد. مثلا در مرحله خرید مهم‌ترین نکته این بود که شما باید حتما لوازم را به صورت عمده خریداری کنید. اما مهم‌ترین مسئله این است که باید کل مراحل به یک شرکت بازرگانی واسطه سپرده شود تا کم‌ترین هزینه را برای شما به بار آورد.

سوالات متداول درباره واردات لوازم پت شاپ

  1. برای واردات لوازم پت شاپ از چین و دبی چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل کلی واردات این لوازم عبارتست از خرید این وسایل، ترخیص آنها از گمرک چین و دبی و درنهایت ارسال آنها از چین و دبی به ایران.

  1. بهترین راه برای ارسال لوازم پت شاپ از دبی به ایران کدام است؟

ازآنجا که دبی همسایه آبی ما است، در نتیجه بهترین راه برای ارسال هرنوع کالایی از این شهر به ایران عبارتست از روش ارسال ازطریق دریا و با کشتی باری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *