واردات لوازم بهداشتی از چین و دبی با وانیکس

واردات لوازم بهداشتی

برای واردات لوازم بهداشتی از چین و دبی بدون گمرک ، با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

واردات لوازم بهداشتی معمولا از ۳۵ کشور دنیا انجام می‌گیرد. اما بیشتر کشورهایی که ایران برای تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز خود به آن‌ها مراجعه می‌کند، چین و امارات هستند. اخیرا چیزی حدود به بیست و نه هزار میلیارد لوازم بهداشتی از شهر دبی به کشور ایران وارد شده است. این میزان در مقایسه با واردات چند سال گذشته به صورت حدودی هشتاد درصد رشد داشته است. همان‌گونه که ممکن است بدانید کشور ما ایران، دومین کشور در دنیاست که حداکثر مقدار استفاده از لوازم بهداشتی را دارد. بیشترین محصول بهداشتی که از چین و دبی به کشور ایران وارد می‌شود، درواقع شامپو است. همچنین دیگر لوازم بهداشتی که کشور ایران از چین و دبی وارد می‌کند شامل انواع پاک کننده‌ها و همین‌طور سفید کننده‌های دندان، مواد پاک کننده و انواع مختلف شامپو می‌شود.

 

 

واردات لوازم بهداشتی از چین و دبی

کشور ایران جزو کشورهایی است که بیشترین مصرف را از لوازم بهداشتی دارد. ایران جهت تامین این نیاز از راه واردات از کشور چین و دبی استفاده می‌کند. در سال ۱۳۹۶ چیزی حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ هزار دلار لوازم بهداشتی به کشور ایران وارد شد.

"<yoastmark

قابل توجه است که صرفا فقط دویست میلیون دلار آن به صورت قانونی به کشور وارد شده و در گمرک ایران ثبت شده بود. برخی اوقات فروشندگان، بازرگانان یا وارد کنندگان لوازم بهداشتی به طور کاملا قانونی و با مجوز و برخی اوقات کاملا غیر قانونی و حتی بدون مجوز بهداشت واردات این لوازم را انجام می‌دهند.

مزایای واردات کالای بهداشتی از کشور چین و دبی

لوازم بهداشتی دارای طرفداران خاص خود بوده و تعداد آن‌ها خیلی زیاد است. در واقع همین محبوبیت موجب شده تا سالانه مقدار قابل توجهی از لوازم بهداشتی از برندهای گوناگون وارد کشور ایران شود. به عنوان مثال تصور کنید که قصد واردات محصولات بهداشتی از کشور چین و دبی به کشور ایران را دارید و بهترین گزینه پیش روی شما برای انجام این کار در واقع این است که با یک شرکت وارداتی و بازرگانی معروف و معتبر مانند وانیکس همکاری کرده و سپس جهت اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید و در مرحله بعد پیگیری‌های ضروری را انجام دهید.

مزایای واردات کالای بهداشتی از کشور چین و دبی

 

 

 

یکی از حائز اهمیت‌ترین کارهایی که در زمان واردات لوازم بهداشتی از چین و شهر دبی به کشور ایران نیاز است انجام دهید اطلاع داشتن از تعرفه‌ی گمرک، بررسی کردن برندهای محبوب، پیگیری مرحله‌های مرتبط با حمل و نقل بار و بررسی کردن لوازم بهداشتی است. شما می‌توانید به اشخاص متخصص شرکتی که گفتیم جهت دریافت راهنمایی و همین‌طور مشورت مراجعه کنید.

شرایط واردات کالاهای بهداشتی از کشور چین و دبی

بیشتر لوازم بهداشتی در چین و دبی تحت نظارت وزارت بهداشت تولید می‌شوند. همین امر نقش خیلی مهمی در کیفیت لوازم بهداشتی دارد. بنابراین یکی از نخستین شرایط بسیار مهم جهت واردات محصولات بهداشتی از کشور چین و دبی به کشور ایران، دریافت تاییدیه از وزارت مهم بهداشت است. اگر به آیین‌نامه واردات لوازم بهداشتی توجه کنید، متوجه می‌شوید که لازم است تا کارایی و همین‌طور عملکرد هر کالا و مکان دقیق استفاده از آن را بدانید. همین‌طور اطلاع داشتن از همه مواد اولیه‌ای که جهت تولید لوازم بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، ضروری است. بر اساس قوانین و مقررات چین و دبی همه کالاها جهت واردات نیاز است به وسیله سازمان داروسازی کارشناسان بیولوژی و متخصصان شیمی، میکروبیولوژی و همین‌طور بیوشیمی مورد تایید قرار بگیرند.

واردات لوازم بهداشتی از کشور چین به ایران

این احتمال وجود دارد که بعضی اوقات متخصصان زیست‌شناسی یا شیمی کالایی را به عنوان لب مرزی مورد تایید قرار دهند که خارج کردن آن از گمرک کشور ممکن است با مشکل بزرگی مواجه شود؛ زیرا که متخصص قادر نبوده مواد اولیه‌ آن را به درستی شناسایی کند. از این رو توصیه می‌کنیم که جهت واردات کالای بهداشتی از چین اطمینان حاصل کنید که آن محصول از وزارت بهداشت دارای تاییدیه است. همین‌طور باید همه کالاهای وارد شده به کشور دارای اتیکت اسم و آدرس شرکت باشند.

 

 

واردات لوازم بهداشتی از دبی به ایران

واردات محصولات بهداشتی از شهر دبی به قطع پرسود خواهد بود. برای اینکه واردات همچین لوازمی کاملا درست پیش برود، در ابتدا نیاز است بدانید که مردم کشور ایران بیشتر از همه کدام برند را درخواست می‌کنند، به عنوان مثال برند My و همین‌طور برند elite در کشور ایران از برندهای بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند. یکی از موارد دیگری که نیاز است در زمان واردات محصولات بهداشتی از دبی بسیار به آن دقت کنید و آن را در نظر داشته باشید، این است که در مورد کدام یک از لوازم بهداشتی بسیار بیشتر صحبت می‌شود. در آخر هم نیاز است به بودجه خود جهت واردات کالاهای بهداشتی و مقررات گمرک بسیار دقت کنید.

واردات لوازم بهداشتی از کشور چین و دبی با وانیکس

این روزها شاهد هستیم که لوازم بهداشتی جدا از هر چیزی به منظور درمان نیز استفاده می‌شوند. از این جهت تمام خانم‌ها و آقایان به علت‌های مختلفی این لوازم را مورد استفاده قرار می‌دهند. به همین خاطر ایجاد تجارت لوازم بهداشتی می‌تواند برای بسیاری از اشخاص مناسب واقع شود. همچنین نتیجه می‌گیریم که واردات محصولات بهداشتی از کشور چین و دبی می‌تواند برای واردکنندگان سوددهی بالایی را به همراه داشته باشد. با این تفاسیر پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه به واردات لوازم بهداشتی بپردازید، از متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید؛ زیرا قطعا آن‌ها بسیار بهتر قادر هستند شما راهنمایی کنند.

واردات لوازم بهداشتی از کشور چین و دبی با وانیکس

هم اکنون شرکت‌های بسیاری وجود دارند که در زمینه واردات لوازم بهداشتی در حال فعالیت هستند. ولی شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس به واسطه داشتن کارشناسان با تجربه، متخصص و حرفه‌ای در این زمینه، پروسه واردات هر نوع کلایی را از چین و دبی به ساده‌ترین صورت ممکن برای شما به انجام می‌رساند. مطمئنا شما دوست دارید که واردات لوازم بهداشتی از چین و دبی در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن و همین‌طور بدون هیچ تشریفات و معطلی انجام بگیرد.

اگر آشنایی کامل را با مراحل واردات محصول نداشته باشید، به احتمال زیاد به خوبی نتوانید این روند را به سرانجام برسانید. اما با محول کردن این روند به کارشناسان شرکت ما، می‌توانید مطمئن باشید که این پروسه به ساده‌ترین و همین‌طور سریع‌ترین حالت ممکن به انجام خواهد رسید.

سئوالات متداول درباره واردات لوازم بهداشتی

سود خرید عمده لوازم ارایشی از چین چقدر است؟

خرید عمده لوازم ارایشی از چین همواره سود دارد؛ چراکه کشور ما جزو پرمصرف‌ترین کشورها دراین زمینه محسوب می‌شود. همچنین این لوازم در چین و دبی بسیار ارزان خریداری می‌شوند.

  • آیا واردات چمدانی لوازم آرایشی ممکن است؟

بله. شرکت بازرگانی وانیکس در زمینه واردات چمدانی این لوازم نیز فعالیت دارد و شما می‌توانید با این خدمات سود فراوانی در زمینه تجارت لوازم آرایشی بهداشتی کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر