واردات لوازم آرایشی از دبی با وانیکس

ممکن است شما نیز قصد واردات این لوازم را داشته باشید؛ از جمله روش‌های ورود به این تجارت، می‌توان به آشنایی با شیوه واردات لوازم آرایشی از دبی اشاره کرد. ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا تجارت خود را در این زمینه آغاز کنید. بنابراین در ادامه همراهمان باشید تا با شیوه ورود به این تجارت آشنایی کامل پیدا کنیم.

 

 

آشنایی با شیوه واردات لوازم آرایشی از دبی

فروش لوازم مورد استفاده در زمینه زیبایی و آرایشی همیشه سود زیادی به همراه داشتند. بازرگانان می‌توانند مطمئن باشند که در آینده و با گذشت زمان، سوددهی آن‌ها در فروش این لوازم بیشتر خواهد شد. البته لوازم آرایشی این روزها انواع مختلف و کیفیت‌های بسیاری دارند. هر برند لوازم آرایشی، ویژگی‌ها و کالاهای متفاوتی دارد که اشخاص خاصی را می‌طلبد. با توجه به این‌که در هر بازه زمانی، هر شهر و هر منطقه‌ای مدل متفاوتی از آرایش تبدیل به مد می‌شود، تاجر لوازم آرایشی باید با در نظر گرفتن مد روز و همین‌طور درخواست و علایق مشتری، تصمیم بگیرد که چه نوع و چه برند لوازم آرایشی را وارد بازار کشور کند. شما آشنایی با شیوه واردات لوازم آرایشی از دبی را می‌توانید به منظور ارائه آن لوازم در بازار کشور در نظر بگیرید. همچنین شما می‌توانید تیم کوچک‌تری از آرایشگاه‌ها و مغازه‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را به عنوان هدف خود انتخاب کنید.

"آشنایی

آرایشگاه‌ها کالاهای آرایشی بسیار بیشتری را از شما خریداری می‌کنند. در صورتی که یک قرارداد با عنوان قرارداد توضیع لوازم میان آرایشگاه‌ها و مغازه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشید، قادر خواهید بود با سرعت بالایی تجارت لوازم آرایشی خود را توسعه ببخشید. شهر دبی در میان شهرهایی قرار گرفته است که مراقبت و رسیدگی به پوست و زیبایی در آن جزو اولویت‌ها قرار گرفته است. از این جهت در تولید لوازم آرایشی جایگاه بسیار بالایی دارند. در نتیجه وسایل آرایشی که از شهر دبی به ایران وارد می‌شوند، طرفداران بسیاری دارد.

 

 

نکات بسیار مهم در شیوه واردات لوازم آرایشی از دبی

۱ – لوازم آرایشی که مجوز قانونی ندارند بلکه مجوز آن‌ها کاملا غیر قانونی است، به سرعت به وسیله قانون جمع آوری می‌شوند. این امر به خاطر تاثیر زیاد وسایل آرایشی در سلامت جسمی مصر‌ف‌کنندگان است.

با توجه به این‌که مورد استفاده قرار دادن لوازم آرایشی بدون استاندارد تاکنون صدمات بسیاری به افراد مصرف کننده وارد کرده است، خرید و فروش و واردات آن‌ها مطمئنا با برخوردی کاملا جدی و سخت از سمت ماموران دولت و افراد مرتبط همراه خواهد بود.

۲ – هنگامی که لوازم آرایشی در مکانی گرم نگهداری می‌شوند، با سرعت بالایی خراب شده و خاصیت آنها نیز از بین می‌رود. بنابراین با توجه به این امر، در هنگام واردات لوازم آرایشی از شهر دبی، بازرگانان نیاز است جهت حل این مشکل و جلوگیری از خرابی و ذوب شدن لوازم آرایشی در گرما از بسته‌بندی مخصوص استفاده کنند.

"نکات

۳ – اگر لوازم آرایشی وارداتی شما اصلی و معتبر باشند، یک برچسب بر روی آن‌ها قرار دارد که اطلاعات بسیار مهم و همین‌طور مجوزها را بیان می‌کند. توجه داشته باشید که این بخش یعنی وجود برچسب بر روی لوازم آرایشی بسیار مهم است و عدم وجود برچسب به معنی تقلبی بودن آن کالا است و این‌گونه قابلیت فروش نخواهد داشت.

۴ – بسته‌بندی: لوازم آرایشی و زیبایی نیاز است که بسته‌بندی مطلوب و همین‌طور زیبایی داشته باشند تا بتوانند اعتماد مشتری را به خود جلب کنند.

 

 

هزینه‌های مرتبط با واردات لوازم آرایشی از دبی

هر نوع تجارتی مطمئنا به بودجه اولیه نیازمند است. تنها با داشتن این بودجه اولیه یک تاجر قادر خواهد بود تجارت خود را آغاز کند. هزینه‌های ضروری جهت واردات لوازم آرایشی از شهر دبی به صورت زیر هستند:

۱ – در ابتدا یکسری لوازم آرایشی را از شهر دبی خریداری کرده و به کشور وارد می‌کنید. این خرید با ارز انجام می‌شود. در بیشتر موارد پس از خرید لوازم آرایشی هزینه‌های هنگفتی را متحمل نخواهید شد.

۲ – اگر لوازم آرایشی وارداتی شما استاندارد‌های لازم و ضروری را نداشته باشند، شما به عنوان وارد‌کننده هرگز اجازه فروش آن‌ها را در کشور نخواهید داشت. بنابراین شما نیاز است لوازم آرایشی را پیش از ورود به کشور ایران، بررسی و آزمایش کرده تا از باکیفیت بودن و استاندارد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. شیوه واردات لوازم آرایشی از دبی به‌طور کامل برعهده شخص وارد کننده است.

۳ – انتقال: لوازم آرایشی می‌توانند از روش‌های متفاوتی وارد کشور شوند. به عنوان مثال کشتی‌ها با منتقل کردن کانتینرها قادر هستند مقدار بسیار زیادی وسایل آرایشی را به کشور ایران وارد کنند. اگر بار شما کمتر از آن است که بخواهید از راه دریایی آن را وارد کنید، می‌توانید از راه زمینی اقدام کنید. منتقل کردن بار از راه هوایی و با هواپیما در مقدارهای بسیار زیاد با هزینه‌های بزرگ و همین‌طور سرسام آور انجام می‌گیرد.

"هزینه‌های

۴ – خدمات: جهت انتقال وسایل آرایشی نیاز است بار را بیمه کنید. علاوه بر بیمه کردن بار، برخی‌ اوقات تاجر یک‌سری خدمات را از سمت شرکت حمل و نقل دریافت می‌کند و این امر مبالغی را بر هزینه‌های واردات این لوازم اضافه می‌کند.

۵ – در هنگام واردات لوازم آرایشی از شهر دبی، رد شدن این لوازم از گمرک امری اجباری است. در گمرک لوازم آرایشی یک مدت در انبار نگهداری شده و توسط کارشناس مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

متاسفانه به خاطر سود بسیار عالی در فروش لوازم آرایشی، سالانه تعداد بسیاری از واردکنندگان بدون اینکه مجوز قانونی داشته باشند یا مرحله‌های قانونی واردات به کشور ایران را بگذرانند، لوازم آرایشی را به کشور وارد می‌کنند.

این لوازم آرایشی به خاطر بازرسی نشدن توسط کارشناس، کاملا بدون استاندارد و همین‌طور خطرناک هستند. بنابراین هنگام خرید این نوع لوازم بسیار دقت کنید.

حائز اهمیت‌ترین اسناد و مدارکی که جهت واردات لوازم آرایشی از دبی به آن‌ها نیاز داریم

۱ – گواهی منبع: درواقع این گواهی اثبات کننده این است که لوازم آرایشی در شهر دبی ساخته شده‌اند. همچنین گواهی منبع به نهادهای قانونی این اجازه را می‌دهد تا درمورد وسایل آرایشی کمی تحقیق کنند.

۲ – کد اصالت: وسایل آرایشی که با کیفیت و اصل هستند، حتما باید کدی داشته باشند که اثبات می‌کند آن لوازم آرایشی اصل و همین‌طور استاندارد هستند.

۳ – کارت بازرگانی

۴ – دریافت مجوز وزارت بهداشت: جهت اثبات بهداشتی و همین‌طور سالم بودن لوازم آرایشی بهداشتی نیاز است از سمت وزارت بهداشت یک مجوز دریافت کنید.

۵ – سند فرمولاسیون جهت واردات لوازم آرایشی از شهر دبی ضروری است. این سند مواد اولیه سازنده لوازم آرایشی را نمایش داده و اثبات می‌کند که هیچ‌گونه مواد اولیه خطرناکی در لوازم آرایشی استفاده نشده است.

واردات لوازم آرایشی از دبی با وانیکس

مطمئنا تا اینجا به خوبی از شیوه وارد کردن لوازم آرایشی از دبی مطلع شده‌اید. همچنین می‌دانید که وارد کردن این محصولات آن هم از دبی چقدر می‌تواند پر‌سود باشد. واردات کالا آنقدر کار ساده‌ای نیست و باید اصولی انجام شود.

اگر فکر می‌کنید که برای این کار به کمک نیاز دارید به یک شرکت وارداتی و بازرگانی مراجعه کنید. البته بسیار توجه داشته باشید که با هر شرکتی همکاری نکنید؛ زیرا مطمئنا همه شرکت‌ها از پرسنل با تجربه و کاردان برخوردار نیستند.

از جمله شرکت‌‌های بازرگانی و وارداتی بسیار عالی و تجربه، شرکت وانیکس است. این شرکت با سال‌ها تجربه آماده ارائه خدمات و همین‌طور مشاوره به تمام مراجعه‌کنندگان عزیز است. برخی از خدمات این شرکت شامل واردات کالا از دبی، واردات کالا از چین، انبارداری در دبی، انبارداری در چین و.. می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *