نحوه واردات لباس از چین

برای واردات لباس از چین از بسته‌بندی مناسب لباس مطمئن شوید

اگر کشور یا مشتری شما الزاماتی مانند سازگاری با محیط زیست پارچه یا ایمنی لوازم جانبی دارد، بدیهی است که نباید این موضوع را نادیده بگیرید. می‌توانید از تولیدکننده چینی یا شخص ثالثی بخواهید که این کار را برای شما به خوبی انجام دهد. معمولا لباس‌ها در بسته‌بندی‌های پلی اتیلن بسته‌بندی می‌شوند و در برخی کشورها برچسب هشدار خفگی چاپ شده و دریچه برای خروج هوا نیز مورد نیاز است.

 

 

برای واردات لباس از چین از بسته‌بندی مناسب لباس مطمئن شوید

برای واردات لباس از چین به ایران چه کارهایی باید انجام دهیم؟

به طور کلی واردکنندگان لباس باید موارد زیر را لحاظ کنند:

  • گزینش و انتخاب محصول
  • گزینش و تحقیق درباره تولیدکنندگان لباس در چین
  • مشخصات مثل جنس و نوع لباس و قیمت
  • تعرفه گمرکی برای واردات لباس

تامین کنندگان لباس در چین؛ به دنبال چه چیزی باشید

اولین کاری که باید برای وارد کردن لباس از چین بدانید این است که تمامی عوامل تاثیرگذار را در نظر بگیرید. عواملی مثل طراحی، انتخاب پارچه، آماده‌سازی نمونه‌ها و بسیاری از جنبه‌های دیگر را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

تامین کنندگان لباس در چین

 محدوده محصول

یک تاجری که قصد وارد کردن لباس از چین را دارد باید دقیقا بداند قرار است چه محصولی را وارد کند. معمولا تولیدکنندگان لباس در چین روی انواع خاصی از پوشاک تخصص دارند. این امر در نوع ماشین‌آلاتی که آن‌ها برای تولید لباس به کار می‌گیرند، متفاوت است. با این اوصاف، دامنه کسب و کار آن‌ها همان‌طور که در مجوز تجاری تامین کننده مشخص شده است، می‌تواند حتی بیشتر گویا باشد. معمولا تولیدکنندگان انبوه تمایل زیادی به ارائه طیف بسیار متنوعی از محصولات دارند.

 

 

نظارت بر انطباق

خریداران در بسیاری از بازارها، دقیقا باید از از رعایت استانداردها و مقررات پوشاک مختلف اطمینان حاصل کنند. در مورد منسوجات، محدودیت‌های مختلفی از نظر اجزای مورد استفاده وجود دارد. با این حال، تعداد کمی از تولیدکنندگان پوشاک می‌توانند اسناد انطباق (به عنوان مثال گزارش‌های آزمایش) را ارائه دهند. بنابراین ارزیابی توانایی یک تامین کننده لباس برای تولید کالاهای سازگار دشوار است. در مقابل، اسناد انطباق بیشتر در اختیار پیمانکاران فرعی نساجی و خریداران خارجی است تا کارخانه پوشاک. با این حال، تجربه به ما می‌گوید که خطر عدم انطباق (به عنوان مثال محصولی که در تست‌های انطباق با شکست مواجه می‌شود) هنگام واردات پوشاک از چین کم است.

نحوه یافتن سریع تولید کنندگان لباس در چین

قدم بعدی که باید برای واردات لباس از چین بردارید این است که تولید کنندگان معتبر چینی را بیابید. در اینجا ۳ راه برای کمک به شما برای یافتن سریع تولید کنندگان لباس در چین آورده شده است. شما می‌توانید ببینید کدام روش برای شرایط فعلی شما مناسب‌تر است.

تولید کنندگان لباس در چین

بازارها و نمایشگاه‌های پوشاک چین

فهرست کردن مستقیم ۱۰ بازار عمده‌فروشی پوشاک در چین آسان است، اما برخی از آنها برای واردکنندگان بی فایده هستند زیرا:

  • قیمت بالایی دارند
  • حمل و نقل نامناسبی (بدون فرودگاه بین‌المللی، به دور از بندر) دارند

بنابراین ما فقط بازارهای پوشاک را به شما نشان می‌دهیم که برای واردکنندگان مناسب است.

نکته مهم: بازارهای پوشاک چین فقط برای واردکنندگانی مناسب است که به دنبال انحصاری کردن سفارشات خود نیستند. به طور معمول، این تامین کنندگان فقط بر روی بازار داخلی تمرکز دارند، بنابراین تنها در صورتی که با یک غرفه فروش مستقیم در کارخانه (با تجربه صادرات گذشته) سروکار دارید، سفارش خود را انحصاری نکنید.

 

 

  • بازار شهر هانگژو، استان ژجیانگ مناسب برای واردات انواع لباس زنانه، مردانه و کودکانه با حمل و نقل راحت. قیمت پوشاک عرضه شده در این بازار متوسط و بالا است.
  • بازار گوانگژو شا هه مناسب برای واردات انواع لباس زنانه ارزان، شلوار جین، لباس مردانه و لباس کودکان. اگر لباس ارزان می‌خواهید، اینجا مکان مناسبی است. تامین کنندگان لباس در این بازار حمل و نقل آسانی هم ارائه می‌دهند. تامین‌کنندگان لباس در بازار گوانگژو در ترکیب با بازار تجارت الکترونیک و همگام با دنیای مد پیش می‌روند.
  • بازار دونگ وویوان پکن مناسب برای واردات انواع لباس زنانه، مردانه و کودکانه با امکانات حمل و نقل آسان و با قیمت متوسط رو به بالا. این بازار بزرگ‌ترین بازار عمده فروشی پوشاک در شمال چین است، البته متوجه شدیم که موقعیت آن از سال ۲۰۱۶ به بازار جدید تغییر کرد.
  • بازار گوانگژو بای ما (شهر گوانگژو، استان گوانگدونگ) مناسب برای واردات لباس‌های زنانه گران با حمل و نقل راحت. لباس در این این بازار به قیمت گران و سطح بالا عرضه می‌شود.
  • بازار دونگوان فو مینگ (شهر دونگوان، استان گوانگدونگ) مناسب برای وارد کردن انواع لباس‌های زنانه محبوب و روی بورس. قیمت لباس‌های ارائه شده در این منطقه به نسبت ارزان و مناسب است. در این منطقه تعداد زیادی کارخانه‌های تولیدی لباس وجود دارد و جالب است بدانید که بسیاری از کشورهای هنگ کنگ و کشورهای اطراف آن از این منطقه تامین می‌شوند.
  • بازار شانگهای چی پولو مناسب برای  ارائه انواع لباس، به ویژه برای لباس‌های زنانه پرطرفدار با حمل و نقل راحت و قیمت متوسط به بالا.

ممکن است متوجه شده باشید که همه این توزیع کنندگان لباس در بازارهای مهم چین وجه مشترک یکسانی دارند: آنها یا در یک شهرک صنعتی یا نزدیک به آن هستند. ایده‌آل‌ترین انتخاب برای واردکنندگان ایرانی پیوستن به یک زنجیره صنعتی کامل است. با تعداد زیادی کارخانه که با یکدیگر رقابت می‌کنند، می‌توانید قیمت‌های عالی را تضمین کرده و در عین حال کیفیت بالای کار را حفظ کنید.

خرید لباس از شرکت‌های وارداتی چین در ایران

توجه داشته باشید که اگر نیاز دارید خودتان با تامین‌کنندگان لباس در چین ارتباط داشته باشید، داشتن یک مترجم مجرب ضروری است، زیرا می‌تواند در تهیه برنامه به شما کمک کند. علاوه بر این، اکثر تامین کنندگان نمی‌توانند انگلیسی صحبت کنند مگر اینکه دارای بخش تجارت بین‌المللی باشند. در چنین شرایطی بهترین روش برای واردات لباس از چین اعتماد به یک شرکت وارداتی معتبر است که همه مراحل را خودشان پیش می‌برند.

مزیت چنین روشی به خوبی مشخص است. شما نیازی به آمدن به چین ندارید و انجام تجارت با تولید کنندگان لباس چینی تنها با یک کلیک انجام می‌شود. در این شیوه شما پیش از انتخاب باید زمان کمی را برای مشخص کردن نوع، مدل، جنس و اینکه لباس‌ها در چه سطح کیفی باشند را در نظر بگیرید.

آیا باید لباس را به صورت آنلاین وارد کنید یا مستقیما به چین بروید؟

شاید مساله دومی که ذهن شما را درگیر کند این موضوع باشد. اما لازم است بدانید که نحوه واردات لباس از چین ارتباط مستقیمی با شرایط کسب و کار شما دارد. اینکه شرایط شما برای وارد کردن آنلاین لباس مناسب است یا مستقیما خودتان به چین سفر کنید، به خودتان بستگی دارد. این موضوع را در نظر بگیرید که اگر قصد وارد کردن یک سفارش جزیی لباس از چین را دارید، مستقیما رفتن شما به چین نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه دامنه سود شما را کاهش می‌دهد.

بهترین شرکت واردات از چین

زمان و هزینه را در نظر بگیرید. اگر یک استارت آپ هستید، می‌توانید پولی را که در غیر این صورت برای حمل و نقل، محل اقامت و هزینه‌های مترجم خرج می‌کنید، پس انداز کنید و در عوض نمونه‌های بیشتری را از تامین کنندگان چینی به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر هم جز واردکنندگانی هستید که دوست دارید خودتان از بازار پوشاک، کارخانه‌ها و نمایشگاه‌های پوشاک چینی دیدن کنید، باید بگوییم نه تنها گزینه‌های عرضه‌کننده بیشتری را کشف خواهید کرد، بلکه با دیدن و تجربه فرهنگ متفاوت، کالاهای جدید و روش‌های انجام تجارت را هم آموزش می‌بینید.

ایجاد ارتباط با تامین کنندگان چینی

رو در رو شدن با تامین کننده پوشاک چینی می‌تواند به شما کمک کند شرایط و الزامات یکدیگر را بهتر درک کنید. این امکان برای شما فراهم می‌شود تا به تامین کننده اعتماد کنید. در نتیجه، نه تنها قیمت‌های بهتری ارائه می‌کنند، بلکه خدمات بهتری هم به شما ارائه می‌شود.

نحوه صرفه‌جویی در زمان و هزینه هنگام تولید پوشاک سفارشی در چین

قیمت تولید پوشاک بر اساس فصل در نوسان است و سفارش در زمان‌های خاص می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد و در وقت شما صرفه‌جویی شود. ماه‌های حراج لباس در چین از می تا سپتامبر است. ماه‌های اوج نیز از اکتبر تا ژانویه اعلام شده است. جالب توجه است که چین یک جشنواره سنتی بزرگ به نام جشنواره بهار دارد. در این زمان کارخانه‌های تولید لباس استراحت طولانی می‌کنند، زیرا نیروهای کار به زادگاه خود باز می‌گردند تا جشنواره را با خانواده خود جشن بگیرند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه هنگام تولید پوشاک سفارشی در چین

اگر واردات لباس را برای ماه‌های اکتبر به تعویق بیندازید قیمت بالاتر خواهد بود و کنترل زمان تحویل نیز دشوارتر می‌شود. در صورت امکان، واردات لباس را بین ماه‌های می تا سپتامبر انجام دهید.

واردات لباس از چین با وانیکس

شرکت بازرگانی وانیکس با سال‌ها تجربه در واردات کالا از چین، امارات و هند، با داشتن ارتباطات و تیم قدرتمند خود، می‌تواند کالای مورد نظر شما را در چین خریداری کرده و در ایران درب انبار شما تحویل بدهد. پس می توانید برای واردات لباس از چین با وانیکس تماس بگیرید. تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۳ – ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۴ ۰۲۱۸۸۵۲۰۱۵ – ۰۹۱۹۴۷۰۶۰۳۵

سئوالات متداول درباره واردات لباس از چین

آیا واردات لباس از چین مقرون به صرفه می‌باشد؟

کشور چین در ۲ دهه اخیر با رشد بسیار بالای تولید و پرورش انواع صنایع و همچنین نیروی کار بسیار ارزان هدف خوبی برایبازرگانان در سرتاسر دنیا به حساب می‌آید. در این بین تولید انواع پوشاک در چین باعث شده کشورهایی مانند ایران به خرید و واردات بسیار گسترده پوشاک دست بزنند. در بعضی اوقات دیده شده که بسیاری از فروشندگان و یا بازرگانان با سودهای بالای صد در صدی پوشاک چینی را به دست مصرف کننده می‌رسانند. البته باید دقت داشت که مشتریان همانطور که به فکر خرید کالای مقرون به صرفه هستند همانطور هم به کیفیت محصول دقت بالایی دارند. در آخر باید گفت که واردات پوشاک از چین یک بیزینس پرسود و کم ریسک می‌باشد.

واردات لباس از چین معمولا از چه روش حمل و نقلی استفاده می‌شود؟

برای واردات پوشاک از کشور چین بطور معمول از روش حمل و نقلی دریایی بهره‌گیری می‌شود. چرا که در سایر روش‌ها هزینه حمل و نقل بطور چشمگیری به روی بهای پوشاک تاثیر می‌گذارد. در کل باید به این موضوع اشاره کرد که پوشاک جزو یک کالای حجیم محسوب می‌شود. در عین حال که وزن کمی دارد اما حجم بیشتری را اشغال می‌کند.

آیا شرکت وانیکس تامین کننده پوشاک از کشور چین دارد؟

کارشناسان و مشاوران بخش بازرگانی در شرکت وانیکس همواره در تلاشند تا خدمات ارزنده‌ای به مشتریان محترم وانیکس ارائه دهند. یکی از کارهایی که شرکت وانیکس برای مشتریان خود انجام می‌دهد پیدا کردن تولید کننده و یا تامین کننده پوشاک در چین می‌باشد. با انجام این کار شما می‌توانید بدون حضور در کشور چین و صرف هزینه های بسیار برای اقامت خود در این کشور خرید و سپس حواله ارز و در نهایت حمل و نقل کالای خود را به شرکت بازرگانی وانیکس و کارشناسان زبده اش بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *