واردات لاستیک از چین و دبی به ایران با وانیکس

به دلیل به صرفه نبودن واردات لاستیک برای وارد کننده، واردات این محصول از طریق شرکت بازرگانی وانیکس فعلا امکان پذیر نمی‌باشد.

وارد کردن محصولات از دبی به کشور ما ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی و همین‌طور مرز دریایی کشور ساده‌تر و بسیار کم هزینه‌تر انجام می‌گیرد.

مراحل واردات لاستیک از دبی

وارد کردن لاستیک از دبی یک‌سری مراحل دارد که در زیر آن‌ها را برای شما بیان کرده‌ایم:

برای آغاز کار شما می‌‌‌توانید به فروشگاه‌ها و مراکز خرید به صورت حضوری‌ مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت‌های اینترنتی به صورت غیر حضوری اقدام به خرید لاستیک کنید. قدم بعدی این است که از قیمت لاستیک مطلع شوید. توجه داشته باشید که در حقیقت شما باید از مبلغی که در پیش فاکتور صادر گردیده و در کمیسیون مشخص می‌شود اطلاع پیدا کنید. این مرحله جزو مهم‌ترین و اساسی ترین مرحله‌ها در واردات عمده لاستیک از دبی به ایران است.

 

 

مراحل واردات لاستیک از شهر دبی

هنگامی که مراحل خرید لاستیک را به پایان رساندید نوبت به تحویل محصول به لنج می‌شود. شما نیاز است در این مرحله شماره لنج را به فروشنده بدهید تا کارهای تحویل را انجام دهد. قدم بعدی تحویل دادن لاستیک‌ها به لنج بارگیری و شروع حرکت به سمت بندرهای کشور ایران است. در مرحله بعدی وقت آن است که لاستیک‌ها را در گمرک تخلیه کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله نیاز است عوارض و همین‌طور حقوق گمرکی را بپردازید. بعد از خروج محصول از گمرک شما قادر هستید محصول را به انبار‌هایی که در نظر دارید منتقل کنید.

ترخیص لاستیک‌های ماشین سبک و سنگین

جهت ترخیص لاستیک‌هایی که از دبی وارد کرده‌اید نیاز است یک مجوز استاندارد بگیرید. توجه داشته باشید که موقع ثبت سفارش درج کردن حک حروف SWR بر روی بدنه لاستیک جزو الزامات است. در پروسه ترخیص لاستیک‌ها مجوزهای مورد نیاز جهت صادر کردن پروانه گمرکی و همین‌طور جهت خروج لاستیک‌های وارداتی کنترل می‌شوند. در صورتی که مجوزهای لازم و ضروری وجود نداشته باشند، لاستیک‌های وارداتی از گمرک کشور ایران به هیچ عنوان ترخیص نخواهند شد.

 

 

ترخیص لاستیک‌های ماشین سبک و سنگین

جهت استعلام عوارض گمرکی و همین‌طور نرخ حقوق ورودی جهت ترخیص لاستیک‌های وارداتی می‌توانید با مشاوران کاردان و با تجربه شرکت وانیکس صحبت کنید و بعد اقدام به واردات لاستیک از دبی کنید.‌‌‌‌‌

ترخیص لاستیک از گمرک

تعرفه گمرکی جهت ترخیص لاستیک‌های وارد شده به ایران از دبی، دارای ۲۶ درصد حقوق ورودی است. قابل توجه است که باز هم این محصول به یک مجوز استاندارد نیاز دارد. نکته بسیار مهم در واردات لاستیک از دبی به ایران توجه داشتن به تاریخ انقضا آن‌هاست؛ زیرا لاستیک‌ها نیز دارای تاریخ انقضا هستند که ۴ سال بعد از تاریخ تولید است.  شما می‌توانید این تاریخ را بر روی لاستیک به صورت یک عدد چهار رقمی مشاهده کنید. همین‌طور فشار باد لاستیک نیز با واحد PSL به وضوح روی لاستیک درج شده و قابل مشاهده است. یکی دیگر از اطلاعاتی که بر روی لاستیک درج شده، بیشترین میزان وزنی است که لاستیک توانایی تحمل آن را دارد. این میزان وزن بر اساس LOAD KG بر روی لاستیک‌ها حک شده و قابل مشاهده است. مقاومت حرارتی لاستیک‌ها را با حروف TEMPRATURE A,B,C معین کرده‌اند. تایم ساییده شدن لاستیک با  TREADWAER را به صورت یک عدد نمایش می‌دهند. هر چقدر این عدد نمایش داده شده بیشتر باشد، یعنی لاستیک نیز دربرابر ساییده شدن دوام بالاتری دارد.

مزایای واردات لاستیک از چین و دبی

یکی از مرکزهای مهم و تجاری در خاورمیانه، شهر دبی است. از جمله دلایل مهمی که بازرگانان را به واردات لاستیک از دبی مجاب و مشتاق می‌کند امکانات و همین‌طور تجهیزات کاملا پیشرفته در حمل و نقل، کم بودن تعرفه‌های گمرکی، موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، اسکله‌های خیلی بزرگ جهت بارگیری کشتی‌ها و و همین‌طور محموله‌های دریایی و… می‌باشند. واردات لاستیک از شهر دبی به ایران برای بازرگانان ایرانی دارای مزایای بسیاری است که موجب گسترش یافتن امکانات و همچنین تجهیزات گوناگون در واردات لاستیک شده، بعضی از این مزایا را در پایین بیان کرده‌ایم:

 

 

مزایای واردات لاستیک از دبی

تعرفه خیلی کم که گمرکی دبی جهت ترخیص انواع محصولات دارد. مقررات و همچنین سیاست گذاری کشور امارات متحده عربی که موجب بیشتر شدن منافع و سود بازرگانان در واردات می‌شود.

مورد استفاده قرار دادن بزرگترین مرز دریایی ایران با دبی جهت واردات انواع محصولاتی که به وسیله کشتی‌ها انتقال داده می‌شوند. حمل و نقل بسیار سریع محصولات به ویژه لاستیک‌ها توسط مرز‌های دریایی، مرزهای زمینی و همین‌طور مرزهای هوایی.

قوانین واردات لاستیک از دبی

جهت انجام هر نوع مبادله تجاری در کشور نیاز است مسائل بازرگانی بر اساس مقررات صادرات و واردات کشور به درستی برنامه‌ریزی شده و انجام شوند. نیاز است جهت ترخیص محصول به کتاب قوانین صادرات و همچنین واردات محصول در کشور مراجعه کنید.

سپس همه مقررات مشخص شده را از جمله: مجوز‌های ورود محصول، لیست محصولات ممنوعه، تعرفه‌های گمرکی، مقررات مبادله با کشور امارات متحده عربی، چگونگی ورود محصول و غیره را بررسی کرده و بر اساس آن مقررات عمل کنید.

واردات لاستیک از شهر دبی نوعی تجارت بین المللی است. برای انجام آن نیاز است که مقررات داخلی کشور امارات متحده عربی را به درستی مطالعه کنید و سپس آن‌ها را با دستور العمل‌های داخلی مرتبط با امور بازرگانی مطابقت دهید. همین‌طور نیاز است که مقررات بین‌الملل را به صورت کامل مطالعه کنید و بر اساس مقررات هر دو کشور ایران و امارات، در زمینه واردات شغل خود را شروع کنید.

واردات لاستیک از دبی با وانیکس

واردات لاستیک از دبی کار بسیار سخت و دشواری است. این کار به آگاهی دقیق درمورد مقررات هر دو کشور ایران و امارات نیاز دارد. مطمئنا جهت دستیابی به آگاهی مورد نظر به تجربه زیادی در واردات نیاز دارید. ما پیشنهادی برایتان داریم، شما می‌توانید از افراد کاردان و باتجربه در این زمینه مشاوره بگیرید.

همچنین می‌توانید با شرکت‌های وارداتی و بازرگانی همکاری کنید. زیرا این شرکت‌ها توسط افرادی باتجربه و آموزش دیده مدیریت می‌شوند و واردات را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کنند. از جمله این شرکت‌های عالی و کمیاب، شرکت وانیکس است.

شما می‌توانید به این شرکت که تجربه زیادی در زمینه واردات دارد مراجعه کنید و از صحبت با مشاوران آن در زمینه واردات لاستیک بیشترین بهره ممکن را ببرید.

اگر پس از مشاوره قصد همکاری با شرکت بازرگانی وانیکس را دارید بدانید که آن‌ها می‌توانند در کوتاه‌ترین مدت ممکن و با مبلغی بسیار مناسب محصول مورد نظر شما را به کشور ایران وارد کنند.

شرایط واردات تایر چیست؟

برای داشتن یک تجارت موفق و پرسود لازم است که قوانین واردات هر کالا را بدانید و به آن‌ها پایبند باشید. بخش زیادی از قوانین واردات کالا توسط دولت یک کشور تعیین می‌شوند و بازرگانان باید به این قوانین تسلط داشته باشند. سرپیچی از قوانین تجارتی می‌تواند مشکلاتی را در سطح بین‌الملل بوجود بیاورد؛ بنابراین توصیه می‌شود که پیش از اقدام برای واردات، از آخرین مقرراتی که برای واردات تصویب شده اطلاع پیدا کنید.

شرایط واردات تایر چیست؟

واردات انواع قطعات خودروسازی، وسایل نقلیه و اجزا ماشین‌ها قوانین مربوط به خودش را دارد. از آن‌جا که انواع قطعات به کار رفته در خودروها با جان مردم در ارتباط است، سخت‌گیری‌های زیادی در زمینه واردات لاستیک اعمال می‌شود. در ادامه به برخی از مهم‌ترین قوانین واردات این کالا اشاره کرده‌ایم.

  • مجوزها و شرایط واردات تایر و ترخیص لاستیک
  • شرایط واردات تایر سنگین
  • واردات تایر از چین، دبی و هند با وانیکس

مجوزها و شرایط واردات تایر و ترخیص لاستیک

چین، هند، تایوان و دبی سهم زیادی در واردات انواع تایر به کشور دارند. یکی از مجوزهای لازم برای ترخیص تایر از گمرک، مجوز استاندارد اجباری است. در صورت عدم دریافت این مجوز قادر به ترخیص تایرها از گمرک نخواهید بود. علاوه بر مجوزهای استاندارد، ارائه برخی اسناد مانند کارت بازرگانی، پروفرما، قبض انبار و پکینگ لیست نیز برای صدور پروانه گمرکی لازم است.

مجوزها و شرایط واردات تایر و ترخیص لاستیک

استاندارد تایرهای وارداتی در سال‌های اخیر به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرد. کارشناسان کنترل کیفیت تایر، تمام ویژگی‌ها و عملکرد لاستیک‌ها را در شرایط جوی گوناگون در نظر می‌گیرند. برای مثال در تایید استاندارد تایرها سه فاکتور نویز لاستیک، ترمزگیری در جاده‌های نامساعد و میزان مصرف سوخت بررسی می‌شود. بعد از تایید، درج حروف SWR بر روی تایرها الزامی است.

شرایط واردات تایر سنگین

در سل ۹۸، شرایط جدیدی برای ثبت سفارش و واردات تایر سنگین اعلام شد. همچنان رعایت این شروط برای واردات انواع تایر سنگین الزامی است:

  1. در اولین سال جاری بعد از دریافت کارت بازرگانی، تنها تا سقف ۵۰۰ هزار دلار امکان ثبت سفارش و واردات کالا وجود دارد. شرکت‌هایی که در سال‌های گذشته سابقه واردات تایر ماشین را نداشته‌اند، مجوز واردات و ترخیص بیشتر از این مقدار را نخواهند داشت.
  2. فقط تایرهای TBB، OTR ، TBRو کشاورزی سابقه واردات شرکت‌های واردکننده تایر را تشکیل می‌دهند.
  3. برای ثبت سفارش و تایید واردات لاستیک‌هایی که قبل از تاریخ ۰۱/۰۵/۱۳۹۸ قبض انبار را دریافت کرده‌اند، باید به دفترهای خدمات بازرگانی مراجعه کنید. تمام مدارک و اسناد واردات، به همراه قبض انبار باید توسط دفتر بازرگانی تایید شود.
  4. تغییر و ویرایش تایرهایی که قبل از تاریخ ۰۲/۰۴/۱۳۹۸ در سامانه ثبت شده‌اند، امکان‌پذیر است؛ اما نباید تغییری در مقدار و ارزش آن‌ها اعمال شود.

واردات تایر از چین، دبی و هند با وانیکس

اگر به تازگی فعالیت تجاری خود را شروع کرده‌اید و اطلاعات کافی از قوانین واردات انواع لاستیک ندارید، نگران نباشید. می‌توانید طی همکاری با شرکت‌های بازرگانی انواع تایرهای مختلف را به کشور وارد کنید. وانیکس یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بازرگانی است که سابقه خوبی در واردات انواع کالا دارد. دریافت تمام مجوزها و انجام مراحل ترخیص کاملا بر عهده وانیکس است. شما می‌توانید سفارش خود را در سایت وانیکس ثبت کنید و انجام پروسه واردات را به کارشناسان مجرب و متعهد وانیکس بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *