واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی با وانیکس

تنوع و قیمت برخی اجناس چینی به نسبت سایر کشورها بسیار مناسب بوده که باعث ایجاد یک تجارت سودآور شده است. علاوه بر چین، دبی نیز مقصد مهم تجاری برای ایرانیان بوده است. گمرک دبی از قوانین کشور امارات تبعیت می‌کند و تعرفه گمرک را حذف کرده است. این می‌تواند یک عامل مهم برای سودآوری تجارت با دبی باشد. واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی توسط کشور ایران صورت می‌پذیرد. در ادامه این مطلب از وبلاگ وانیکس بیشتر درباره واردات این کالای کاربردی آن هم از چین و دبی می‌پردازیم.

 

 

صندلی گیمینگ چیست؟

هنگام خرید صندلی ممکن است با این سؤال مواجه شوید که خرید صندلی اداری بهتر است یا صندلی گیمینگ؟ باید دقت کنید که با توجه‌ به کار یا بازی که قرار است انجام دهید، صندلی مناسبی خریداری کنید. صندلی وسیله مهمی برای کار یا بازی‌کردن است. زیرا سلامت بدن و ستون فقرات به نوع صندلی بستگی دارد.

صندلی گیمینگ چیست؟

صندلی‌های گیمینگ از انواع صندلی‌های موجود در بازار هستند که برای انجام بازی‌ها به مدت طولانی استفاده می‌شود. سبک این صندلی‌ها مشابه صندلی ماشین‌های اسپرت، بسیار راحت و مستحکم است. پشتی این صندلی‌ها بلند بوده و لایه‌ای براق روی آن می‌پوشاند. این نوع صندلی، دارای بالشتکی است که قرارگیری گردن را راحت‌تر می‌کند.

صندلی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور که اشاره شد، بازرگانان ایرانی بسیاری از کالاهای خود را از دو منطقه چین و دبی وارد می‌کنند که سود خوبی را به همراه دارد. صندلی گیمینگ نیز یکی از انواع این کالاها است که وارد کشور می‌شود. این صندلی روی زمین قرار می‌گیرد و به جلو و عقب حرکت می‌کند. تنظیم این صندلی به‌راحتی انجام می‌شود و می‌توان زاویه آن را به‌صورت دلخواه تنظیم کرد. این صندلی باعث می‌شود که به‌راحتی روی زمین قرار گیرد و به هنگام بازی، ایجاد خستگی در پاها نکند. صندلی راکر برای بازی‌هایی که می‌توان از راه دور انجام داد بسیار مناسب است.

 

 

صندلی گیمینگ یا اداری، کدام مناسب‌تر است؟

به‌طور قطع نمی‌توان مشخص کرد که کدام صندلی مناسب‌تر است. علت اصلی نیز، کاربردهای مختلف صندلی‌های گیمینگ و اداری است. هر یک از این صندلی‌ها ویژگی‌ها و خاصیت متفاوت و منحصربه‌فردی دارند. اگر قصد واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی را دارید، فهمیدن تفاوت‌های این دو نوع صندلی می‌تواند در انتخاب شما اثرگذار باشد. از نظر ساختاری، صندلی‌های بازی و صندلی‌های اداری شباهت‌های اساسی زیادی دارند. هر دو معمولاً چرخ‌دار، پایه‌های چرخان، تکیه‌گاه بازو، بالشتک روی صندلی، پشت یا تکیه‌گاه بازو و انواع تنظیمات قابل تنظیم دارند. از نظر بصری، تفاوت‌ها کمی چشمگیرتر است.

درحالی‌که صندلی‌های اداری از نظر طراحی ساده و تمیز هستند، طراحی صندلی‌های بازی پیچیدگی بیشتری دارد. از آنجایی‌ که صندلی‌های بازی بر اساس صندلی‌های خودروهای اسپرت لوکس طراحی شده‌اند، با رنگ‌های برجسته روشن، نمادهای گل‌دوزی شده یا روکش‌های پر زرق‌وبرق تزئین شده‌اند.

 

صندلی گیمینگ یا اداری، کدام مناسب‌تر است؟

صندلی‌های بازی دارای پشتی بلند هستند، درحالی‌که پشتی صندلی‌های اداری کمی کوتاه‌تر هستند. تشخیص تفاوت راحتی بین این دو کمی دشوار است. صندلی‌های بازی با طراحی ارگونومیک معمولاً دارای ویژگی‌های گسترده‌ای برای به حداکثر رساندن راحتی هستند که از جمله آن، درازکشیدن، تکیه‌گاه کمر، ارتفاع صندلی قابل تنظیم، بازوهای قابل تنظیم و زیرپایی است. صندلی‌های اداری با طراحی ارگونومیک عمدتاً ویژگی‌های یکسانی با این نوع صندلی دارند، مانند خوابیدن، پشتی کمری، ارتفاع صندلی قابل تنظیم و بازوهای قابل تنظیم است. شرکت وانیکس با داشتن مشاوران خبره و کاربلد می‌توانند در این زمینه بازرگانان را برای خرید انواع کالا راهنمایی کنند.

 

 

تأمین‌کننده برای واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

این اولین سؤالی است که پس از انتخاب صندلی برای بازرگانان ایجاد می‌شود. بسیار مهم است که کالاها را از یک تولیدکننده خوب خریداری کرد. واردات کالا به‌راحتی خرید کالاها در کشور نیست. وقتی شما از یکی از تولیدکننده‌های داخلی جنسی را خریداری می‌کنید در صورت عدم رضایت از آن یا اشتباه در ارسال آن می‌توانید به‌راحتی پیگیری و اجناس خود را مرجوع کنید.

 هرچند که این موضوع درمورد همه تولیدکننده‌های داخلی صدق نمی‌کند، اما به‌صورت کلی خرید از تولیدکننده‌های داخلی دردسرهای کمتری دارد. مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که گاهی اوقات کالای مورد نیاز در کشور تولید نمی‌شود. یا اینکه با حجم کم تولید می‌شود. در این شرایط بازرگان مجبور است که کالای مورد نظر خود را از دیگر کشورها وارد کند.

تأمین‌کننده برای واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

صندلی گیمینگ یکی از اقلامی است که از کشورهای دیگر وارد می‌شود. در ایران عموماً واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی صورت می‌گیرد. بسیار مهم است که یک تولیدکننده یا تأمین‌کننده خوب در این مناطق پیدا کنید. این تولیدکنندگان باید تعهد برای فروش محصولات خود داشته باشند و در صورت اشتباه در ارسال یا هرگونه ایراد در اجناس مسئولیت آن را قبول کنند. علاوه بر این لازم است که صندلی گیمینگ از جایی خریداری شود که قیمت به نسبت کیفیت جنس قابل قبول باشد.

چگونه می‌توان یک تأمین‌کننده خوب در چین و دبی پیدا کرد؟

تأمین‌کننده‌های زیادی در چین و دبی وجود دارند که انواع صندلی‌های گیمینگ با کیفیت‌های مختلف را تولید می‌کنند. همچنین در دبی کالاهایی از دیگر کشورها وارد می‌شود که ایران به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند آنها را مستقیماً از این کشورها وارد کند؛ بنابراین می‌تواند از کشور چین به‌عنوان واسطه این کالاها را تأمین کند.

راهی که پیش روی بازرگانان برای یافتن یک تولیدکننده یا تأمین‌کننده صندلی گیمینگ است، سفر به چین یا دبی برای تحقیق و بازدید کردن از آنها است. این مراحل زمان‌بر است و هزینه‌های سفر به این مناطق هم به سایر هزینه‌های واردات اضافه می‌شود.

اما راهی بهتر برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه وجود دارد و آن هم انتخاب شرکت بازرگانی وانیکس است. این شرکت با تأمین‌کننده‌های خوب و دارای صلاحیت در این مناطق آشنایی دارد و می‌تواند به‌راحتی واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی را انجام دهد.

سخن پایانی و واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی با وانیکس

همان‌طور که گفته شد واردات صندلی گیمینگ از چین و دبی سودآور است. وجود نیروهای متخصص و ماهر و همچنین قوانین حمایت از تولید در چین باعث شده که قیمت برخی از کالاها در این کشور مناسب‌تر باشد. همچنین دبی نیز به دلیل عدم وجود تعرفه‌های گمرکی واردات از این شهر را مقرون‌به‌صرفه کرده است.

 بسیار مهم است که تأمین‌کننده‌های مورد اعتمادی در چین و دبی پیدا کنید. بررسی ویژگی‌های تأمین‌کننده‌ها کاری زمان‌بر و همراه با هزینه است. شرکت وانیکس علاوه بر داشتن مشاورانی برای انتخاب کالای مناسب، دارای نمایندگانی هستند که شرکت‌های تولیدی قابل اعتمادی را پیدا می‌کنند که واردات را راحت و هزینه‌های آن را تا حد زیادی کاهش داده است.

سئوالات متداول درباره واردات صندلی گیمینگ

  • چگونه می‌توانم تأمین‌کنندگان مناسبی را در چین یا دبی برای واردات صندلی گیمینگ پیدا کنم؟

برای پیداکردن تأمین‌کنندگان مناسب، می‌توانید از منابع آنلاین مانند وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی، دایرکتوری‌ها و نمایشگاه‌های تجاری استفاده کنید. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم که خدمات شرکت‌های بازرگانی واسطه همچون وانیکس بهره بگیرید.

  • چه راه‌هایی برای حمل‌ونقل واردات صندلی گیمینگ از چین یا دبی وجود دارد؟

روش‌های حمل‌ونقل مانند دریایی، هوایی و زمینی برای واردات صندلی گیمینگ از چین یا دبی استفاده می‌شوند. انتخاب روش مناسب بستگی به فاصله جغرافیایی، هزینه، زمان تحویل و نیازهای شما دارد؛ اما حمل‌ونقل دریایی به‌مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *