واردات انواع چسب از چین و دبی با وانیکس

واردات انواع چسب

برای واردات انواع چسب بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

چسب‌های چوب، چسب‌‌های مایع صحافی و انواع چسب‌های زخم کاربرد گسترده این کالا را در زمینه‌های گوناگون صنعت و پزشکی نشان می‌دهند. اگر شما هم قصد واردات انواع چسب را دارید؛ با ما همراه باشید.

واردات چسب‌های پزشکی

چسب‌های پزشکی تنها به چسب زخم محدود نمی‌شوند و دامنه وسیعی از چسب‌های اکریلیک، سیلیکونی، حرارتی، پلی اورتان و انواع چسب‌های زیستی را در بر می‌گیرند. واردات چسب‌های پزشکی در سال‌های گذشته رشد بسیاری داشته است.

 

واردات چسب‌های پزشکی

آمارها حاکی از آن است که بیش‌تر چسب‌های پزشکی وارداتی از کشورهای چین و امارات به ایران وارد می‌شوند. آیا می‌دانستید در سال ۹۷، مبلغی حدود ۱۰ میلیون دلار به منظور واردات چسب زخم از کشور خارج شده است؟ این مبلغ، تقاضای بالا و سود خوب واردات چسب زخم از چین و دبی را نشان می‌دهد. شما هم می‌توانید با داشتن سرمایه کافی و دانستن نحوه واردات چسب، سود خوبی از واردات این محصول کسب کنید.

واردات چسب ۱۲۳

واردات چسب 123

چسب‌های ۱۲۳ به خاصیت چسبندگی بالا و سرعت خشک شدن شهرت دارند. واردات چسب‌های ۱۲۳ نیز سود بسیار بالایی داشته و در مراکز فروش گوناگون عرضه می‌شوند. بهترین و مرغوب‌ترین چسب‌های ۱۲۳ و قطره‌ای را می‌توان در کشور چین یافت. اگر قصد سرمایه‌گذاری و واردات چسب‌های مایع را دارید، از کارخانه‌های HOPSON و BOLY غافل نشوید. این دو شرکت یکی از بهترین چسب‌های مایع را تولید و به صورت عمده صادر می‌کنند.

 

 

واردات چسب‌های نواری

واردات چسب‌های نواری

انواع چسب‌ نواری در دسته بندی لوازمات تحریری و اداری جای می‌گیرند، اما کاربرد بسیار گسترده‌تری دارند. چسب نواری شفاف، چسب نواری فانتزی، چسب نواری طرح‌دار و چسب‌های نواری دو طرفه از انواع این محصول می‌باشد. واردات انواع چسب‌های نواری نیاز به سرمایه چندانی ندارند. شما می‌توانید با وارد کردن چسب‌های نواری به صورت عمده سود خوبی کسب کنید و کسب و کارتان را ارتقا ببخشید.

ساده‌ترین روش‌ها برای تامین کالای وارداتی

  1. خرید از سایت‌های آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از فروشنده‌ها کسب و کارشان را به شکل مجازی و در فروشگاه‌های آنلاین ارائه می‌دهند. امروزه خرید کالا از سایت‌های مختلف فروشگاهی یک راه آسان برای تامین محصول مورد نیاز است.  شما می‌توانید محصول وارداتی خود را نیز در سایت‌های فروشگاهی کشور مبدا ثبت کنید؛ اما قبل از آن حتما باید از اعتبار سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

 

 

  1. خرید از نمایشگاه‌های بین‌المللی

این نمایشگاه‌ها هر ساله در کشورهای گوناگونی برگزار می‌شوند و یک راه عالی برای خرید محصولات وارداتی است. از آنجا که در نمایشگاه‌های بین‌المللی نمایندگان رسمی هر برند حضور دارند؛ خرید محصول از این طریق یک روش مطمئن و تضمینی است. علاوه بر این در نمایشگاه‌ها آخرین مدل تولیدات هر شرکت وجود دارد؛ به راحتی می‌توانید اطلاعات لازم در مورد هر کالا را از کارشناسان معتبر حاضر در غرفه‌ها دریافت کنید.

 

  1. همکاری با شرکت‌های بازرگانی

سفر به کشور مبدا و خرید مستقیم کالا، دشواری‌هایی دارد. نمایشگاه‌ها هم تنها در یک بازه زمانی دایر هستند؛ پس چگونه می‌توانید در هر زمان که خواستید کالای خود را وارد کنید؟ یکی از بهترین‌ راه‌های واردات، همکاری با شرکت‌های تجاری است.

این شرکت‌ها کالای مورد نظر شما را در کوتاه‌ترین زمان و مناسب‌ترین قیمت به کشور وارد می‌کنند. بعضی از شرکت‌های تجاری مانند وانیکس خدمات door to door ارائه می‌دهند؛ یعنی طی همکاری با این شرکت خیالتان از بابت حمل و نقل و ترخیص کالا نیز آسوده می‌شود.

کدام مراحل واردات در کشور مبدا انجام می‌شود؟

کشور مبدا همان کشوری است که کالاها را از آنجا خریداری می‌کنید. کشورهای چین، امارات، هند و ترکیه جزو بهترین کشورهای مبدا تجاری برای بازرگانان ایرانی هستند. واردات هر کالا مراحل مختلفی دارد که بعضی از این مراحل در کشور مبدا و برخی دیگر در کشور مقصد انجام می‌شود. در ادامه این مقاله مراحلی که در کشور مبدا انجام می‌شوند را بیان خواهیم کرد.

  1. امضای قراردادهای نهایی
  2. انتقال کالا به وسیله کانتینر به بندر یا فرودگاه مبدا
  3. فرستادن اسناد و مدارک به گمرک کشور مبدا
  4. بارگیری نهایی کانتینر

قبل از شروع واردات باید چه اقدامی را انجام دهیم؟

پیش از اینکه فعالیت تجاری خود را آغاز کنید لازم است که اطلاعاتی را درباره قوانین صادرات و واردات به‌دست آورید. هر کشور برای کنترل نظم و حفظ حقوق تولیدکنندگان خود، مقرراتی را در زمینه تجارت وضع می‌کند. برای اطلاع یافتن از این قوانین می‌توانید از مطالعه کتاب‌ها، جست‌وجو در اینترنت و افراد خبره در امور تجاری کمک بگیرید. برخی از قوانین واردات به کشور ایران:

  • دریافت مجوزهای لازم پیش از واردات کالا. برخی از کالاها مستقیم با سلامت مردم یک کشور در ارتباط هستند؛ مانند داروها. برای واردات چنین کالاهایی لازم است که مجوزهای مربوط را از سازمان غذا و دارو کسب کنید.
  • یکی دیگر از قوانین واردات در کشور ایران، لزوم داشتن کارت تجاری بعنوان مجوزی برای ورود کالاست. این کارت پس از احراز هویت و ارائه گواهی عدم سوء‌پیشینه صادر می‌شود. دو شرط دیگر برای صدور کارت بازرگانی داشتن مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم) و داشتن حداصل ۲۱ سال سن است.
  • برای ترخیص کالا، لازم است که مبلغی را به عنوان مالیات به گمرک کشور مقصد بپردازید؛ چرا که بخشی از درآمد هر دولت از طریق دریافت مالیات از کالاهای وارداتی تامین می‌شود. این مبلغ با توجه به نوع کالای وارداتی و نیاز روز کشور به کالاهای موجود در هر محموله است. برای مثال در واردات چسب حقوق گمرکی ۱۰ درصد محاسبه می‌شود.

مراحل واردات انواع چسب

مراحل واردات انواع چسب

واردات انواع چسب یک ایده پیشنهادی برای بازرگانان تازه کار می‌باشد؛ زیرا چسب‌ها نیاز به مجوز ورود خاصی ندارند و با تنوع بالا، دست بازرگان را برای خرید باز می‌گذارند. برای یک واردات موفق لازم است که مراحل واردات را بدانید و نیز اندکی سرمایه داشته باشید. در ادامه نحوه واردات چسب را به صورت خلاصه بیان آورده‌ایم:

  1. انتخاب کالای وارداتی
  2. یافتن فروشنده مناسب
  3. درخواست پیش فاکتور و HS کد
  4. عقد قراردادها
  5. پرداخت مبلغ
  6. ترخیص محموله از گمرک
  7. حمل و نقل تا مقصد

آیا برای واردات انواع چسب به HS کد نیاز داریم؟

انواع کالاها یک کد اختصاصی دارند که برای شناسایی به آن‌ها اختصاص می‌یابد. این کد، HS کد نام دارد و برای استعلام کالاها در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین راه برای دریافت اچ اس کد یک کالا، برقراری تماس با فروشنده و یا ارسال ایمیل به تامین کننده کالا است.

 

 

پس از دریافت HS کد باید به یک شرکت اراده دهنده خدمات ترخیص مراجعه کنید و وضعیت واردات کالای مورد نظر را درخواست کنید. با این اعلام وضعیت، مجاز بودن یا نبودن واردات کالای مورد نظر مشخص می‌شود.

واردات انواع چسب از چین و دبی با وانیکس

انواع چسب‌های صنعتی و پزشکی، از کشورهای گوناگون به ایران وارد می‌شوند. یکی از مزایای واردات چسب‌های مصارف خانگی این است که نیاز به کسب مجوز خاصی ندارند؛ بنابراین در روند زمانی واردات صرفه‌جویی می‌شود. چسب‌ها با کاربرد زیادی که در زمینه‌های مختلف دارند همواره از بازار فروش خوبی برخوردارند. منتها یکی از عوامل نگران کننده در زمینه واردات انواع چسب، روی کار آمدن چسب‌های تقلبی و غیراصل در سال‌های اخیر است.

واردات انواع چسب از چین و دبی با وانیکس

امروزه فروش چسب‌های فیک در فروشگاه‌ها به وفور دیده می‌شود. علت آن هم انتخاب تامین کننده نامعتبر است. اگر شما هم قصد واردات انواع چسب از چین و دبی را دارید، لازم است که از اعتبار فروشنده اطمینان حاصل کنید. برای یافتن فروشنده‌هایی که اصل محصولات هر کارخانه را عرضه می‌کنند، می‌توانید با یکی از شرکت‌های تجاری معتبر همکاری کنید.

وانیکس یکی از شرکت‌های تجاری معتبری است که بیش از ده سال سابقه در زمینه واردات انواع کالاها دارد. بعد از ثبت سفارش شما در سایت، کارشناسان وانیکس فروشنده‌های قابل اعتماد محصول مورد نظر شما را می‌یابند؛ سپس با آسودگی روند واردات را ادامه دهید. همچنین می‌توانید انجام سایر مراحل واردات را بر عهده تیم وانیکس بگذارید و وارداتی راحت و پرسود را تجربه کنید. دیگر مزایای همکاری با مجموعه وانیکس:

  • صرفه جویی در زمان
  • جلوگیری از هزینه‌های اضافی
  • دریافت کالا از درب انبار مبدا و تحویل به درب انبار مقصد
  • ترخیص آسان و ایمن محموله
  • انبارداری مقرون به صرفه کالاها در چین و دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر