واردات ابزارآلات از چین و دبی با وانیکس

واردکنندگان کالا باید قبل از واردات هر محصول، برترین تولیدکننده‌های آن را شناسایی کنند. بهترین کارخانه‌های تولید ابزارآلات دستی و صنعتی در کشورهای چین و آلمان قرار دارد. چین با داشتن کارخانه‌های فراوان و عرضه اجناس ارزان، تاجران زیادی را برای واردات انواع ابزارآلات به سمت خود می‌کشاند. اگر قصد واردات ابزارآلات از چین و دبی را دارید با ما همراه باشید. ما علاوه بر معرفی انواع ابزارآلات، شما را در انتخاب بهترین ابزارهای وارداتی نیز راهنمایی خواهیم کرد.

 

 

انواع ابزارآلات؛ همه‌کاره در همه‌جا

ابزارآلات به مجموعه وسایلی گفته می‌شود که از آن‌ها برای ساخت و یا تعمیر محصولات استفاده می‌شود. این ابزارها در صنایعی همچون باغبانی، نجاری و صافکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ برای مثال ابزارآلات کارگاهی به طور عمده شامل موتور برق، انواع دریل، تجهیزات جوشکاری، انواع اره، نردبان و دستگاه‌های مکنده صنعتی هستند. در ادامه انواع مختلفی از ابزارآلات دستی را معرفی خواهیم کرد و با کاربرد هر یک از این محصولات آشنا خواهیم شد:

انواع ابزارآلات؛ همه‌کاره در همه‌جا

  1. آچارآلات

کاربرد فراوان آچارآلات در همه‌ی کارگاه‌ها و منازل شخصی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این ابزارها شش قرن پیش برای اولین بار مورد استفاده قرار ‌گرفتند و روز به روز پیشرفته‌تر و کاربرپسندتر ‌شدند؛ تا آنجایی که امروزه تقریبا همه افراد توانایی کارکردن با انواع آچارآلات را دارند. از همان گذشته بازار تولید و فروش این محصول از رونق خوبی برخوردار بوده؛ همچنین واردات آن یکی از سودآورترین تجارت‌ها در عرصه انواع ابزارآلات قرار داشته است.

 

 

  1. انبردست

انبردست‌ها از دو اهرم و یک محور در میان آن‌ها ساخته می‌شوند. این ابزارها انواع مختلفی مانند انبردست، سیم‌چین، گاز آرماتور، انبرقفلی و انبار کلاغی دارند. از کاربردهای آن‌ها می‌توان به چیدن سیم‌ها، گرفتن و نگه ‌داشتن شی، باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ و تعمیر لوله‌ها اشاره کرد.

  1. چکش

چکش‌ها ابزار برای انتقال یکباره نیرو به اجسام و اعمال تغییر در آن‌ها می‌باشند. چکش‌ها انواع مختلفی دارند و در زمینه‎‌های گوناگون خانگی و کارگاهی از آن‌ها استفاده می‌شود. تقاضای بالا، کاربرد فراوان و تنوع زیاد این محصول کسب سود نهایی کلانی از واردات آن را نوید می‌دهد.

  1. پیچ گوشتی

پیچ گوشتی‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی وجود دارند. انواع پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف تولید شده است. این ابزار کاربری‌ها گوناگون داشته و برای همان اختصاصی شده؛ برای مثال، جنس بدنه برخی از پیچ گوشتی‌ها به گونه‌ای طراحی شده که نارسانا بوده و حین سیم‌کشی ساختمان امنیت فرد را تضمین می‌کند. همچنین پیچ‌گوشتی‌های آهن ربایی که در عینک‌سازی و مشاغلی که با پیچ‌های ریز سر و کار دارد، استفاده می‌شوند. در کل واردات ابزارآلات در قالب همگی حرفه‌ها میتواند انجام گیرد. پیچ گوشتی‌ها در مشاغل گوناگونی مانند نجاری، تعمیرات لوازم الکترونیکی، سیم کشی ساختمان و کارگاه‌های عینک‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به کاربرد پیچ گوشتی‌ها در مشاغل مختلف واردات این محصول از فروش بالایی برخوردار است.

 

 

  1. متر

ابزاری برای اندازه‌گیری طول است و در خیاطی، ساختمان سازی، ساخت لوازم منزل، نجاری و سایر کارگاه‌ها استفاده می‌‌شود.

  1. تراز

این ابزار برای سنجش زاویه افقی اجسام یا صاف بودن سطوح به کار برده می‌شود و اکثرا در ساختمان سازی و بنایی کاربرد دارد.

  1. کاتر

کاتر ابزاری برای برش مواد مختلف مانند کاغذ، کارتن و موکت است. کاترها از تیغی با قطر و ضخامت‌ مختلف تشکیل شده و دارای یک بدنه فلزی یا پلاستیکی جهت کاربری ایمن می‌باشند.

  1. دریل

دریل وسیله‌ای است که برای سوراخ کردن سطوح و اشیا و یا بازر و بسته کردن پیچ از آن استفاده می‌شود. دریل‌ها چه در مصارف خانگی و چه در مصارف کارگاهی بسیار پرکاربرد بوده و واردات آنها از سود خوبی برخوردار است.

واردات ابزارآلات از کدام کشور سود بیشتری دارد؟

مجموعه ابزارهایی که در بالا آوردیم جزو لوازم اولیه ضروری برای راه‌اندازی هر کارگاه و شروع صنایع گوناگون هستند. کشور چین با تنوع بالایی که در زمینه محصولات برقی و صنعتی ارائه می‌دهد، مقصدی عالی برای واردات ابزارآلات است. کارخانه‌های ساخت ابزارآلات برقی معتبری مانند Ronix،  Dewalt، Edon و Rabin در کشور چین قرار داشته و هرساله محصولات برقی بسیار زیادی را تولید و صادر می‌کنند. اگر قصد وارات یک یا چند مورد از این محصولات را دارید، باید با مراحل و قوانین واردات ابزارآلات آگاه باشید. علاوه بر این می‌توانید از شرکت‌های بازرگانی گوناگون برای واردات انواع محصول کمک بگیرید و تجارت کم ریسکی را رقم بزنید.

واردات ابزارآلات از کدام کشور سود بیشتری دارد؟

چگونه می‌توانیم سود بیشتری از واردات انواع ابزارآلات کسب کنیم؟

زمان عرضه محصولات، کیفیت اجناس، توانایی فروشندگی، قیمت منصفانه و خیلی موارد دیگر در سود نهایی واردات کالا دخیل است. اینکه شما بدانید هر جنس در چه بازه‌ای از زمان خریداران بیشتری دارد رابطه مستقیمی با سود شما دارد. موارد دیگری هستند که با رعایت آن‌ها می‌توان هزینه اولیه را کاهش داد و از این طریق سود بیشتری کسب نمود:

  • می‌توانید با انتخاب شیوه حمل و نقل ارزان‌تر هزینه باربری را کاهش دهید. مثلا روش‌های دریایی و زمینی نسبت به روش‌های هوایی از هزینه پایین‌تری برخوردارند. مشورت با افراد باسابقه در زمینه حمل و نقل بین‌المللی و همکاری با شرکت‌های بازرگانی برای ارسال محموله را فراموش نکنید.
  • کالاهای اساسی در زمینه ابزارآلات را شناسایی و آن‌ها را با ارز مبادلاتی وارد کنید. ارز مبادلاتی قیمت پایین‌تری دارد و می‌تواند هزینه‌ اولیه شما را به میزان زیادی کاهش دهد. لیست کالاهای اساسی در زمینه واردات هرسال منتشر می‌شود و در بازه‌های زمانی گوناگون بسته به شرایط متفاوت است.

مراحل واردات ابزارآلات از چین و دبی

  • دریافت کارت بازرگانی

داشتن کارت بازرگانی برای تمام افرادی که قصد واردات و یا صادرات کالا را دارند الزامی است. این کارت پس از احراز هویت در وزارت صنعت معدن تجارت برای شما صادر می‌شود و به مدت یکسال اعتبار دارد. طی این یکسال می‌توانید تا سقف ۵۰۰ هزار دلار به واردات و صادرات بپردازید.

  • انتخاب محصول

پس از اینکه کارت بازرگانی را دریافت کردید، می‌توانید حوزه فعالیت خود را مشخص کرده و نسبت به واردات کالای دلخواه اقدام کنید. برای انتخاب محصول بهتر است که با فروشندگان باتجربه در حوزه مورد نظر مشورت کنید؛ میزان تقاضا و محبوبیت محصولات مختلف را در بازار را بررسی کنید و سپس برای مراحل بعدی اقدام کنید.

  • یافتن فروشنده معتبر، درخواست پروفرما

طی مذاکرت اولیه تکلیف قیمت کالاها، کیفیت مطلوب، نوع بیمه، نحوه پراخت هزینه، نوع حمل مشخص می‌شود. به خاطر داشته باشید که تمام انتظارات شما از محصول به اطلاع تولید کننده رسیده باشد. پس از بیان درخواست‌ها و انتظارات طرفین و رسیدن به توافق، تمام این اطلاعات در پروفرما ثبت می‌شود.

  • ثبت سفارش در وزارت بازرگانی و دریافت مجوزهای لازم

ثبت سفارش در سایت وزارت بازرگانی به صورت آنلاین انجام می‌شود و پس از ارسال مشخصات کالا و تعرفه آن‌ مجوزهای لازم واردات برای شما ارسال می‌شود.

  • ترخیص کالا از گمرک

بعد از ارائه اسناد و مدارک لازم می‌توانید کالای خودتان را از گمرک دریافت کنید. این اسناد و مدارک عبارتند از:

  • اصل کارت بازرگانی
  • قبض انبار در صورت نیاز
  • لیست پکینگ همرا با فهرست عدل‌بندی کالا
  • مجوز ورود کالا به گمرک
  • ارائه مجوزهای قانونی
  • سایر اسناد مانند کاتالوگ محصولات و آنالیز محصولات اولیه
  • حمل و نقل

بهتر است پیش از ترخیص کالا، روش‌های مختلف را ارزیابی و برای حمل محموله تا انبار تصمیم گیری کنید.

این روش‌ها می‌تواند شامل راه‌های هوایی، زمینی، ریلی و دریایی باشد. هر کدام از این شیوه‌ها مزایا و معایب خودش را دارد؛ مثلا حمل حموله با روش دریایی ارزان‌تر است اما همه‌ی کشورها به راه‌های آبی دسترسی ندارند.

واردات ابزارآلات از چین و دبی با وانیکس

واردات ابزارآلات از چین و دبی با وانیکس

وانیکس یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بازرگانی است که همکاری با آن سود نهایی بیشتری برای شما رقم می‌زند؛ چرا که کارشناسان برتر وانیکس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه واردات انواع کالا، شما را در انتخاب بهترین گزینه‌ها راهنمایی می‌کنند. پس از ثبت سفارش محصول انتخاب بهترین فروشنده توسط کارشناسان خبره وانیکس انجام شده و فرآیند واردات شما آغاز می‌شود. پس از آن می‌توانید مذاکرات، ترخیص از گمرک، انبارداری و یا حمل و نقل را بر عهده این شرکت بگذارید؛ در نهایت می‌توانید محصولات انتخابی خود را درب انبارتان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *