حواله ارزی به چین و دبی با وانیکس

حواله ارزی

انتقال پول به چین

بسیاری از افراد جامعه ما از بازرگانان تا خانواده‌هایی که در چین دانشجو دارند یا بستگانشان آنجا زندگی می‌کنند، به فرآیند انتقال پول به چین نیاز دارند. چه بازرگان باشید و قصد واردات کالا و پرداخت هزینه خرید کالا از شرکت‌های چینی داشته باشید چه قصدتان انتقال پول به حساب افراد نزدیکتان که در چین هستند باشد، به دانستن اینکه روش انتقال پول به چین چگونه است نیاز دارید. این پروسه یکی از مهم‌ترین مراحل در خرید کالا از چین نیز به حساب می‌آید. مرحله‌ای که اگر درست انجام شود دیگر مراحل یعنی ترخیص کالا و انتقال آنها از چین به ایران را ساده‌تر می‌کند. 

 

 

انتقال پول به چین

برای انتقال پول از ایران به چین روش‌های زیادی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب متفاوتی دارند. اینکه کدام روش مناسب‌تر است و از همه هزینه کمتری دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر بازرگان یا شخصی است که قصد انتقال پول به چین دارد. روش‌های گوناگونی مثل انتقال اینترنتی، ازطریق بانک و بصورت مستقیم وجود دارند که همه توسط بازرگانی وانیکس انجام می‌شوند. بهترین کار برای اینکه بتوان یکی از این روش‌ها را انتخاب کرد استفاده از مشورت متخصصان بازرگانی است که تعیین می‌کنند برای هر کس با شرایط خاصی که دارد کدام روش مناسب‌تر است. با این‌حال لازم است پیش از مشورت و انتخاب، تمام روش‌ها را بررسی کرده و شرایط استفاده از هرکدام را بدانیم تا بهتر بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم.

یوان و دلار

در جهان امروز، برای برقراری ارتباط تجاری لازم است که همه کشورها از یک ارز استفاده کنند. این ارز بنابر شرایط اقتصادی و سیاسی که بر جهان امروز حاکم است، دلار آمریکا است. دلار قدرتمندترین ارز جهان بوده و به همین دلیل برای انجام تمام تبادلات تجاری میان کشورهای مختلف به کار می‌رود. این ارز توانسته معیاری برای سنجش ارزش واحدهای پولی کشورهای مختلف نسبت به همدیگر هم باشد. باتوجه به این نکات، مطرح کردن این سوال منطقی است که برای انتقال پول به چین چرا به جای دلار از یوان استفاده می‌شود؟ آیا استفاده از همان دلار که ارز بین‌المللی هم محسوب می‌شود راه بهتری نیست؟ برای انتخاب یوان به جای دلار چندین دلیل وجود دارد. دلیل اول سیاست‌های مالی‌ای است که خود دولت چین اتخاذ کرده و باعث شده بازرگانان تشویق شوند که از یوان به جای دلار استفاده کنند. دولت چین تبادلات مالی با یوان را معاف از مالیات کرده تا بتواند جایگاه ارز یوان را درمیان دیگر ارزهای جهان بالا ببرد و به‌نوعی یک ارز منطقه‌ای جایگزین دلار برای مبادلات تجاری معرفی کند. 

 

 

بازرگانانی که در پرداخت هزینه‌های خرید کالا از چین، به جای دلار از یوان استفاده می‌کنند به‌خاطر این سیاست‌ها مالیات و کارمزد کمتری پرداخت کرده و درنتیجه سود بیشتری کسب می‌کنند. از سویی برای بازرگانی که در داخل ایران قصد دارد هزینه‌های خرید کالا را به شرکت‌های چینی پرداخت کند، استفاده از یوان ساده‌تر است. دلیل آن هم این است که اولا بازارهای مالی دنیا که ارز واحد آنها دلار است ایران را تحریم کرده‌اند و تبادل دلار برای بازرگان ایرانی از داخل ایران غیرقانونی است و اگر هم قصد داشته باشد این کار را انجام دهد مجبور است که از راه‌های دیگری مثل دور زدن تحریم‌ها استفاده کند که کلی هزینه‌بر بوده و دردسرهای زیادی دارد. این در حالیست که تبادل یوان این تحریم‌ها را نداشته و ساده‌تر انجام می‌شود. دلیل آخر برای اینکه استفاده از یوان به جای دلار بهتر است، بازرگانی وانیکس است. شرکت بازرگانی وانیکس کارهای تبادل یوان و ارسال حواله یوان را برای شما به‌سادگی انجام داده و این کار را با کمترین هزینه ممکن پیش می‌برد. علت آن هم این است که این بازرگانی در چین دارای واسطه‌های مالی گوناگونی بوده و می‌تواند از ایران به حساب شرکت‌ها و بانک‌های چینی به‌سادگی یوان واریز کرده و کارهای خرید بازرگانان ایرانی را به‌سادگی دهد. بنابراین درکل استفاده از حواله یوان به‌جای ارسال حواله دلار هم به‌صرفه‌تر و پرسودتر خواهد بود و هم ساده‌تر انجام می‌شود.

 انتقال پول به چین خرید از چین

ارسال حواله یوان یکی از مهم‌ترین مراحل واردات کالا از چین محسوب می‌شود و در پایان مرحله اول یعنی خرید از چین باید انجام شود. در مرحله خرید از چین ابتدا بازرگان براساس تحقیقاتی که به عمل آورده کالاهای موردنظر خود را از شرکتی که به نظرش مناسب است سفارش می‌دهد. این سفارش می‌تواند هم بصورت مستقیم با ارسال پروفرما انجام شود و هم ازطریق سایت‌های خرید از چین مثل علی بابا. بعد از آنکه شرکت فروشنده درخواست را دریافت کرد، کالاها را آماده کرده و جهت ارسال منتظر دریافت حواله ارزی بازرگان می‌ماند. در این مرحله است که شما به‌عنوان بازرگان باید حواله یوان خود را به حساب شرکت ارسال کنید. 

انتقال پول به چین برای خرید از چین

 

 

 

برای ارسال حواله یوان عموما چند راه کلی وجود دارد که بازرگانی وانیکس از همه این کارها را انجام می‌دهد. راه اول این است که ازطریق شبکه سوئیفت هزینه خرید کالاها را به حساب بانک چینی که عضو سوئیفت است واریز کرده و شرکت فروشنده آن را از حساب مشترکی که که با شما دارد برداشت کند. این راه عموما چند روز طول می‌کشد، اما بسیار مطمئن است و می‌توانید با کمک متخصصان وانیکس آن را به‌سادگی انجام دهید. در این روش کارمزدی بیشتر از سایر روش‌ها از شما اخذ می‌شود. روش دیگر استفاده از روش وسترن یونیون است که بیشتر برای مبادلات با مبالغ زیاد استفاده می‌شود. بانک‌های زیادی در جهان هستند که عضو اتحادیه مالی وسترن یونیون بوده و روش‌های تبادل مالی خاص خود را دارند. بعضی از مهم‌ترین بانک‌های چینی هم عضو این اتحادیه مالی هستند و شما می‌توانید از روش مبادلات ویژه آنها برای انتقال حواله یوان از ایران به چین استفاده کنید. 

بازرگانی وانیکس این روش را برای واردات کالاهای با حجم بسیار بالا استفاده می‌کند. عموما واردات دولتی از این راه استفاده می‌کنند تا مالیات سنگین نداشته باشد و بتوانند ساده‌تر کالاها را انتقال دهند.  روش آخری که برای پرداخت هزینه خرید کالاها به کار برده می‌شود، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین بین‌المللی است که کارشان انتقال پول از حسابی به حساب دیگر از هر جای دنیاست. این پلتفرم‌ها برای ایران تحریم بوده و ازقضا بهترین روش برای پرداخت هزینه خرید کالاها و انتقال آن به حساب شرکت‌های فروشنده هم همین روش‌هاست. بازرگانی وانیکس از این روش‌ به‌خصوص از دو پلتفرم پی پال و علی پی برای پرداخت هزینه خرید یا انتقال حواله یوان از ایران به چین بیشترین استفاده را کرده و انجام آن را برای شما در ایران شدنی کرده است. 

 حواله یوان به چین

حواله یوان از ایران به چین با چند هدف کلی انجام می‌شود. هدف اول انتقال یوان به حساب افرادی است که در چین بوده و از آشنایان ما به‌حساب می‌آیند. مثلا ممکن است اعضای خانواده ما در چی زندگی کنند یا دانشجوی دانشگاه‌های چینی باشند و از ما درخواست پول کنند.

در این حالت لازم است که از ایران به حساب این اشخاص حواله یوان انتقال داده شود. برای درست انجام شدن انتقال پول از ایران به چین لازم است که حتما یک شرکت بازرگانی واسطه وجود داشته باشد تا مراحل انجام کار را برعهده گیرد و مشکلی پیش نیاید. 

هدف دوم زمانی پیش می‌آید که بازرگانی قصد پرداخت هزینه خرید کالاهای درخواستی خود را داشته باشد. در این حالت لازم است که هزینه‌ خرید کالاها به حساب شرکت فروشنده انتقال داده شود.

 برای انتقال این هزینه لازم است که در ایران حواله یوان خریداری شده و یا مستقیما به حساب شرکت منتقل شود یا با استفاده از یک حساب بانکی مشترک، حواله به چین انتقال داده شده و شرکت چینی آن را برداشت کند.

هرکدام از این دو روش نکات خاص خود را دارد که شما باید براساس شرایطی که دارید یکی را انتخاب کنید و هزینه را پرداخت کنید. 

نکته مهم در انتخاب چگونگی انتقال پول از ایران به چین این است که هنگام خرید کالاها باید مشخص کنید که از کدام روش قصد دارید اینکار را انجام دهید.

درواقع وقتی شما درخواست خرید کالا برای شرکت فروشنده ارسال می‌کنید، درخواستی که پروفرما نام دارد، باید در آن مشخص کنید که برای پرداخت هزینه خرید چه روشی را مدنظر دارید تا شرکت موردنظر نیز با شرایط شما کنار بیاید.

اگر شرکت فروشنده حساب پی پال یا علی پی داشته باشد، بهترین روش در اینحالت استفاده از پلتفرم‌های آنلاین پی پال و علی پی است که کمترین کارمزد را هم دارند. 

اما گاه ممکن است که شرکت فروشنده تقاضا کند ازطریق تبادل مالی سوئیفت هزینه خرید را برای وی انتقال دهید. در این حالت لازم است که شما با کمک بازرگانی وانیکس یک حساب مشترک سوئیفت در یکی از بانک‌های معتبر چینی باز کرده و یوان درخواستی را برای آن حساب مشترک انتقال دهید.

بعد از انتقال یوان موردنظر به حساب مشترک، شرکت چینی می‌تواند آن را برداشت کرده و کالاها را برای شما به ایران انتقال دهد. این روش بسیار امن است، اما در زمانی نسبتا طولانی‌تر نسبت به انتقال از طریق پی پال یا علی پی انجام می‌شود.

روش های انتقال پول به چین با وانیکس

اگر بخواهید در داخل ایران مبلغی را به حساب شخص دیگری انتقال دهید، از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید؟ ممکن است مبلغ موردنظر زیاد نباشد و ازطریق ATM یا اپلیکیشن‌های ایرانی انتقال پول اینکار را انجام دهید. اما اگر مقدار مبلغ زیاد باشد، لازم است که ازطریق حواله بانکی وارد عمل شوید و مبلغ موردنظر را انتقال دهید.

در هرصورت جز این دو روش، روش دیگری برای انتقال پول در داخل ایران وجود ندارد. برای انتقال پول از ایران به چین نیز درکل ۳ روش شناخته شده وجود دارد که توسط بازرگانی وانیکس از صفر تا صد انجام می‌شود.

روش اول درست مانند انتقال پول با استفاده از ATM یا همان اپلیکیشن‌های انتقال پول است. اپ‌های بین‌المللی که برای انتقال یوان از ایران به چین استفاده می‌شوند پی پال و علی پی نام دارند. بسته به اینکه در کدام یک از این اپ‌ها حساب داشته باشید، می‌توانید هزینه خرید کالاها را به حساب شرکت فروشنده انتقال دهید. 

روش های ارسال به چین با وانیکس

در این روش‌ها شما ابتدا یک اکانت کاربری در پلتفرم موردنظر می‌سازید و سپس با واردکردن مشخصات خود و مبلغ موردنظر برای انتقال، درخواست انتقال را داده و اگر حساب مقصد موردنظر نیز وریفای شده باشد، پول از حساب شما به حساب مقصد واریز می‌شود. 

در این روش نکته مهم این است که بتوانید حساب پی پال یا علی پی خود را با داشتن یک واسطه در خارج از کشور که شماره چینی برای شما خریداری کرده و بتواند به نام شما یک حساب در بانک‌های چینی باز کند باز کنید.

این واسطه البته توسط بازرگانی وانیکس در اختیار شما قرار می‌گیرد. متخصصان وانیکس با داشتن رابط‌هایی در چین می‌توانند کارهای خرید شماره و بازکردن حساب به نام شما را به‌سادگی انجام دهند و کارهای انتقال یوان از حساب شما به حساب شرکت فروشنده موردنظر را با داشتن این الزامات به‌سادگی پیش ببرند. 

روش دیگری که برای انتقال مبالغ زیاد است و درواقع همان انتقال با استفاد از وجه بانکی اما از کشوری به کشور دیگر است، استفاده از روش سوئیفت یا وسترن یونیون است. در این روش‌ها شما مبلغ موردنظر را یا مستقیما و یا بصورت حساب مشترک به بانک‌های چینی انتقال داده و سپس شرکت چینی آن را برداشت می‌کند.

از این روش‌ها برای انتقال مبالغ زیاد استفاده می‌شود و به‌نوعی می‌توان آن را اصلی‌ترین روش انتقال پول از ایران به کشورهای دیگر به‌خصوص چین دانست. با این حال کارمزد این روش زیاد است و زمانی که مقدار مبلغ زیاد باشد باید از آن استفاده کرد. 

 پی پال و انتقال پول به چین

استفاده از پی پال برای انتقال پول از ایران به چین، یکی از متداول‌ترین روش‌هاست که اگر تحریم‌های بین‌المللی وجود نداشت، ساده‌ترین روش برای انتقال پول از حسابی به حساب دیگر محسوب می‌شد. با این حال با وجود تحریم‌های مالی هم استفاده از این روش همچنان قدرت خود را حفظ کرده زیرا بسیار ساده است.

تنها کافیست در پی پال یک حساب باز کنید و درست مانند اپ‌های انتقال پول ایرانی حساب مقصد را وارد کرده و درخواست انتقال پول دهید تا هزینه موردنظر انتقال داده شود آن هم بدون مالیات. 

برای اینکه بتوانید از ایران با استفاده از روش پی پال یوان درخواستی شرکت فروشنده را به حسابش انتقال دهید لازم است که حتما تحریم‌ها را دور زده و یک حساب پی پال برای خود بسازید. برای این کار هم تنها کافیست که کارهای ساخت اکانت و حساب پی پال خود را به متخصصان بازرگانی وانیکس بسپارید. 

پی پال و انتقال پول به چین

این متخصصان با داشتن تجربه کافی در زمینه ساخت حساب پی پال و داشتن رابط‌هایی در خارج از کشور قادرند که حساب موردنظر را برای شما ساخته و دراختیار شما قرار دهند تا بتوانید یوان موردنظر خود را از ایران به چین انتقال دهید.

روش انتقال یوان از ایران به چین با استفاده از پی پال هم برای واردات به کار می‌رود و هم برای نقل و انتقالات شخصی. در این روش تنها کافیست شخص یا شرکت دریافت‌کننده مبلغ از سمت شما نیز یک حساب پی پال داشه باشد.

آنگاه می‌توانید به‌سادگی کارهای انتقال را تنها با فشار دادن چند دکمه روی موبایل یا لب‌تاب خود انجام دهید، بدون اینکه لازم باشد مالیات زیادی پرداخت کنید. البته این روش یک سقف انتقال مبلغ نیز دارد و انتقال دلار در آن ساده‌تر است. با این‌حال روشی بسیار مفید بوده و وانیکس از آن استفاده گسترده می‌کند.

بازرگانی وانیکس برای بازرگانان زیادی حساب پی پال ساخته و کارهای انتقال مبالغ آنها از ایران به چین را انجام می‌دهد؛ زیرا این روش هم ساده‌تر بوده و هم برای بازرگانان بسیار به‌صرفه است و منجربه سود حداکثری برای آنها می‌شود. تنها کافی است شما و شخص یا شرکت دریافت کننده حساب پی پال داشته باشید. آنگاه می‌توانید به‌سادگی مبالغ دلخواه خود را بین یکدیگر رد و بدل کرده و مالیاتی هم پرداخت نکنید. تنها هزینه این روش کارمزدی است که به شرکت بازرگانی وانیکس باید بپردازید. کارمزدی که درمیان شرکت‌های بازرگانی گوناگون کمترین مقدار را دارد. 

سوئیفت و انتقال پول به چین

روش دیگر برای انتقال پول از ایران به چین که بصورت خلاصه آن را معرفی کردیم، استفاده از روش سوئیفت است. در این روش شما با استفاده از خدمات مالی سوئیفت هزینه خرید کالاها را به یک حساب مشترک در بانک‌های چینی انتقال داده و شرکت چینی نیز آن را برداشت می‌کند. اما آیا از ایران می‎‌توان اینکار را انجام داد؟ خیر.

ایران عضو سوئیت نیست و علاوه بر آن وجود تحریم‌های مالی بین‌المللی مانع آن می‌شود که بتوانید از درون ایران هزینه خرید کالاهای درخواستی خود را به حساب شرکت‌های فروشنده انتقال دهید. پس باید چکار کرد؟ راه‌حل در دستان بازرگانی وانیکس است. 

سوئیفت و انتقال پول به چین

برای اینکه بتوانید از روش سوئیفت مبلغ یوان موردنظر خود را از ایران به چین انتقال دهید، تنها کافیست که کارهای باز کردن حساب مشترک در بانک‌های چینی عضو سوئیفت را به متخصصان بازرگانی بسپارید. این متخصصان در چین فعالیت داشته و می‌دانند که می‌توانید در کدام بانک‌های چینی حساب بین‌المللی سوئیفت باز کنید و کارهای نقل و انتقال مالی خود را به‌سادگی انجام دهید. بانک ملی چین، بانک کشاورزی و بانک‌های زیادی هستند که می‌توانید در آنها حساب مشترک بین‌المللی باز کنید و مبلغ یوان درخواستی شرکت‌های فروشنده را از ایران به حساب آنها انتقال دهید.

روش کار نیز اینگونه است که شما هزینه خرید کالاها را به صورت حواله یوان به حساب مشترک سوئیفتی که در یکی از بانک‌های چینی باز کرده‌اید انتقال داده و سپس شرکت چینی نیز با دریافت یک کد از طرف بانک موردنظر، اجازه برداشت هزینه‌ای که انتقال داده‌اید را خواهد داشت. 

در این روش هرچند مالیات بسیار اندکی از شما دریافت می‌شود، اما چون تحریم مالی هستیم، کارمزد انتقال زیاد شده و زمانی استفاده از آن به‌صرفه خواهد بود که بخواهید مبالغ زیادی را از ایران به چین انتقال دهید. مثلا واردات محصولات کشاورزی یا دستگاه‌های صنعتی نیازمند استفاده از این روش است. 

بازرگانی وانیکس با داشتن تجربه طولانی‌مدت در نقل و انتقلات بانکی میان ایران و چین و ارسال حواله یوان به حساب سوئیفت بسیاری از شرکت‌های چینی، می‌تواند کارهای انتقال پول به چین شما را با این روش به‌سادگی انجام دهد. هرچند کارمزد این روش کمی بیشتر از روش پرداخت آنلاین است، اما درعوض امنیت خیلی بیشتری داشته و یا استفاده از آن می‌توانید با خیال راحت مبالغ زیادی یوان از ایران به چین انتقال دهید. برای استفاده از این روش تنها کافی است از متخصصان بازرگانی وانیکس بخواهید که برای شما یک حساب سوئیفت باز کرده و مبلغ را از ایران به چین منتقل کنند. 

 حواله پول با علی پی

روش پی پال برای زمانی استفاده می‌شود که شما بخواهید ازطریق سایت علی بابا هزینه خرید کالاها را پرداخت کنید. در این روش خرید کالا، ابتدا وارد سایت علی بابا می‌شوید و یک حساب کاربری درست می‌کنید که بتوانید ازطریق آن در سایت علی بابا کالاهای درخواستی خود را جستجو کرده و با بالا آمدن سایت شرکت‌های مختلف، به یکی از آنها متصل شده و درخواست خرید دهید.

برای ساخت حساب کاربری تنها واردکردن اطلاعات هویتی و آدرس شما کافی است و کار بسیار ساده‌ای محسوب می‌شود که می‌توانید از داخل خانه با کامپیوتر شخصی خود هم آن را انجام دهید. 

بعداز اینکه توانستید در سایت علی بابا اکانت خود را بسازید، نوبت به انتخاب کالا و ارسال درخواست خرید برای شرکتی که مدنظر دارید، می‌رسد. در این مرحله لازم است که با استفاده از کمک متخصصان بازرگانی وانیکس با دقت درخواست خرید خود را تکمیل کرده و ارسال کنید تا مشکلی پیش نیاید.

نکته مهم این است که اگر قصد دارید هزینه‌های خرید کالاها را با پی پال پرداخت کنید، در درخواست خرید خود آن را قید کنید تا شرکت موردنظر نیز حساب پی پال خود را دراختیار شما قرار دهد و بتوانید هزینه را انتقال دهید. 

بعد از اینکه کارهای ارسال درخواست خرید شما به‌درستی انجام شد، نوبت به ساخت حساب پی پال معتبر می‌رسد. برای ساخت حساب پی پال لازم است که اطلاعات خود را به علاوه شماره حساب در کشور چین و یک شماره تلفن با کد چین داشته باشید و دراختیار سایت علی بابا قرار دهید.

این اطلاعات زمانی دراختیار شما قرار می‌گیرد که یک واسطه در چین داشته باشید و بتواند به نام شما یک شماره تلفن خریداری کرده و حساب بانکی معتبری برای شما راه‌اندازی کند، که البته توسط بازرگانی وانیکس به‌سادگی قابل انجام است. با واردکردن این اطلاعات نوبت به انتقال مبلغ خرید به حساب شرکت موردنظر می‌رسد.

روش انتقال هزینه خرید به حساب شرکت فروشنده نیز اینگونه است که ابتدا از شرکت فروشنده حساب وی را گرفته و سپس در اپلیکیشن پی پال مبلغ درخواستی را وارد کرده و درخواست انتقال می‌دهید. درخواست شما توسط سایت علی بابا بررسی می‌شود و تنها زمانی پاسخ داده می‌شود که اعتبار حساب انتقال دهنده و دریافت‌کننده موردتایید این سایت باشد. 

برای اینکه در این مرحله مشکلی پیش نیاید بهتر است تمام کارهای انتقال را به متخصصان بازرگانی وانیکس بسپارید تا مشکلی در انتقال یوان یه حساب شرکت‌های نامعتبر پیش نیاید.

 ارسال پول به چین در کمترین زمان ممکن

هرکدام از روش‌هایی که برای انتقال پول از ایران به چین نام بردیم، در مدت زمان مشخصی انجام می‌شوند. مثلا میانگین زمان انتقال اینترنتی چیزی حدود ۳ روز است. از سویی انتقال بانکی بسته به شرایطی که انتقال شما دارد، هم می‌تواند در مدتی طولانی‌تر انجام شود و هم در زمانی کمتر از ۳ روز. اما چه چیز روی کم شدن این مدت زمان تاثیر می‌گذارد؟ 

شناخت شرایط و قوانین انواع انتقال پول از ایران به چین باعث می‌شود بتوانیم این انتقال را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم. این شناخت و اطلاعات نیز در اختیار بازرگانی وانیکس است که تجربه زیادی در انتقال پول از ایران به چین دارد. 

ارسال پول به چین در کمترین زمان

برای مثال بازرگانی وانیکس برای اینکه زمان انتقال پول از ایران به چین با روش اینترنتی را کاهش دهد، ابتدا حساب شرکت موردنظری که قصد دارید یوان درخواستی را برای آنها انتقال دهید بررسی می‌کند و مشخص خواهد کرد که آیا حساب شرکت موردنظر وریفای شده است یا نه؟

اگر حساب وریفای نشده باشد، سیستم انتقال سایت علی بابا یعنی علی پی انتقال پول را در زمان بسیار زیادی انجام می‌دهد؛ زیرا ممکن است شرکت موردنظر کلاهبردار باشد و قصدش سو استفاده مالی از بازرگانان باشد. 

از سویی باید حساب شما هم وریفای شده باشد. اگر بازرگانی هستید که قصد دارد برای بار اول از چین کالا وارد کند، آنگاه حساب شما اعتبار زیادی نداشته و طبیعی است اگر زمان تایید حساب شما خیلی طول بکشد. در اینصورت بازرگانی وانیکس از اعتبار خود استفاده می‌کند و با اینکار کاری می‌کند که مدت زمان وریفای شدن هر دو حساب در زمان کوتاه‌تری انجام شود.

اینگونه سیستم انتقال علی پی سریعا اجازه انتقال هزینه موردنظر را به شما داده و می‌توانید در زمانی بسیار کوتاه مبلغ موردنظر را از ایران به چین انتقال دهید و در واردات از دیگر رقیبان پیشی بگیرید. 

برای اینکه مدت زمان انتقال یوان از ایران به چین در روش سوئیفت نیز کاهش یابد، شرکت بازرگانی وانیکس از حساب مشترک‌هایی که قبلا افتتاح کرده استفاده می‌کند تا لازم نباشد مدت زمانی صبر کنید تا حسابی برای شما افتتاح شده و سپس آغاز به انتقال مبلغ کنید.

این روش هم اطمینان بیشتری دارد؛ چرا که قبلا از آن استفاده شده و هم مدت زمان انتقال مبلغ را به حداقل خود کاهش می‌دهد. تنها کافی است که کارهای انتقال یوان خود از ایران به چین را به وانیکس بسپارید تا در کمترین زمان ممکن این پروسه طی شود. 

 انتقال پول به چین با وانیکس

برای اینکه بتوانید پول خود را از ایران به چین انتقال دهید، در اولین مرحله لازم است که با مشاوران بازرگانی وانیکس تماس گرفته و از آنها مشورت بگیرید که چطور می‌توانید برای مثال از روش اینترنتی مبلغ موردنظر خود را از ایران به چین انتقال دهید.

در این مرحله شما تنها یک مشاوره دریافت می‌کنید که اولا کدام روش برای شما بهتر است و دوما چقدر هزینه انتقال پول شما از ایران به چین خواهد شد. در این مرحله اگر شما با شرایط بازرگانی وانیکس موافق باشید، با شما یک قرارداد انتقال پول به چین بسته خواهد شد.

وقتی قرارداد موردنظر بسته شد، آنگاه کارهای انتقال پول از ایران به چین شروع می‌شود. هر روشی که برای شما مناسب‌تر باشد در این مرحله به کار بسته شده و پول‌ موردنظر شما از ایران به چین منتقل می‌شود.

اگر فرضا روشی که به شما پیشنهاد شده همان روش اینترنتی باشد، حال یا پی پال یا علی پی، آنگاه ابتدا برای شما یک حساب کاربری ساخته می‌شود و سپس با استفاده از حساب کاربری، یک حساب حقیقی برای شما راه‌اندازی می‌شود. این حساب حقیقی به شما اجازه می‌دهد بتوانید نقل و انتقالات بانکی موردنظر خود را از ایران به چین انجام دهید. 

اگر هم بر فرض مثال روشی که انتخاب شده همان سوئیفت باشد، آنگاه متخصصان وانیکس دست به کار شده و برای شما یک حساب مشترک سوئیفت راه اندازی می‌کنند. این روش یا با حساب سوئیفت خود بازرگانی وانیکس انجام می‌شود یا با حساب سوئیفتی که برای شما ساخته می‌شود.

در این روش متخصصان وانیکس سعی می‌کنند با کمترین کارمزد پول موردنظر شما را از ایران به چین انتقال دهند. شما زمانی نیازمند انتقال پول از ایران به چین با روش سوئیفت خواهید بود که مبلغ موردنظرتان بسیار زیاد باشد، وگرنه کارمزد زیاد این روش برای انتقال مبالغ اندک چندان به‌صرفه نیست.

سپردن کارهای انتقال پول به بازرگانی وانیکس کارهای شما را خیلی ساده می‌کند. چه بخواهید مبلغی را برای یک شخص حقیقی در چین ارسال کنید چه قصدتان انتقال پول به حساب شرکت‌های چینی باشد، روش‌های بازرگانی وانیکس کار انتقال را برای شما ساده می‌کند.

هدف وانیکس این است که کارهای انتقال را برای شما با کمترین مبلغ ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد. هزینه‌های انتقال با وانیکس بسیار اندک خواهد بود و همین باعث شده است که بازرگانان ایرانی این بازرگانی را برای واردات کالا از چین انتخاب اول خود قرار دهند. 

 قیمت یوان

چه بخواهید مبلغی را به صورت حواله یوان از ایران به چین انتقال دهید، چه بخواهید یوان خریداری کرده و به صورت حواله برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری چینی ارسال کنید، لازم است که از قیمت یوان باخبر باشید.

قیمت یوان نیز مانند قیمت هر ارز دیگری متناسب با نوسانات بازار جهانی متغیر است. درحال حاضر قیمت هر عدد یوان براساس تومان برابر است با: ۶۷۲۰۰ که البته قیمت میانگین محسوب می‌شود. اما اطلاع از قیمت یوان در انتقال حواله یوان چه تاثیری دارد و چرا باید از آن باخبر باشیم؟ راستش اطلاع از این قیمت بسیار مهم است.

اگر قصد دارید روی یوان سرمایه‌گذاری کرده و حواله یوان خریداری کنید، باید از قیمت روز یوان باخبر باشید. چراکه قصد شما این است که یوان را با قیمت پایین خریداری کرده و وقتی قیمت آن بالارفت حواله خریداری شده را بفروشید و از تفاوت قیمت خرید و فروش آن سود کنید. 

پس دانستن قیمت روز یوان برای سرمایه‌گذاری روی حواله یوان بسیار مهم است؛ زیرا باید از کمترین قیمت و بیشترین قیمت یوان در طول روز یا هفته یا ماه، بسته به بازه زمانی که برای سرمایه‌گذاری درنظر دارید اطلاع داشته باشید و یوان موردنظر خود را در کمترین قیمت خریداری کرده و در بالاترین قیمت بفروشید. این یعنی سود حداکثری.

ازسویی اطلاع از قیمت روز یوان برای واردات کالا از چین بسیار مهم است؛ زیرا وقتی که قیمت یوان پایین است، خرید کالا از چین با هزینه خیلی کمتری ممکن خواهد بود. مشخص است که وقتی قیمت یوان در کمترین مقدار خود باشد، می‌توان تعداد بیشتری کالا از چین وارد کرده و درنتیجه با مقدار یوان کمتری، تعداد کالای بیشتری وارد کشور کرد.

این موضوع باعث می‌شود که بتوان خریدی با بیشترین سود داشت. چراکه هزینه اولیه واردات بسیار کم شده و درنتیجه سود نهایی بیشتر از حالتی خواهد بود که مقدار هزینه اولیه بیشتر باشد. یعنی خرید یوان با بالاترین قیمت. 

ازسویی قیمت یوان که پایین‌تر باشد و واردات کالا با یوان با قیمت پایین انجام شود، باعث می‌شود که کارمزدها و مالیات خرید و فروش یوان کمترین مقدار خود را داشته باشند. با اینکه بازرگانی وانیکس با برعهده گرفتن کارهای واردات این کارمزدها و مالیات را به حداقل مقدار خود می‌رساند، اما قیمت یوان که بالا باشد کارمزدها خود به خود بالا رفته و نمی‌توان با ترفندهایی آنها را کاهش داد. نکته مهم این است که اگر کارها را به بازرگانی وانیکس بسپارید مراحل طوری پیش می‌رود که در یوان با پایین‌ترین قیمت واردات انجام شود.  

 انتقال پول به چین با هزینه مناسب

برای انتقال پول از ایران به چین با هزینه مناسب، بازرگانی وانیکس یک روش کاملا خاص بکار برده است. این بازرگانی با داشتن واسط‌هایی در کشور چین می‌تواند کارهای راه‌اندازی حساب بین‌المللی یا حساب پی پال و علی پی را بسیار ساده انجام دهد. ساده بودن کارها البته با کمترین هزینه هم انجام خواهد شد. 

اولا خرید یک شماره با کد چین برای شما توسط متخصصان وانیکس به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. این بازرگانی تعداد زیادی شماره با کد چین از قبل در اختیار دارد و می‌تواند آنها را با کمترین هزنیه در اختیار شما قرار دهد. 

از سویی باز کردن حساب بین‌المللی یا حساب حقیقی در پی پال یا علی پی، برای متخصصان بازرگانی وانیکس بسیار ساده است. واسطه‌های این شرکت بازرگانی در چین می‌توانند با دریافت هزینه اندکی از شما یک حساب بین‌المللی سوئیفت یا پی پال و علی پی برای شما راه اندازی کنند و کارهای نقل و انتقال را برای شما به روش‌های حواله بانکی یا خرید آنلاین انجام دهند.

هزینه راه‌اندازی این حساب‌ها نیز بسیار اندک بوده و تنها شامل خرید شماره و باز کردن حساب در بانک‌های چینی است و درصد بسیار اندکی نیز به عنوان کارمزد شرکت وانیکس از شما گرفته می‌شود.

درنهایت اگر قصد دارید انتقال یوان از ایران به چین خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، بهترین راه این است که کارهای خود را به بازرگانی وانیکس بسپارید. هزینه‌های انتقال در این روش تنها شامل هزینه‌های اصلی مثل افتتاحس حساب، خرید شماره و راه‌اندازی اکانت و درصد اندکی به‌عنوان دستمزد متخصصان وانیکس خواهد بود.

بازرگانی وانیکس در انتقال پول از ایران به چین بسیار ساده عمل کرده و با هزینه اندکی کارها را برای شما انجام خواهد داد. تنها کافی است کارها را به این بازرگانی بسپارید و با کمترین هزینه پول خود را به چین انتقال دهید. 

برای انجام حواله ارزی در تجارت های شما با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

انتقال پول به‌صورت حواله بانکی، یکی از بهترین راه‌ها جهت انتقال پول به کشور چین و شهر دبی است. تعداد زیادی از بازرگانان و واردکنندگان در کشور ایران جهت خرید نمونه محصول یا تسویه فاکتور باید هزینه را به صورت حواله بانکی و همین‌طور با ارز Dollar یا ارز yuan انتقال دهند.

در ادامه این مطلب از سایت شرکت بازرگانی وانیکس، مباحث بیشتری در رابطه‌ با حواله ارزی به چین و دبی برای شما بیان می‌کنیم.

منظور از حواله ارزی چیست؟

حواله ارزی در واقع یک روش جهت پرداخت ارزهای مختلف به حساب‌های بانکی افراد و همین‌طور شرکت‌ها در همه‌ی کشورهاست. با توجه به داشتن شرایط کنونی کشور ایران و سایر تحریم‌های بین‌المللی، سیستم مالی کشورمان ارتباط چندان خوبی با بانک‌های جهانی نداشته، از این رو انجام حوالجات معمولاً به‌طور مستقیم انجام نمی‌پذیرد.

منظور از حواله ارزی چیست؟

حواله ارزی به دبی

همانطور که اشاره کردیم، کشور امارات متحده عربی در زمینه تجارت جزو کشورهای بسیار مهم برای تاجران و بازرگانان ایرانی محسوب می‌شود و قسمت بزرگی از محصولات وارداتی به کشور ایران را تامین می‌کند. تعداد معاملات تجاری میان کشورهای امارات متحده عربی و ایران چه اکنون و چه در گذشته بسیار بالا بوده، اما طی چند سال گذشته واردات از کشور امارات متحده عربی به خاطر تحریم‌ها برای سایر بازرگانان و واردکنندگان به کاری پر چالش‌ تبدیل شده و مشکلات بسیاری به وجود آورده است.

به خاطر همین امر، پروسه واردات برای بازرگانان بسیار مشکل شده است. یکی از مشکلاتی که این بازرگانان با آن سروکله می‌زنند، سختی‌های جابه‌جایی پول است. اکنون به دلیل سایر تحریم‌های بانکی، امکان انتقال پول به‌صورت مستقیم وجود ندارد. به همین خاطر افراد باید برای مبادلات مالی به مجموعه‌های مالی یا صرافی‌ها مراجعه کنند.

البته خوشبختانه شرکت‌های وارداتی و بازرگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، می‌توانند سایر خدمات مالی شما را به کشور امارات متحده عربی و همین‌طور چین در حجم تراکنش‌های بسیار پایین و به‌صورت آنلاین به انجام برسانند. آیا نمی‌دانید که باید به کدام شرکت وارداتی و بازرگانی مراجعه کنید؟ در انتهای این مطلب یکی از بهترین‌ها را در این زمینه به شما معرفی‌ می‌کنیم، بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

انواع حوالجات ارزی

در این بخش از مطلب، به بیان انواع حوالجات ارزی از جمله حواله دلار، یورو، یوان و حواله درهم می‌پردازیم:

۱.    حواله دلار و یورو

یکی از خدمات شرکت‌های وارداتی و بازرگانی انجام حوالجات دلار و همین‌طور یورو به سایر نقاط جهان است.

۲.    حواله یوان

برای انجام حوالجات yuan به کشور چین نیاز است که شماره حساب بانک Abc را داشته باشید. برعکس حوالجات دلار، خوشبختانه منتقل شدن پول و همین‌طور نشستن آن به حساب مورد نظر در همان روزی که انتقال را انجام می‌دهید یا نهایتا یک روز کاری ممکن است. کارمزد مربوط به این نوع حوالجات حدودا بین پنجاه تا دویست یوان می‌شود.

۳.    حواله درهم

پرداخت درهم در کشور امارات متحده عربی هم به‌صورت اسکناس ممکن است و هم می‌توانید پول را به حساب بانکی انتقال دهید. برای حواله درهم می‌توانید از مجموعه‌های وارداتی و بازرگانی کمک بگیرید.

پرسش و پاسخ درمورد حواله ارزی به چین و دبی

در ادامه به بیان اطلاعات مهمی در زمینه حواله ارزی به چین و دبی می‌پردازیم:

·       به چه حساب‌هایی قادر خواهید بود حواله yuan یا یوان انجام دهید:

انتقال دادن پول با ارز yuan تنها به حساب‌هایی که شخصی هستند امکان‌پذیر است؛ زیرا انتقال پول به سایر حساب‌های شرکتی ممکن نیست.

·       کارمزد خدمات yuan:  

کارمزد خدمات انتقال بانکی صد یوان به‌طور ثابت است.

·       تایم انتقال دادن پول به صورت yuan:

معمولا تایم انجام سفارشات حداکثر ۱ روز کاری است.

·       آیا این امکان وجود دارد که با ارزهای دیگر به چین و دبی پول انتقال داد؟

بله شما قادر خواهید بود با ارزهای دلار و همین‌طور یورو نیز برای انتقال پول اقدام کنید.

·       کارمزد انتقال دادن پول به صورت دلار یا dollar به کشور چین:

معمولا کارمزد بین شصت تا صد دلار با توجه به درخواست شما متغیر است.

·       اطلاعاتی که در هنگام انتقال پول به شهر دبی به آن‌ها نیاز دارید:

شما جهت انتقال پول به دبی تنها به شماره حساب، اسم صاحب حساب و همین‌طور اسم بانک نیاز دارید.

·       کارمزد انتقال پول به امارات:

کارمزد حواله برای هر تراکنشی که انجامش می‌دهید، بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ درهم متغیر است.

انتقال پول به صورت yuan هزینه کم‌تری دارد یا انتقال پول به صورت دلار؟

هزینه کم‌تری دارد یا انتقال پول به صورت دلار؟

مطمئنا انتقال پول به صورت یوان هزینه کمتری برای شما دارد. البته در بعضی از مواقع با توجه به مبلغ سفارش شما و همین‌طور نوع فاکتور شرکت نیاز است که انتقال پول به‌صورت دلار انجام بگیرد. همچنین شایان ذکر است که ریسک بسته شدن حساب برای سایر ارزهای خارجی وجود ندارد، ولی در یوان مشکلات مسدودی و بسته شدن حساب بسیار مشاهده شده است.

آیا با انتقال yuan ممکن است حساب شما بسته شود؟

بله، قوانین و مقررات بانکی کشور امارات و چین بسیار سخت هستند و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف در حواله بانکی این امکان وجود دارد که حساب شخص چینی یا شخص در دبی مسدود و بسته شود. پیشنهاد می‌کنیم پیش از انجام عملیات بانکی، با شخص گیرنده هماهنگ کنید. همچنین حساب آن شخص را بررسی کرده تا از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 به چه بانک‌هایی در شهر دبی می‌توانید پول انتقال دهید؟

شما قادر هستید به اکثر بانک‌ها در شهر دبی پول انتقال دهید. از جمله شاخص‌ترین این بانک‌ها NBD BANK، بانک مشرق و همین‌طور بانک ملی ابوظبی هستند.

حواله ارزی به چین و دبی با وانیکس

اگر برای حواله ارزی به دبی و چین، حواله بانکی به امارات، حواله بانکی به چین و حواله دلار به کشور چین و شهر دبی با مشکلاتی مواجه هستید و نیاز به کمک دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به یک شرکت وارداتی و بازرگانی مراجعه کنید. یکی از بهترین شرکت‌های وارداتی و بازرگانی که می‌تواند به نحو احسن در این زمینه به شما کمک کند، شرکت وانیکس است. این مجموعه با سال‌ها فعالیت در زمینه پرداخت‌های بین المللی اکنون بسیار مفتخر است اعلام کند که آماده ارائه سایر خدمات در زمنیه‌ حواله ارزی به کشور چین و شهر دبی است.

حواله ارزی به چین و دبی با وانیکس

مجموعه وانیکس اکنون می‌تواند در چارچوب قوانین و مقررات تعیین شده در مبالغی بسیار محدود به افراد و مشتریانی که در زمینه انتقالات مالی به کشور چین و شهر دبی با مشکل مواجه شده‌اند، خدمات سریع و همین‌طور فوری ارائه دهد. همچنین شایان ذکر است که این مجموعه به عنوان ضمانت به شما یک چک تضمینی می‌دهد و خیال شما را بابت همه چیز راحت می‌کند. بنابراین به این مجموعه مراجعه کنید و از همکاری با آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر