فورواردر از چین و دبی

قبل از آنکه بخواهیم درباره فواید وجود فورواردر بگوییم، بهتر است کمی با نقش مهم آن آشنا شوید. فورواردر شخصیت بسیار مهمی است که می‌تواند همکاری با چینی‌ها را تسهیل کند. او مسئول سازمان‌های حمل و نقل است که کالاهای سفارشی بین‌المللی را به دست تاجران و واردکنندگان می‌رساند.

فورواردر چه کسی است و چه نقشی در واردات کالا دارد

یک واردکننده‌ای که قصد سفارش کالا از چین به ایران را دارد، مجبور نیست شخصاً با شرکت حمل و نقل سروکار داشته باشد. تنها کاری که نیاز است انجام دهد، پیدا کردن یک شرکت فورواردر معتبر و مورد اعتماد است. پس از آن می‌تواند همه مراحل و روش حمل کالا از چین به ایران را به آن شرکت بسپارد.

یک فورواردر سفارش مشتری را می‌پذیرد، یک قرارداد و شرایط حمل بار را پیشنهاد و با فرد واردکننده به مذاکره می‌پردازد. همچنین شخصی است که با نهادهای رسمی مثل اداره گمرک سروکار دارد، یعنی اسناد لازم را تهیه می‌کند و تسویه حساب با مشتریان را انجام می‌دهد.

علاوه بر این، فورواردر با واحدهای خارجی و بخش‌های داخلی درگیر در اجرای حمل و نقل نیز سر و کار دارد. آن‌ها به خاطر داشتن روابط قوی می‌توانند با فورواردرهای ملی و بین‌المللی نیز ملاقات کنند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه یک فورواردر را تعریف کنیم باید بگوییم که یک اپراتور چند منظوره است که مسئولیت حمل و نقل کالا را از نقطه‌ای به نقطه دیگر از طرف صاحب محموله برعهده می‌گیرد.

بنابراین وجود یک فورواردر از چین این فرصت را برای واردکنندگان فراهم می‌کند تا مستقیما و به راحتی با خرید بار از تامین‌کنندگان، بار خود را به بهترین شیوه ممکن در ایران دریافت کنند.

معمولاً فورواردر با کل فرآیند حمل و نقل سروکار دارد. او باید به دقت فکر کند که کل حمل و نقل کالا چگونه باید باشد. فورواردر ملی با ساماندهی حمل و نقل در داخل کشور سروکار دارد، در حالی که فورواردر بین المللی ضمن همکاری با تاجران خارج از کشور، مسئولیت حمل کالا به خارج از کشور را بر عهده دارد.

جالب است بدانید که دامنه فعالیت فورواردر نه تنها شامل خدمات حمل و نقل بلکه خدمات مربوط به تهیه و توزیع نیز می‌شود.

انواع مختلف فورواردر از چین به ایران

فورواردر هوایی از چین به ایران؛ حمل و نقل هوایی شامل برنامه‌ریزی و ترتیب دادن حمل و نقل بار از یک مکان به مکان دیگر از طریق هواپیما است. علاوه بر این، حمل و نقل هوایی زمان زیادی نمی‌برد و بر خلاف تصور عموم، آنچنان هم گران نیست.

فورواردر زمینی از چین به ایران؛ حمل و نقل زمینی برای واردات کالاهایی که حجم زیادی دارند، ایده‌آل است. معمولا برای واردات محصولات خاص مثل کالاهای ساختمانی از فورواردرهای زمینی کمک گرفته می‌شود.

فورواردر دریایی از چین به ایران؛ اغلب واردکنندگان برای ارسال اقلام بزرگ یا در مقادیر زیاد حمل و نقل دریایی را ترجیح می‌دهند. فورواردرهای دریایی از چین به ایران تخصص دارند و از قوانین مربوط به انتقال بار مطلع هستند. علاوه بر این، حمل و نقل دریایی در مقایسه با حمل و نقل هوایی مقرون به صرفه است.

انواع مختلف فورواردر از چین به ایران

در ادامه به بیان مزایای وجود فورواردر از چین می‌پردازیم.

بهترین نرخ حمل و نقل

تجارت بین‌الملل و با وجود بالا رفتن نرخ ارز، حتی وارد کردن کالاهای چینی مستقیما به ایران گران و پر هزینه باشد. اما وجود یک فورواردر که به شرکت‌های مختلف حمل و نقل دسترسی دارد، معمولا بهترین نرخ‌ها را بیان می‌کند.

از آنجایی که ظرفیت اپراتورها به سرعت تغییر می‌کند، ممکن است یک روز زودتر یا دیرتر نرخ‌های مطلوب‌تری وجود داشته باشد. یک فورواردر می‌تواند برای به دست آوردن مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت مذاکره کند.

یک فورواردر چینی می‌تواند بهترین نرخ را به واردکننده توصیه کند. البته همیشه بهترین نرخ لزوما ارزان‌ترین نرخ نخواهد بود. شرکت‌های حمل و نقل هوایی و دریایی ممکن است سوابق قابل اطمینان متفاوتی داشته باشند یا ممکن است خدماتی را در زمانی که متناسب با برنامه شما باشد، ارائه ندهند.

علاوه بر این، بسیاری از فورواردرها نرخ‌های تخفیفی را به مشتریان عادی و کسانی که محموله‌های بزرگ ارسال می‌کنند، ارائه می‌دهند. آنها وسایل مورد نیاز برای جابه‌جایی بارها را به صورت عمده و در مقادیر زیادی خریداری می‌کنند. به همین دلیل است که اغلب فورواردرهای چینی خدمات درجه یک را با نرخ‌های اقتصادی ارائه می‌دهند.

تجمیع کالاها

دسترسی داشتن به یک فورواردر از چین امکان انتقال مجموعه‌ای از کالاها به صورت هم‌زمان را فراهم می‌کند. یک فورواردر می‌تواند هزینه‌های خود را در صورت حمل بار کامل کاهش دهد.

خدمات باربری که برای بسیاری از مشتریان عمل می‌کند، می تواند محموله‌های کوچکتر را از شرکت‌های مختلف ادغام کند تا یک بار بزرگ را جبران کند. یکپارچه‌سازی حمل و نقل دشوار است زیرا چندین طرف درگیر هستند، اما یک شرکت حمل و نقل گسترده می‌تواند این جزئیات را برای شما انجام دهد.

انتخاب سریع‌ترین مسیر

همیشه با طیف گسترده‌ای از واردکنندگان کالا از چین به ایران روبه‌رو شده‌ایم که خواستار رسیدن بارهای خود در سریع‌ترین زمان ممکن هستند. تاخیر در رساندن کالا به مقصد می‌تواند رضایت مشتری را کاهش دهد. به همین خاطر ممکن است آن‌ها به سراغ واردکنندگان دیگری که می‌توانند بارهای سفارشی را در زمان کوتاه‌تری به دست مشتریان برسانند، بروند.

یک شرکت حمل و نقل کالا یا فورواردر با دسترسی داشتن به مجموعه‌ای از شرکت‌های حمل و نقل معتبر و قابل اعتماد می‌تواند کمک کند تا محموله‌های سفارشی افراد در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌شان برسد.

تحویل به موقع بار

نکته‌ای که اغلب اوقات واردکنندگان از تامین‌کنندگان چینی درخواست دارند، تحویل به موقع بار است. دسترسی به یک فورواردر چینی معتبر مساوی است با تحویل به موقع بار. برخی از واردکنندگان کالاهای چینی خود صاحب یک کسب و کار هستند و با مشتریان متعددی ارتباط دارند.

اگر یک واردکننده نتواند بار سفارشی خود را به موقع به مشتریان تحویل دهد، ممکن است بازار فروش را از دست بدهد و دیگر مشتریان به او اعتماد نداشته باشند. وقتی محموله‌ای در خارج از کشور گم می‌شود، مشتریان خود را در ضرر می‌بینند، زیرا کار زیادی نمی‌توانند انجام دهند. وجود فورواردر به این دست از افراد کمک می‌کند تا با پیگیری‌های متعدد و ردیابی بار به موقع به دست‌شان برسد.

یک فورواردر چینی دارای کارگران ماهری است که از برنامه‌ریزی فرآیند حمل و نقل تا زمان تحویل به صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند.

سیستم‌های ردیابی کارآمد

ممکن است مدت زمان مشخصی طول بکشد تا محموله شما در نهایت به مقصد برسد. اغلب واردکنندگانی که از چین کالا وارد می‌کنند، نگران از دست دادن محموله‌های خود در راه هستند. اما این نگرانی زمانی که به یک فوروادر معتبر چینی دسترسی داشته باشید، بیهوده تلقی می‌شود. زیرا آن‌ها به خوبی می‌توانند بسته‌های شما را ردیابی کنند.

اگرچه گزینه‌هایی برای تحویل کالا از طریق خدمات دیگر وجود دارد، اما شرکت‌های حمل و نقل معتبر محموله شما را پیگیری می‌کنند. با توجه به فعال بودن ردیابی حمل و نقل، مشتریان می‌دانند که محموله آنها در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه زمانی به دست‌شان می‌رسد.

امنیت بالا

مهم‌ترین مزیت وجود فورواردر از چین را می‌توان امنیت بسیار بالای آن بیان کرد. تاجران بزرگ معمولا سفارش‌های کلی با ارزش چند میلیون دلاری سفارش می‌دهند. در این شرایط کدام شرکت حمل و نقل می‌تواند بسته‌های سفارشی او را به راحتی به ایران برساند، بدون آنکه دغدغه‌ای برای تامین امنیت کالاهای داشته باشد.

فورواردرهای چینی ابزار، تجهیزات و محفظه‌های مناسبی برای نگه‌داری انواع وسایل دارند. آنها اطمینان حاصل می‌کنند که قطعات شکننده را با حداکثر مراقبت نگه دارند. همچنین فورواردرهای چینی با بسته بندی کامل، اقلام کوچک و ظریف را بدون آنکه به آن‌ها آسیبی وارد شود به مقصد می‌رسانند. آن‌ها از سیستم‌های دیجیتالی مناسب برای ارسال سفارش‌ها استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که تضمین می‌کنند که محموله‌های سفارشی کاملا ایمن به دست شما خواهد رسید.

بهترین فورواردر از چین را با وانیکس بیابید

موسسان وانیکس با سال‌ها تجربه واردات انواع کالاها از چین شرایط آسان را برای ایرانیان فراهم کرده‌اند. علاوه بر اینکه می‌توانید کالاهای مورد نیاز کسب و کار خود را به واسطه این شرکت از چین سفارش دهید و به ازای مبلغ سفارشات خود از این مجموعه چک ضمانت دریافت کنید. مجموعه وانیکس با طیف گسترده‌ای از فورواردرهای چینی در ارتباط است تا محموله‌های سفارشی شما در به صرفه‌ترین حالت و به سرعت به دست‌تان برسند.

سوالات متداول درباره فورواردر از چین

 

در شرکت وانیکس فورواردر چه کارهایی انجام می‌دهد؟

شرکت وانیکس با سابقه ۱۰ ساله خود در امور واردات و صادرات به مشتریان خود خدمات و سرویس دهی می‌کند. شرکت وانیکس با داشتن دفتر و انبار در کشورهای چین و امارات امور بازرگانی مشتریان را پیگیری و دنبال می‌کند. همانطور که در این مقاله اشاره شد نقش فورواردر به این معناست که بطور مثال اگر شما خریدی در کشور چین انجام داده‌اید و از انبارهای شرکت وانیکس دور هستید فورواردرهای ما ترتیبی اتخاذ می‌دهند تا بار شما در بهترین شرایط و سریع‌ترین زمان ممکن به انبارهای شرکت وانیکس برسد و هرچه سریع‌تر آماده ارسال به ایران شود.

گاهی اوقات ممکن است شما برای تامین کالای مورد نظر خود تصمیم به خرید غیر حضوری می‌گیرید. در این شرایط فورواردر شرکت وانیکس که در این کشورها حضور دارد با حضور فیزیکی در محل کالای مورد نظر شما را تامین و آماده ارسال می‌کند. بدیهی است که هزینه‌ای جزئی بابت این خدمات بصورت توافقی از مشتریان محترم دریافت می‌شود.

آیا فورواردر فرد مورد اعتمادی می‌باشد؟

کلیه پرسنل شرکت وانیکس چه در ایران و چه در خارج از کشور دارای ضمانت و اعتبار معتبر از سمت مجموعه می‌باشد. شرکت وانیکس با سال‌ها تجربه و اعتبار تمامی پرسنل خود را ضمانت می‌کند. زیرا در این مجموعه کلیه شرایط و ضوابط بصورت کاملا قانونی انجام می‌گیرد.

هزینه فوروادر و خدمات آن چه میزان می باشد؟

هزینه خدمات فورواردر در مجموعه وانیکس بسته به نوع کشور و نوع خدمات و همچنین فاصله شهر مورد نظر با انبارها متغییر می‌باشد. در حال حاضر به دلیل نوسانات شدید ارزی مبالغ ریالی این خدمات نا مشخص و همه روزه در حال تغییر است. زیرا شخص فورواردر در خارج از کشور این خدمات را بصورت غیر ریالی (درهم-یوان) با شرکت وانیکس محاسبه می‌کند. لازم به ذکر است که شرکت وانیکس همواره به فکر مشتریان خود می‌باشد. و حتی‌المقدور سعی بر کاهش هزینه‌های تمام شده مشتری می‌باشد. زیرا این موضوع باعث می‌شود مشتریان عزیز بعد از گرفتن خدمات باز هم با این مجموعه همکاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *