سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

به همین دلیل لازم است برای یافتن یک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود در ابتدا سرمایه‌گذاری را تعریف کنیم، سپس انواع آن را بررسی کرده و بررسی کنیم که کدامشان زودبازده و پرسود است. اگر شما هم دوست دارید این موضوع را بطور کامل بررسی کنید و به یک سرمایه‌گذاری با این شرایط دست یابید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. چرا که قرار است در طول این مقاله چطور ثروتمند شدن را با هم بیاموزیم.

سرمایه گذاری چیست؟

آیا تابحال دیده‌اید که یک حیوان مثل سگ یا گربه گوشه‌ای بنشیند و برای هفته یا ماه آتی خود برنامه‌ریزی انجام دهد؟ مثلا اینگونه برنامه بچیند که ناهار نخورد تا کمی لاغرتر شود یا مثلا یک هدف جدید مثل بلند پریدن برای خود در نظر گرفته و قرار بگذارید روزی ۲ ساعت پریدن تمرین کند! خب نه تنها شما ندیده‌اید بلکه بعید است کس دیگری هم دیده باشد یا ببیند (شاید در آینده دور ببینیم!) با این حال ما انسان‌ها هر روز خود را با برنامه مشخص شروع کرده و در جهت اهدافمان تلاش می‌کنیم. چه اهدافی؟ با اینکه اهداف ما انسان‌ها بسیار متفاوت است اما یک چیز مشترک برای همه هدفی مهم محسوب می‌شود: داشتن آینده‌ای مناسب. به همین دلیل سرمایه‌ خود را کنار می‌گذاریم تا بتوانیم در آینده از نظر مالی اوضاع بهتری از امروز داشته باشیم. به عمل کنار گذاشتن سرمایه امروز خود برای داشتن توشه بیشتر در آینده سرمایه‌گذاری می‌گویند.

 

 

سرمایه گذاری چیست؟

این کنار گذاشتن می‌تواند خرید کالا یا سپرده بلندمدت بانکی باشد. با این حال بسیاری از ما سرمایه‌گذاری را ایده‌آل می‌دانیم که یک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود باشد. در ادامه به این می‌پردازیم که این سرمایه‌گذاری ایده‌آل، سرمایه‌گذاری روی کدام بازار است؟

انواع سرمایه گذاری

بهتر است قبل‌از اینکه سرمایه گذاری زودبازده و پرسود را پیدا کنیم، انواع سرمایه‌گذاری را توضیح دهیم. به طور کلی سه نوع بازار برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که باعث می‌شود سه نوع سرمایه‌گذاری داشته باشیم. اولین آن بازار کالاهای اساسی و ضروری است مثل خانه و خودرو. این کالاها جزو کالاهای اساسی زندگی ما هستند و همه ما باید روزی به آنها برسیم.بازار دوم سرمایه‌گذاری روی فلزات گرانبها یعنی طلا است. به نظرتان چرا اشخاصی که ازدواج می‌کنند برای شروع زندگی طلا می‌خرند؟ طلا همیشه پشتوانه پول بوده و ارزشی ویژه دارد. بازار سوم خود کالاهای موجود است که می‌توان در بازار بورس روی سهام آنها سرمایه‌گذاری کرد. با این حال سوال اینجاست که کدام یک از این بازارها همان سرمایه‌گذاری ایده‌آل را برای ما به ارمغان می‌آورد؟ در ادامه هرکدام را بررسی می‌کنیم تا بفهمیم.

سرمایه‌ گذاری روی بازار خانه و خودرو

گفتیم اولین بازاری که باید بررسی کنیم ببینیم می‌شود یک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود روی آن انجام داد، بازار خانه و خودرو است. هیچ‌کسی شک ندارد که سرمایه‌گذاری روی خرید خانه و خودرو بسیار پرسود است. بسیاری از افراد را دیده‌ایم که با خرید خانه در چند سال گذشته، سرمایه‌شان چندین برابر شده است.همچنین با توجه به تغییرات قیمت خودرو در چند سال اخیر شاهدیم که همین وضع برای بازار خودرو نیز برقرار است. قیمت خودروها تقریبا از چند سال گذشته تاکنون چندین برابر شده است. با این حال آیا این سرمایه‌گذاری زودبازده نیز هست؟ خیر.اگر هدفتان این است که روی بازار خانه و خودرو سرمایه‌گذاری کنید این را بدانید که حداقل زمان لازم برای اینکه بدانید سرمایه‌گذاری شما پرسود است یا نه بالای ۳ سال است. پس برای کسی که هدفش سرمایه‌گذاری زودبازده باشد این بازارها اصلا مناسب نیستند.

 

 

سرمایه‌ گذاری روی بازار خانه و خودرو

سرمایه گذاری روی طلا

گزینه بعدی برای سرمایه گذاری زودبازده و پرسود، بازار طلا است. اگر ازدواج کرده‌اید حتما هنگام خرید طلا این جمله را شنیده‌اید که در خرید آن خساست به خرج ندهید؛ چرا که پشتوانه زندگی خودتان است. بازار طلا همیشه رشد داشته و هیچ‌گاه طلا بی‌ارزش نشده است. همچنین زودبازده و پرسود نیز است. پس احتمالا این بازار همان بازاری است که سرمایه‌گذاری روی آن شرایط سرمایه‌گذاری ایده‌آل ما را برآورده خواهد کرد درست است؟ با عرض پوزش باید بگوییم که خیر. بازار طلا نیز آن بازار ایده‌آل نیست. برای اینکه بدانید چرا این بازار را هم برای سرمایه گذاری زودبازده و پرسود معرفی نمی‌کنیم کافی است نگاهی به اوضاع نوسان قیمت طلا و سکه بیندازید. درست است که قیمت طلا همیشه افزایش داشته است، اما اینگونه نیست که هیچ‌گاه بطور موقت دچار رکود یا افت قیمت نشده باشد. ممکن است شما با امید یک سرمایه‌گذاری زودبازده و پرسود طلا بخرید و ناگهان با یک اصلاح قیمت طلا روبه‌رو شوید. در این صورت سرمایه‌گذاری شما از حالت زودبازده خارج می‌شود، چراکه باید صبر کنید تا قیمت طلا دوباره به همان جایی که خریده بودید، برگردد و این ممکن است حتی یک سال طول بکشد.

سرمایه گذاری روی بورس

آخرین بازاری که قرار است بررسی کنیم ببینیم یک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود به ما خواهد داد یا نه، بازار بورس است. بازار بورس هم پرسود است و هم پربازده اما باز هم به شرایطی. آیا شما تخصصی در تحلیل بازارهای مالی دارید یا مثل بسیاری از افراد دیگر تنها شنیده‌اید که این بازار موقعیت مناسبی برای سرماهی‌گذاری است؟ اگر این تخصص را ندارید خواهشا هیچ‌گاه به سمت بازار بورس نروید. چراکه تنها یک سرمایه‌گذاری زودبازده و پرضرر نصیبتان خواهد شد. فرض کنید که یک روز تصمیم گرفته‌اید روی بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید. با مبلغ مشخصی وارد این بازار شده و اقدام به خرید سهام می‌کنید. بی‌خبر از اینکه بدانید این سهام‌ها در چه موقعیتی هستند. آیا قرار است در آینده رشد کنند؟ آیا اول اصلاحشان هستند؟

سرمایه گذاری روی بورس

اصلا چطور باید سهام‌ها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد؟ بی‌خبری از این موضوعات سرمایه‌ شما را با سرعت زیادی جلوی چشمانتان پودر کرده و ممکن است با شکستی بزرگ روبه‌رو شوید. پس به طور کلی از این سرمایه‌گذاری دست بشویید.

سرمایه گذاری با وانیکس

نوع سوم بازار سرمایه‌گذاری یعنی سرمایه‌گذاری روی کالاهای موجود در بازار وجهه دیگری هم دارد که منحصر به بازار بورس نیست. آن هم سرمایه‌گذاری روی تامین اجناس موجود در بازار است. به‌نظرتان کالاهای موجود در بازار از کجا تامین شده و چگونه وارد بازار می‌شوند؟ اگر حدستان واردات است، تبریک می‌گویم.

بالای ۹۰ درصد کالاهای موجود در بازار ایران وارداتی هستند. وانیکس یکی از شرکت‌هایی است که کالاها را از کشور چین وارد کشور می‌کند. این شرکت امکان سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا با هر مبلغی را فراهم کرده است. این سرمایه‌گذاری همان سرمایه گذاری زودبازده و پرسود است؛

 

 

چرا که کالاهای وارداتی به بازار به سرعت به فروش می‌رسد و همچنین سود زیادی از فروش آنها به دست می‌آید؛ زیرا کالاهای چینی ارزان خریده شده و با قیمت مناسبی دربازار به‌فروش می‌رسند.

واردات با وانیکس

شما می‌توانید روی بخش واردات کالای وانیکس با هر مبلغی سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه گذاری زودبازده و پرسود شما می‌تواند روی واردات کالاهای پر متقاضی مثل انواع گوشی هوشمند، قطعات موبایل و لپ‌تاپ، انواع پلاستیک و لوازم تزئینی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی و آشپزخانه، قطعات صنعتی و الکترونیکی، قطعات خودرور، لاستیک خودرو و لوازم آرایشی بهداشتی باشد.

واردات با وانیکس

کافی است با شرکت وانیکس تماس گرفته و از آنها بخواهید به شما در واردات کالا مشورت دهند. آنگاه خواهید توانست با هر مبلغی که مدنظرتان است روی واردات کالا سرمایه‌گذاری کنید.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

  • ایده‌آل‌ترین نوع سرمایه‌ گذاری چه نوع سرمایه‌گذاری است؟

بهترین و ایده‌آل‌ترین نوع سرمایه‌گذاری، یک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود است.

  • چگونه می‌توان یک سرمایه‌ گذاری پرسود و زودبازده داشت؟

برای اینکه بتوانید سرمایه‌گذاری پرسود و زودبازده داشته باشید، بهترین پیشنهاد سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر