بهترین راه سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان چیست

در این بین سوال بسیاری از  اشخاص این است که با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان می‌توان چه سرمایه گذاری انجام داد؟ چرا که این مبلغ به عنوان یک سرمایه به نسبت مناسب شناخته می‌شود و تا حدودی دایره اختیار متقاضی را برای سرمایه گذاری‌ در حوزه‌های مختلف گسترش می‌دهد. به همین خاطر ما قصد داریم تا در این مقاله به بررسی بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان بپردازیم.

 

 

بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان

روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارند که انتخاب هر یک از آن‌ها تا حد زیادی به قابلیت‌های سرمایه گذار، درصد ریسک پذیری، میزان سرمایه و مهارت‌های شخص وابسته است با وجود تمام این موارد ما در زیر به بهترین راه‌‌ها برای سرمایه گذاری طبق این مبلغ می پردازیم؛

۱_خرید طلا و سکه

خرید طلا و سکه به خصوص در هنگام تورم در کشور ، می‌تواند یک راه‌حل مناسب برای سرمایه گذاری محسوب شود. این روش از قدیمی‌ترین روش‌های سرمایه گذاری است که به جهت پایین بودن ریسک در آن بسیاری از اشخاص را به سمت سرمایه گذاری سوق می‌دهد. البته یکی از نکات مهمی که در خصوص خرید طلا و سکه نیاز است توجه شود این است که باید با دید بلند و طولانی مدت به روی این روش برای سود‌آوری حساب کرد.

بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان

۲_ صندوق سهام

سرمایه گذاری در صندوق سهام از بهترین راه‌حل هایی است که شما را از ریسک خرید سهام، در بازار بورس در می‌سازد؛ چرا که در این روش شما با خرید سهام از صندوق، بدون نیاز ورود به بورس دارای سهم ‌می‌شوید. در سرمایه‌گذاری در صندوق سهام شما به نسبت در دارایی‌ها و سهام‌های ارزشمند سبد سهام شریک می‌شوید. این روش از روش‌های مطمئن سرمایه گذاری به حساب آمده و در مقابل ریسک پایین از سود به نسبت خوبی نیز برخوردار است. از مزیت‌های این روش آن است که نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیز ندارد. اگر قصد سرمایه گذاری در این بخش را دارید، بهتر است فعالیت خود را در صندوق‌های درآمد ثابت متمرکز کنید.

 

 

۳_ سرمایه گذاری در بانک

سرمایه گذاری در بانک از جهات مختلفی دارای مزیت است؛ چرا که این روش از ریسک پایینی برخوردار بوده و در مقابل به دانش و آگاهی‌ خاصی نیاز ندارد. همچنین در این روش می‌توان از پایین‌ترین مبلغ برای سرمایه گذاری استفاده کرد. چیزی که شاید در روش‌های دیگر سخت یا ناممکن باشد.باید گفت سرمایه گذاری از طریق بانک با وجود تمامی مزیت‌های خود در هنگام تورم شدید و تحریم کارآمد نخواهد بود؛ چرا که در هنگام تورم ، ارزش پول در طول زمان از بین رفته و در پایان کار، سودآوری چشمگیری حاصل نخواهد شد.  یکی دیگر از نکات منفی سرمایه گذاری در بانک پایین بودن نرخ سودآوری به نسبت سرمایه کم و تورم زیاد است، به همین جهت است که در حال حاضر بسیاری از اشخاص این روش را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اند.

۴_ سرمایه گذاری در بورس

بازار بورس اوراق بهادار از بهترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. در حقیقت این بازار از پتانسیل خوبی در جهت سرمایه گذاری از پایین‌ترین میزان سرمایه تا بالاترین را دارد. بورس از کارآمدترین روش‌های افزایش سرمایه و کسب سود است، البته این فرایند نیازمند مدت طولانی و بلند مدت است.سرمایه‌گذاری در بازار بورس در کنار تمامی سودآوری‌های خود از ریسک بالایی نیز برخوردار بوده و می‌تواند سرمایه شما را از اندک به خیل عظیم ثروت، به پایین‌ترین کمیت برساند؛ به همین خاطر است که کسب آگاهی و دانش برای سرمایه‌گذاری در این بازار بسیار اهمیت دارد. شرکت‌های متعددی در این بازار به فعالیت پرداخته و با ارائه سهام مورد نظر به سرمایه‌گذاران فرصت کسب سرمایه را ایجاد می‌کنند. از جمله شرکت‌های شاخص در این بازار می‌توان به شرکت وانیکس اشاره کرد. شرکت وانیکس به عنوان یک شرکت وارداتی از چین و امارات به شما این امکان را می‌دهد تا با ۲۰۰ میلیون تومان به سرمایه‌گذاری بپردازید.

 

 

۵_ سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

امروزه یکی از جدیدترین راه‌های سرمایه گذاری، فعالیت در حوزه ارز‌های دیجیتالی مانند بیت کوین، آلت کوین، اتر و سولانا است. این بازار همانند بورس از پتانسیل بالایی برای سودآوری کلان در بازه زمانی کوتاه مدت برخوردار است. همچنین این روش با برخورداری از درصد امنیت بالا از بهترین راه‌حل‌ها برای مقابله با تورم شناخته می‌شود؛ چرا که انتقال سریع و خرید و فروش راحت ارز‌های دیجیتال، عدم وابستگی به دولت و همچنین سیستم شفاف آن به سرمایه گذار در جهت مقابله با آثار منفی ناشی از تورم کمک خواهد کرد.
ارز‌های دیجیتال با ارائه متنوع ترین پلتفرم‌ها به دایره اختیار سرمایه گذار افزوده و از سویی دیگر با ارائه امکانات متعدد مانند معاملات فیوچرز و امکان ترید در همه زمان‌ها به یک سرمایه گذاری آسان و به دور از مشکل کمک می‌کند. البته باید گفت سرمایه‌گذاری در این بخش به دانشی دقیق نیاز داشته و از آنجایی که درصد ریسک معاملاتی در این بخش بالاست، چنانچه بدون آگاهی در این مسیر قدم برداشته شود، ممکن است با ضرر جبران نشدنی روبه‌رو شوید. از سویی دیگر نوسانات قیمتی در این بازار بالا بوده که خود این امر می‌تواند سودآوری را تحت شعاع قرار دهد.

۶_ سرمایه گذاری در فارکس

فارکس از جمله بازار‌های جهانی برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. در این بازار همه روزه به جز شنبه و یکشنبه معاملات ارزی صورت می‌گیرد. سرمایه گذاری در این بازار همانند ارز‌های دیجیتال و بورس نیازمند کسب دانش و آگاهی‌‌های لازم است. علت این امر جدید و نو بودن این دسته از سرمایه گذاری‌ها و تغییرات مندرج در بازار است. از جمله مزایای سرمایه گذاری در فارکس می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • درصد کارمزد و کمیسیون در فارکس بسیار پایین است.
  • میزان نقدینگی در فارکس بالا است.
  • فارکس از تنوع بسیار زیادی در خصوص جفت ارز‌ها برخوردار است.
  • فارکس همانند بورس به متقاضیان با سرمایه اندک نیز اجاره ورود و سرمایه گذاری را می‌دهد.
  • فارکس برای تمامی سبک‌های ترید مناسب است.

در کنار تمامی مزایای فارکس باید گفت نوسانات در این بازار همچون ارز دیجیتال بسیار بالا بوده و موفقیت در آن نیازمند سرعت عمل و آگاهی‌ دقیق نسبت به ارز‌هاست. همچنین درصد ریسک سرمایه‌گذاری در فارکس بالاست.

۷_ سرمایه گذاری در ارز و دلار

خرید و فروش ارز به خصوص دلار و یورو از راه‌های کسب درآمد و سود شناخته می‌شود. چرا که نقد‌ شوندگی در این بازار بالا بوده و دسترسی سریع به تمامی این ارز‌ها وجود دارد، البته کسب سود از طریق خرید و فروش ارز نیازمند یک برنامه‌ریزی بلند مدت است تا حتی‌الامکان نوسانات بازار و تورم را بتوان در آن خنثی نمود. سرمایه گذاری در ارز و دلار می‌تواند همراه با ضرر نیز باشد؛ چرا که درصد نوسانات در این بازار بالا بوده و ارز‌هایی چون دلار به شدت تحت تاثیر اتفاقات سیاسی قرار می‌گیرند. همچنین نگهداری ارز می‌تواند با مشکل و خطر همراه باشد.

۸_ سرمایه گذاری در NFT

به دسته رمز ارز‌های غیر قابل تعویض NFT گفته می‌شود. این بخش از تجارت در زمره جدید‌ترین روش برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود. NFT تفاوت‌های قابل توجهی با سایر رمز ارز‌های دیجیتال دارد به عنوان نمونه ؛در ارز دیجیتال امکان تعویض بیت کوین‌های دارای ارزش برابر با یکدیگر وجود دارد در حالی که این اقدام در رمز ارز‌های غیر قابل تعویض وجود ندارد ولو اینکه همگی دارای ارزش یکسان و برابر باشند.

عمده کاربرد رمز ارز‌های غیر قابل تعویض در متاورس، بازار بلاکچینی، پروفایل اجتماعی و آثار هنری است.NFT به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی به سرمایه گذاری بپردازید. همچنین از آنجایی که این بخش از بازار مالی زیر نظر بلاک چینی است از امنیت بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است البته باید گفت سرمایه‌گذاری در NFT در اکثر مواقع نیاز به داشتن اتر دارد. سرمایه گذاری در NFT نیاز به دانش و آگاهی‌‌های دقیق و به روز دارد.

بهترین شغل با سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان

شاید تصمیم داشته باشید تا با سرمایه خود کاسبی راه انداخته و از این طریق درآمد داشته باشید. این روش می‌تواند به عنوان راه‌حلی موثر و کارساز شناخته و سبب پایه گذاری حرفه و شغلی بلند مدت شود. از بهترین مشاغلی که با ۲۰۰ میلیون تومان  راه انداخته می‌شود، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
  • فروش لباس
  • خیاطی
  • پرورش قارچ
  • پرورش پشن فروت
  • پرورش گیاهان تزئینی
  • پرورش کرم ابریشم
  • پرورش کرم خاکی
  • تولیدی مواد مختلف
  • تولید زیورآلات
  • تولید صنایع دستی
  • تاسیس پیج و فروشگاه اینترنتی
  • احداث آشپزخانه و تولید غذای آماده
  • فروش مواد تصفیه آب
  • سوپر مارکت آنلاین
  • طراحی و تولید کفش
  • طراحی و تولید شمع
  • طراحی و تولید سفال
  • کافی‌نت
  • گیم نت
  • اقامتگاه بومگردی
  • فروش موبایل و لوازم جانبی
    و سایر موارد حسب محل زندگی، موقعیت ملک و قیمت حاکم بر منطقه

بهترین شغل با سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان

سخن پایانی

انتخاب بهترین کسب و کار یا موثرترین بستر برای سرمایه‌گذاری تا حد زیادی به توقعات شما از این کار بستگی دارد به همین خاطر بنا بر اهداف و سلایق مختلف نوع سرمایه گذاری نیز متفاوت خواهد بود.سرمایه گذاری در بورس و شرکت‌های فعال در آن از جمله مواردی است که بسیاری از اشخاص به آن علاقه‌مند بوده و از آن به عنوان روشی کوتاه مدت در جهت افزایش سرمایه و کسب سود یاد میکنند. شرکت وانیکس نیز به عنوان یک شرکت پیشگام و فعال در بازار بورس اوراق بهادار به شما این امکان را می‌دهد که از پایین ترین میزان سرمایه در این شرکت وارداتی به فعالیت پرداخته و از این جهت تجارتی موثر و پربازده را برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *