حواله یوان در تهران با وانیکس

یکی از روش‌هایی که اشخاص ایرانی برای انجام تجارت با کشور چین با آن پیش می‌روند ارسال حواله‌های ارزی همچون حواله یوان به کشور چین است. ما قصد داریم در ادامه این مطلب مباحثی در رابطه با حواله یوان در تهران با وانیکس برای شما بیان کنیم، بنابراین همراهمان باشید.

 

 

حواله یوان در تهران چگونه است؟

با توجه داشتن به سایر تحریم‌هایی که هم اکنون وجود دارد ارسال کردن حواله ارزی به کشورهای دیگر درواقع یکی از اساسی‌ترین و حائز اهمیت‌ترین دغدغه‌ها و همینطور مشکلات تجار و بازرگانان عزیز ایرانی است. ولی نیاز است بگوییم که تقریبا همچون هر مشکل دیگری که دارای یک راه حل است این امر نیز راه‌حل‌های مختلف و بسیاری دارد.

حواله یوان در تهران چگونه است؟

ارسال کردن حواله ارزی امکان دارد کمی سخت بوده و ریسک‌های‌ زیادی داشته باشد ولی نیاز است به این مسئله بپردازیم که این کار کاملا قابل انجام بوده و بسته به شخصی دارد که حواله ارزی را برای شخص شما ارسال می‌کند. در صورتی که این شخص به اندازه کافی ماهر و کاربلد باشد قادر خواهد بود حواله‌ی شما را در کوتاه‌ترین تایم ممکن و البته بدون هیچ مشکل و دردسری به انجام برساند.

 

 

چرا یوان را جهت انجام دادن تجارت خود انتخاب کنید؟

نیاز است به این مسئله اشاره کنیم که درواقع حواله یوان به خاطر ارتباط خوبی که میان کشور ایران و همینطور چین وجود دارد در مقایسه با سایر حوالجات مزایای بیشتری دارد. از جمله این مزایا می‌توان به کارمزد کم، سرعت بالای انجام حواله و همینطور نبود خطر بلوکه شدن اشاره کرد که در ادامه این مطلب به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

·       کارمزد کم در مقایسه با دیگر حوالجات

ارسال کردن حواله یوان به کشور چین بر عکس سایر حوالجات همچون دلار، یورو و همینطور پوند از کارمزد به مراتب پایین‌تری برخوردار بوده به طوری که حتی قابل مقایسه با همتایان خود نیز نیست. توجه داشته باشید که کارمزد ارسال کردن حواله یوان به کشور چین بسته به قیمت و همینطور‌ نوع حساب و بانک متفاوت خواهد بود. از این رو توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعاتی دقیق درباره این مسئله با متخصصان در این زمینه صحبت کرده و از آنها مشاوره بگیرید.

 

 

·       سرعت بالای انجام حواله

بر عکس دیگر حوالجات که تقریبا به تایمی بین ۳ الی ۵ روز (این تایم کاملا تقریبی بوده و می‌تواند بسته به مسائلی همچون تعطیلات کشور مقصد متفاوت باشد) جهت نشستن وجه در حساب فرد گیرنده نیاز دارند ارساله کردن حواله یوان به کشور چین در بیشتر مواقع در کم‌تر از حتی یک روز کاری یعنی در عرض تنها ۲۴ ساعت به حساب فرد گیرنده واریز می‌شود.

·       دیگر نگران خطر بلوکه شدن حساب یا حتی حواله نخواهید بود

با توجه داشن به ارتباط بسیار نزدیکی که میان کشورهای ایران و چین وجود دارد و همینطور تحریم نبودن کشورمان ایران توسط این کشور پر جمعیت، هیچ خطری با عنوان خطر بلوکه شدن حساب یا حتی حواله وجود نخواهد داشت. از این رو تمام مشتریان گرامی می‌توانند با خیالی آسوده حواله‌های یوان خود را با کمک متخصصین در این زمینه به کشور چین ارسال کنند.همه مواردی که در بالا برای شما بیان کردیم همگی دست به دست یکدیگر داده‌اند تا حواله‌ی یوان برای سایر اشخاص ایرانی به مراتب مناسب‌تر شود. به همین خاطر توصیه می‌شود برای سایر تراکنش‌های بین المللی خود‌ از بین تمام حوالجات گوناگون موجود، حواله‌ی یوان را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم ‌‌‌‌‌‌‌‌حواله یوان را بدون هیچ کارمزدی انجام دهیم؟

حواله‌هایی که بدون کارمزد هستند تنها در شرایط‌های خاص و ویژه ارسال می‌شوند. جهت جمع آوری اطلاعات درباره همه این شرایط ویژه می‌توانید با کارشناسان در این حوزه تماس گرفته ‌و سوالات خود را برای آنها مطرح کنید.

چگونه می‌توانیم ‌‌‌‌‌‌‌‌حواله یوان را بدون هیچ کارمزدی انجام دهیم؟

·       نرخ حواله یوان

همچون سایر ارزهای دیگر، نرخ ارز یوان هم نوساناتی دارد. به همین خاطر هم اکنون نمی‌توانیم به هیچ مبلغی به طور مستقیم اشاره کنیم، بنابراین نیاز است جهت مطلع شدن از نرخ روز با متخصصان در این زمینه تماس بگیرید؛ زیرا آنها بهتر از هر فرد دیگری می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و از نرخ دقیق حواله یوان مطلع‌تان کنند.

 

 

حواله دانشجویی به چه صورت انجام می‌شود؟

برای ارسال‌ کردن حواله‌های دانشجویی نیاز است همه‌ی اطلاعات دانشگاه از جمله مشخصات دقیق حساب بانکی دانشگاهی، مشخصات بانکی دقیق فرد دانشجو همراه و همینطور شماره‌ی دانشجویی برای متخصصان در این حوزه ارسال شوند تا این کار را انجام دهند.

کارمزد انتقال دادن وجه به کشور چین دقیقا چقدر است؟

کارمزد انتقال دادن وجه به کشور چین بسته به نوع حواله‌‌ای که انجام می‌شود به عنوان مثال حواله یوان، دلار یا پوند کاملا متغیر خواهد بود و نیاز است که شما جهت اطلاع از آن با کارشناسان در این زمینه تماس بگیرید و از کارمزد دقیق این کار مطلع شوید.

در چه روزهایی از هفته می‌توان به کشور چین حواله ارسال کرد؟

ارسال کردن حواله تنها در روزهای دوشنبه و همینطور پنج شنبه امکان پذیر است؛ زیرا این دو روز، جزو روزهای غیر تعطیل در کشور چین محسوب می‌شوند.

حواله دستی دقیقا چه فرقی با حواله بانکی دارد؟

حواله دستی پول نقد بوده و به صورت کاملا حضوری به شخص مشتری تحویل داده می‌شود. اما در حواله بانکی مبلغ به حساب بانکی شخص مشتری واریز خواهد شد.

حواله دستی دقیقا چه فرقی با حواله بانکی دارد؟

ارسال کردن حواله ارزی به یک حساب شخصی در کشور چین چگونه است؟

ارسال کردن حواله ارزی به یک فرد یا سازمان کاملا ممکن و قابل انجام است. جهت ارسال کردن حواله شما باید از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید. اگر‌ سایر اطلاعاتی که از شخص مشتری خواسته می‌شود به صورت کاملا صحیح به کارشناسان ارسال شوند حواله ارزی در کوتاه‌ترین تایم ممکن ارسال خواهد شد.

حواله یوان در تهران با وانیکس

جهت انجام دادن حوالجات خود شما قادر خواهید بود به مجموعه وارداتی و بازرگانی وانیکس که یکی از بهترین مجموعه‌های خدمات بازرگانی به حساب می‌آید مراجعه کرده تا بعد از ثبت نام و همینطور ثبت سفارش ارسال حواله‌های شما به کشور چین به انجام برسد.

شایان ذکر است که مجموعه وانیکس با سال‌ها تجربه حوزه واردات و بازرگانی یکی از برترین مجموعه‌هایی بوده که شما می‌توانید به آن اعتماد کنید و سایر مسائل مالی بین‌المللی خود را با خیالی آسوده به آن‌ها بسپارید. یکی از ویژگی‌های‌ این مجموعه که آن را از سایر فعالین در این زمینه متمایز می‌کند، چک تضمینی وانیکس است.

این مجموعه یک چک تضمینی به شما می‌دهد تا خیال‌تان را آسوده کرده و بتوانید بر روی کار خود تمرکز کنید. این مجموعه علاوه بر حواله یوان در تهران خدمات دیگری نیز همچون واردات کالا از چین، واردات کالا از دبی، انبارداری در کشور چین، انبارداری در شهر دبی، واردات رنگ از چین، واردان دستگاه ماینر از کشور چین و همینطور واردات بدلیجات از دبی ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *