درباره سرویس های حمل و نقل از چین به ایران چه می دانید؟

بهترین روش برای حمل و نقل از چین به ایران چیست؟

مانند بسیاری از مشاغل، هزینه نمی‌تواند تنها مورد مهم و قابل توجه باشد، اما معمولاً یک عامل اصلی و تعیین کننده است. به هر حال بیشتر واردکنندگان کالا از چین به ایران در این راه قرار می‌گیرند و آن‌ها معمولا هر تصمیمی که اتخاذ کنند به دنبال جلب رضایت و کمک به مشتریان و کسب درآمد بیشتر هستند.

روش‌های لجستیکی مختلف می‌توانند تفاوت زیادی در زمان و هزینه‌های حمل و نقل ایجاد کنند. بنابراین ما همیشه باید تعیین کنیم که کدام روش مقرون به‌صرفه ترین خواهد بود. البته ممکن است این سوال مطرح شود که اصلا بهترین راه حمل و نقل از چین به ایران وجود دارد یا خیر؟ پیش از آنکه به دنبال پاسخی برای این سوال باشید، بهتر است که موارد و متغیرهای زیر را لحاظ کنید:

  • محصول و بار شما چه چیزی و چه مقدار است؟
  • مقصد نهایی آن کجاست؟ آیا به یک دفتر کوچک می‌رود یا یک انبار بزرگ؟
  • الزامات زمان، آیا در همان هفته به آن نیاز دارید یا می‌توانید صبر کنید؟ این نکته بسیار مهمی است، به ویژه اگر زمان ارسال در ایام تعطیلات چین باشد.

 

 

محصول و بار؛ برخی از محموله‌ها همانند آهنرباها حمل و نقل هوایی آن‌ها بسیار دشوار است. سایر محصولات مانند باتری‌های لیتیوم یونی را می‌توان از طریق هوا ارسال کرد، اما معمولا ارائه اسناد مورد نیاز برای تولیدکنندگان دشوار است و تنها می‌توانند از طریق هواپیماهای تخصصی ارسال شوند. به همین دلیل، اغلب حمل و نقل چنین محصولاتی از چین را به صورت دریایی پیشنهاد می‌کنند.برخی از محصولات سفارشی واردکنندگان ممکن است بسیار بزرگ یا سنگین باشند، به همین دلیل امکان ارسال هوایی محموله از طریق هواپیما از چین به ایران برای آن‌ها وجود ندارد. چنین محصولاتی نیز تنها از طریق دریا یا راه آهن قابل حمل هستند.شرایطی وجود دارد که بهتر است محصولات را از طریق هوا ارسال کنید. محصولات با ابعاد کمتر از یک متر مکعب اغلب برای حمل و نقل هوایی ایده‌آل هستند. محموله‌های با ارزش گاهی اوقات هم برای حمل و نقل هوایی ایمن‌تر است و اغلب هم از طریق شرکت‌های تولید کننده چینی بیمه می‌شوند.

مقصد؛ خدمات حمل و نقل تا مقصد که اکثر شرکت‌های لجستیک شخص ثالث چینی معتبر ارائه می‌دهند، می‌توانند محموله‌ها را به انبارها، ساختمان‌های تجاری کوچک و مکان‌های مسکونی تحویل دهند. اما مواقعی وجود دارد که حمل کانتینر را به مکانی که برای تخلیه مجهز نیست دشوار کند. به همین دلیل باید مقصد نهایی و نحوه تخلیه بار در نظر گرفته شود، تنها در این صورت می‌توانید بهترین روش حمل و نقل کالا را از چین به ایران را تعریف کرد.در برخی موارد، خریداران ممکن است حمل محموله‌های کوچک‌تر را از طریق حمل‌ونقل هوایی چین آسان‌تر کنند، در حالی که دیگران می‌توانند پس از رسیدن محموله به بندر در ایران تحویل بگیرند و خودشان به مقصد برسانند. همه این‌ها به شرایط، مقصد، میزان هزینه در نظر گرفته شده و شرایط واردکنندگان بستگی دارد.

الزامات زمان‌بندی؛ اگر محموله نیاز به ارسال سریع و فوری داشته باشد، هیچ راهی سریعتر از حمل و نقل هوایی از چین به ایران نیست. اگر زمان‌بندی برای واردکنندگان اهمیت نداشته باشد، حمل و نقل دریایی می‌تواند کم هزینه‌ترین گزینه باشد. امکان دریافت محموله‌های کانتینری از چین به ایران در بندرهای جنوب کشور یعنی بندرعباس، بوشهر و سایر شهرهای جنوبی وجود دارد. واردکنندگان می‌توانند کالاها را از آنجا تحویل بگیرند و با استفاده از قطار، کامیون و سایر وسایل حمل و نقل به مقصد برسانند.

 

 

بهترین شرکت حمل و نقل از چین به ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

همیشه پیدا کردن شرکت حمل و نقل مناسب آن هم از کشور چین به ایران که بتواند همه نیازهای واردکنندگان را برطرف کند، چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. شما نه تنها باید شرکتی را پیدا کنید که مراقبت عالی از کالاها و محصولات شما ارائه دهد، بلکه به تمام جزئیات کوچک نیز توجه کند.

 

واردات کالا از چین

بهترین شرکت‌ حمل و نقل از چین به ایران شرکتی است که از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

از تجربه کافی برخوردار باشد

حمل و نقل کالا آن هم برای واردات در سراسر جهان کار کوچکی نیست. مشکلات زیادی وجود دارد که ممکن است با آنها روبه‌رو شوید که می‌تواند حرکت را به تاخیر بیاندازد یا حتی متوقف کند. وقتی یک شرکت حمل و نقل از کادر مجربی برخوردار باشد که تمام جزئیات کوچک را برای تحویل به موقع و سالم محصولات واردکننده ارائه بدهند، می‌توان از بسیاری از این مسائل جلوگیری کرد.

به ارائه خدمات به مشتری متعهد باشد

چه در ارسال تعداد زیادی کالا تازه کار باشید یا فقط چند سوال در مورد محموله فعلی که قرار است از چین به ایران وارد کنید، داشته باشید باید بدانید که پاسخ‌ها و کمک‌های چنین شرکت‌هایی همیشه در دسترس است. معمولا بهترین شرکت‌های لجستیک از چین به ایران همیشه پاسخگو هستند و می‌توانند به همه سؤالات شما پاسخ دهند.

 

 

به جزئیات مرتبط با حوزه حمل و نقل کالاهای وارداتی اهمیت می‌دهند

جزئیات زیادی در حمل و نقل وجود دارد، مهم نیست که محموله بزرگ باشد یا کوچک. بهترین شرکت‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که هیچ جزئیاتی نادیده گرفته نمی‌شود و حتی کوچکترین موارد به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرد. در مورد محموله‌های خود با بهترین شرکت حمل و نقل از چین به ایران کمتر نگران خواهید بود.

متعهد به زمان تحویل تعیین شده توسط واردکننده هستند

وقتی محموله‌های شما در تاریخ موعود به دستتان نرسد، کسب و کار شما آسیب می‌بیند. مشتریان شما ناراضی خواهند بود و نرخ ماندگاری آن‌ها نیز کاهش می‌یابد. همیشه بهترین شرکت‌های لجستیک چین به ایران شرکت‌هایی هستند که که تمام تلاش خود را می‌کنند تا مطمئن شوند که محموله‌های شما به موقع می‌رسد. معمولا چنین شرکت‌هایی به خوبی از محموله‌های شما نگه‌داری و نگرانی از بابت به موقع رسیدن آن‌ها نخواهند داشت.

خدمات زیادی ارائه می‌دهند

همانطور که به دنبال بهترین شرکت حمل و نقل از چین به ایران هستید باید این نکته را در نظر بگیرید که علاوه بر ارائه خدمات لجستیک تمام نیازهای حمل و نقل شما را نیز پوشش می‌دهند. چه به دنبال خدمات باربری کامل و بزرگ باشید یا خدمات معمولی بهترین شرکت‌ها با شما همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق می‌افتد.

حمل و نقل دریایی از چین به ایران

یکی از شیوه‌های حمل و نقل مرسوم از چین به ایران، حمل و نقل دریایی است. همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم معمولا واردکنندگانی که محدودیت زمانی برای دریافت کالاهای سفارشی خود ندارند، حمل و نقل دریایی از چین به ایران را انتخاب می‌کنند. بسیاری بر این باورند که هزینه‌های حمل و نقل دریایی و تعرفه‌های تعیین شده برای ورود محصولات مختلف زیاد است، اما با این اوصاف باز هم به نسبت سایر روش‌ها مقرون به صرفه خواهد بود.

حمل و نقل دریایی از چین به ایران

در این شیوه جابه‌جایی کالاها با دو روش fcl یا کانتینر و lcl یا حمل سفارش‌های جزیی است. معمولا هزینه انتقال کانتینری با توجه به بالا بودن میزان سفارش، ارزان‌تر و به صرفه‌تر و در مقابل هزینه حمل و نقل سفارشات جزیی، گران‌تر می‌شود. آنچه که در هزینه نهایی حمل و نقل دریایی محموله ارسال شده از چین تاثیر می‌گذارد عبارتند از:

  • حمل و نقل از کارخانه به بنادر چین
  • هزینه ترخیص کالای صادر شده از چین
  • هزینه باربری
  • هزینه بیمه محموله
  • تحویل اسناد یا DHL یا FedEx
  • هزینه‌های بندر مقصد
  • حمل و نقل داخلی و رساندن آن به مقصد

حمل و نقل ریلی از چین به ایران

با حمایت سرمایه‌گذاری‌های دولت چین، حمل و نقل ریلی بار این امکان را فراهم می‌کند که کالاها از شمال و مرکز چین به طور مستقیم به بسیاری از کشورها روانه شوند. بنابراین یکی دیگر از روش‌های واردات کالا از چین به ایران به صورت ریلی است. البته این موضوع را فراموش نکنید که برای حمل و نقل ریلی از چین به ایران نیاز به زمان بیشتری نیاز دارید. یعنی این روش علیرغم به صرفه‌بودن زمان‌بر هم خواهد بود.

حمل و نقل ریلی از چین به ایران

 به ویژه زمانی که قصد واردات سریع از چین را داشته باشید، ممکن است این روش برای شما مناسب نباشد. از طرفی هم صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل مزیت دیگر این روش است. بنابراین راه آهن جایگزین جذابی برای حمل و نقل دریایی برای کالاهای الکترونیکی با ارزش بالا است. در حال حاضر حمل و نقل ریلی از کشور چین به ایران کمترین هزینه را ارائه می‌دهد و روش ترجیحی محسوب می‌شود. با این حال، زمان حمل و نقل طولانی است.

عوامل تاثیرگذار روی هزینه حمل و مقل ریلی از چین به ایران شامل موارد زیر است:

  • نوع قراردادی که با تامین‌کننده چینی بسته می‌شود
  • نوع واگنی که برای حمل بار انتخاب می‌کنید
  • میزان و حجم بار سفارشی واردکننده

حمل و نقل هوایی از چین به ایران

هنگامی که سرعت دریافت محموله سفارشی از چین برای واردکنندگان مهم باشد، حمل و نقل هوایی از چین به ایران بهترین گزینه خواهد بود. در این روش محموله سریع‌تر به دست‌تان می‌رسد. اما به این نکته نیز توجه کنید که حمل و نقل هوایی برای واردات از کشور چین زمانی مناسب خواهد بود که ارزش کالا زیاد و حجم آن کم باشد.

حمل و نقل هوایی از چین به ایران

معمولا بیشتر واردکنندگانی که حمل و نقل هوایی را برای ورود کالای سفارشی خود از چین به ایران انتخاب می‌کنند به خاطر زمان‌بندی مناسب و قابل اعتماد بودن است. حتی از دست دادن یک پرواز تاخیر زیادی ایجاد نمی‌کند، زیرا معمولاً در هر ساعت پروازهایی وجود دارد. هزینه حمل و نقل هوایی از چین به ایران نیز با توجه به فاکتورهای زیر محاسبه می‌شود:

  • نوع کالا و ارزش آن
  • شرکت حمل و نقل
  • حجم و وزن کالاها
  • فاصله بین شهر مبدا و مقصد
  • نوع قرداد بسته شده با شرکت تامین‌کننده
  • میزان خطر کالاها

آیا حمل کالا از چین به ایران امکا‌ن‌پذیر است؟

پاسخ به این سوال مثبت است. واردکنندگان با استفاده از روش‌های گفته شده در بالا حمل کالا از چین به ایران را انجام دهند. هر چند که انتخاب روش حمل محصولات وارداتی و سفارشی شما از چین با شرایط، حجم و در نهایت میزان سرمایه در نظر گرفته شده، بستگی دارد.

با وانیکس حمل و نقل از چین به ایران را به آسانی انجام دهید

وانیکس که یک شرکت وارداتی معتبر است، علاوه بر تامین محصولات مورد نیاز کسب و کارتان، گزینه‌های ارسالی متفاوتی را با توجه به شرایط شما ارائه می‌دهد. واردکنندگان پس از ثبت سفارش و دریافت چک ضمانت از شرکت، می‌توانند انتخاب کنند که محموله‌های سفارشی با چه روشی به دست‌شان برسد.

چگونه هنگام واردات از کشور چین در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنیم؟

نکته مهمی که که درباره روش‌های حمل و نقل از چین به ایران وجود دارد این است که شما سفارش‌های خود را چگونه فاکتور می‌کنید و کدام روش اکسپرس را انتخاب می‌کنید. آگاهی از این مورد باعث می‌شود تا با دقت بیشتری یک روش حمل و نقل متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید و از طرفی هم اطمینان می‌یابید که تامین‌کننده تقلب نمی‌کند.

شرکت حمل و نقل از چین به ایران

یکی از روش‌های حمل و نقل کالا از چین به ایران و البته کم هزینه برای واردکنندگان، اعتماد به شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی است. در این روش محموله سفارشی شما با پست اکسپرس به دست‌تان می‌رسد.

در حال حاضر چهار شرکت اکسپرس سریع بین‌المللی وجود دارد که عبارتند از FedEx، UPS، DHL و TNT. میزان هزینه در نظر گرفته شده هر کدام از این شرکت‌ها برای حمل و نقل از چین متفاوت است. معمولا عواملی که هزینه را تعیین می‌کنند شامل وزن و حجم کالا و پس از آن فاصله کشور مقصد هستند.

دسته‌های وزنی مختلف مزایای خاص خود را دارند و در مورد برخی از کالاهای حساس خاص، اکسپرس‌ بین‌المللی امکان‌پذیر نیست و انواع خاصی از کالاها نیز تنها با روش‌های خاصی قابل حمل هستند. در زیر به سادگی مزایا و معایب آنها را لیست می‌کنیم، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

شرکت اکسپرس DHL

معمولا کسانی که محموله سفارشی آن‌ها کمتر از ۲۱ کیلوگرم است، DHL را انتخاب می‌کنند. برای کالاهای بالای ۲۱کیلوگرم، هزینه ارسال در کشورهای پیشرفته مانند اروپای غربی، ایالات متحده، کانادا و آسیا بسیار مناسب است. در مقابل، EMS (Express Mail Service ) قیمت و شرایط ویژه‌ای برای کالاهای بالای ۲۱ کیلوگرم ندارد و برخی هم معتقدند که به موقع رسیدن محصول آن‌، چندان ثابت نیست.

DHL اغلب دارای تخفیف است و پس از تخفیف، حتی ارزان‌تر از EMS خواهد بود. علاوه بر این، DHL در ارسال اسناد بسیار سودمند، قیمت آن کمتر و سرعت آن بیشتر است. تجربه واردکنندگان مختلف ثابت کرده‌ که اکسپرس DHL پایدارترین تحویل سریع بین‌المللی است و معمولا اولین انتخاب برای حمل و نقل سریع به شمار می‌رود.

محدودیت زمانی عادی حدود ۳ روز  و خدمات خوبی دارد و زمان پاسخگویی برای حل مشکل سریع است. اما نکته مهمی که باید به عنوان یک واردکننده کالا از چین بدانید این است که حمل و نقل DHL برای واردات جزیی گران است و محدودیت‌هایی برای ارسال کالا دارد. یعنی امکان ارسال کالاهایی مثل مایعات، پودرها، مواد غذایی، باتری‌ها و دیسک‌های نوری وجود ندارد.

اکسپرس FedEx

یکی دیگر از روش‌های حمل و نقل از چین، استفاده از اکسپرس FedEx است. جالب توجه که در آسیای شرقی قیمت اکسپرس FedEx تنها نصف قیمت DHL و UPS برای کالاهای حجیم و بالای ۲۱ کیلوگرم است. از طرفی هم سرعت حمل و نقل ارسال کالا با DHL یکسان است. اکسپرس FedEx برای ارسال کالاهای سبک و کم حجم مناسب نیست و همانند اکسپرس DHL محدودیت‌های ارسال کالا دارد.

اکسپرس TNT

یکی دیگر از شرکت های حمل و نقل که امکان ارسال کالا از چین به سایر نقاط جهان را دارد، اکسپرس TNT است. این شرکت به ارسال به موقع محموله‌های سفارشی و هزینه مناسب ارسال شهرت دارد. تی ان تی بیشتر برای ارسال کالا به کشورهای خاورمیانه مناسب است. اکسپرس TNT دارای قابلیت ترخیص گمرکی قوی است.

اکسپرس EMS

EMS می‌تواند بسته‌های حاوی مارک‌های بین‌المللی و همچنین مواد غذایی، مقدار کمی مایعات، پودرها، محصولات نقره، محصولات الکترونیکی، کتاب‌های چاپی، داروها و غیره را پست کند. محدودیت زمانی تحویل EMS اکثرا یک یا دو هفته است. اما مواردی نیز وجود داشته که دریافت بسته به خاطر پردازش گمرک بیش از یک ماه زمان برده است.

نکته مهم: خوب است بدانید که با توجه به تحریم بودن ایران، شرکت‌های پستی فوق امکان ارسال کالا به ایران را ندارند. اما نگران نشوید روش‌های دیگری برای حمل و نقل از چین به ایران وجود دارد.

روش های حمل و نقل از چین به ایران

به طور کلی تامین کنندگان چینی برای ارسال محموله‌های سفارشی به ایران چهار روش دارند. روش اول و البته آسان، ارسال هوایی کالاهای سفارشی است. روش حمل و نقل هوایی از چین به ایران با توجه به اینکه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود به نسبت سایر گزینه‌ها گران‌تر است.

روش ارسال کالا به ایران از طریق هوایی محدودیت‌هایی دارد، یعنی شما به عنوان یک واردکننده هر کالای سفارشی را نمی‌توانید با هواپیما به ایران بیاورید. برای مثال کالاهایی که حجیم و بزرگ هستند، ارسال هوایی آن‌ها می‌تواند هزینه حمل و نقل از چین به ایران را افزایش دهد. زیرا برای حمل کالاهای بزرگ و خاص باید از هواپیماهای باری مخصوص استفاده شود.

روش دوم ارسال کالا با کشتی است. به راحتی می‌توانیم بگوییم که یکی از گزینه‌های مرسوم که بیشتر واردکنندگان ایرانی به این شیوه عادت دارند. ارسال بار با کشتی و از مسیر دریایی به ایران می‌تواند هزینه‌های حمل و نقل را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. حمل و نقل دریایی به دو صورت کانتینر و بار جزیی انجام می‌گیرد. معمولا حمل و نقل کانتینری برای ارسال سفارش‌های کلی با حجم زیاد است. اگر بخواهیم به مزیت ارسال کالا از طریق دریا آن هم با کانتینر اشاره کنیم باید بگوییم که زمان‌بندی آن کاملا دقیق و مورد اعتماد است.

برای مثال اگر قصد واردات سریع از چین را دارید و زمان‌بندی فوق‌العاده برای شما مهم است، می‌توانید محموله را با کانتینر و از طریق دریا به ایران ارسال کنید. البته نکته مهمی که وجود دارد این است که در روش ارسال کالا با کانتینر حمل کننده کالا، مسیولیت کمتری دارد. در مقابل ارسال بدون کانتینر  یا LCL که بیشتر برای ارسال کالاهای جزیی استفاده می‌شود، شخص حمل کننده بار مسئولیت بیشتری دارد.

سایر روش های حمل و نقل از چین به ایران

تاکنون به دو روش مرسومی که بیشتر واردکنندگان با استفاده از آن کالا را وارد می‌کنند، اشاره کرده‌ایم. حمل  و نقل ریلی کالا نیز یکی دیگر از روش‌های کم هزینه از چین به ایران است. در این روش مستقیما محموله‌های سفارشی واردکنندگان، توسط تامین‌کنندگان چینی با استفاده از قطار وارد ایران می‌شود.

 علاوه بر به صرفه‌بودن روش ریلی، سرعت تحویل کالا از چین به ایران به نسبت روش حمل و نقل دریایی بیشتر است. مسیر ریلی از چین به ایران بدین گونه است که از کشورهای قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان و روسیه عبور می‌کند.

معمولا از روش حمل و نقل ریلی برای ارسال کالاهای صنعتی، لوازم آرایشی و محموله‌های خشک استفاده می‌شود. جالب توجه که این روش امنیت بیشتری برای ارسال کالاها دارد و تاکنون آماری مبنی بر دیر رسیدن یا خرابی کالاهای سفارشی واردکنندگان منتشر نشده است.

ارسال کالا با استفاده از پست؛ آخرین روشی که می‌توانیم به واردکنندگان کالا از چین به ایران پیشنهاد کنیم، ارسال کالا با استفاده پست است. البته این موضوع را فراموش نکنید که ارسال کالا از پست چین به پست ایران زمان زیادی نیاز دارد. هزینه حمل و نقل در این روش به نسبت سایر گزینه‌ها ارزان‌تر است و بیشتر برای ارسال سفارش‌های جزیی پیشنهاد می‌شود.

مدت زمان ارسال محموله با پست از چین به ایران حداقل ۱۰ تا ۲۰ روز کاری زمان می‌برد. این بازه زمانی به دلیل عبور از گمرک ایران است. یعنی محموله شما در هر شرایطی باید از گمرک عبور کند و همه مراحل مربوط به ترخیص کالا نیز اعمال می‌شود.

واردات از کشور چین را با وانیکس تجربه کنید

ما در این مطلب به روش‌های حمل و نقل کالا از چین به ایران اشاره کردیم. وانیکس یک شرکت وارداتی معتبر است که می‌توانید صفر تا صد فرآیند واردات کالا از چین را به آن‌ها بسپارید. این شرکت این امکان را برای شما فراهم کرده تا در هر جای ایران که هستید بتوانید کالاهای مورد نیاز با کسب و کار خود را سفارش دهید و در انبار از آن‌ها تحویل بگیرید.

پس از آنکه واردکنندگان سفارش خود را در وب‌سایت ثبت کنند، وانیکس برای ایجاد اعتماد بیشتر و راحتی خیال یک چک ضمانت به آن‌ها اعطا می‌کند. با اعتماد به این شرکت دیگر نگرانی و دغدغه‌ای از بابت پیدا کردن بهترین شرکت حمل و نقل از چین به ایران نخواهید داشت.

سئوالات متداول درباره حمل و نقل از چین به ایران

در وانیکس نحوه حمل و نقل از چین به ایران چگونه انجام می‌گیرد؟

در شرکت وانیکس حمل و نقل از چین به ایران به چند روش و بصورت ترکیبی انجام می‌شود. در مرحله اول به مرسوله و یا کالای مورد نظر از کشور چین به سمت امارات بارگیری می‌شود. در این مرحله به انتخاب مشتری و صلاح‌دید خود بصورت هوایی و یا دریایی انجام می‌شود. در مرحله دوم از امارات به سمت گمرک ایران بصورت دریایی حمل می‌شود. مرحله نهایی پس از ترخیض، کالا بصورت زمینی به آدرس مورد نظر مشتری ارسال می‌شود. زمان و هزینه جابجایی کالا در مرحله اول بستگی به نحوه و روش حمل و نقلی متغیر می‌باشد.

در وانیکس نحوه حمل و نقل از امارات به ایران چگونه انجام می‌گیرد؟

در شرکت وانیکس حمل و نقل از کشور امارات به ایران فقط و فقط بصورت دریایی انجام می‌شود. مدت زمان ارسال آن در شرایط عادی بین ۲۰ تا ۳۰ روز می‌باشد. شرکت وانیکس با داشتن دفتر و همچنین انبار در کشور امارات امور وارداتی و صادراتی بازرگانان و تاجران را به عهده می‌گیرد.

در صورت آسیب به کالای حمل شده چه کسی پاسخگو می‌باشد؟

حمل و نقل کالا در جهان امروزی همواره در جریان است و روزانه میلیون‌ها تن کالا در سرتاسر دنیا بصورت دریایی و هوایی در حال انتقال و تردد می‌باشد. بدیهی است که در برخی مواقع اتفاقات و حوادثی برای این حمل و نقل‌ها رخ می‌دهد. در این شرایط در کشورهای مختلف شرایط بیمه‌ای مختلفی برای پرداخت خسارات شکل گرفته است.

شرکت وانیکس در ایران در زمان عقد قرارداد با مشتری کلیه بار و محموله مشتری خود را بصورت ۱۰۰٪ بیمه می‌کند و در موقع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضرر و زیان را به مشتری محترم تقدیم می‌کند. وانیکس برای رفاه حال مشتریان خود یک چک تضمین به ارزش کالای مشتری به وی تحویل می‌دهد. و در صورت سالم رسیدن بار چک تضمین در زمان تحویل از مشتری محترم پس گرفته می‌شود.

شرکت وانیکس حمل و نقل خود را چگونه انجام می‌دهد؟

شرکت وانیکس با سابقه ۱۰ ساله خود در امور واردات و صادرات حمل و نقل خود را بصورت کارتنی و خرد انجام می‌دهد. حجم وزن و ابعاد کارتن در روش حمل و نقل این شرکت بسیار مهم و دارای یک شاخص می‌باشد. شاخص اولیه کارتن مورد نظر ابعادی در ۴۰ سانتیمتر ارتفاع – طول و عرض می‌باشد. وزن مورد نظر ۲۰ کیلوگرم می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *