بهترین مدیران بازرگانی ایران

بهترین مدیران بازرگانی ایران

نخبگانی که هر یک به نوعی در نحوه زندگی اهالی کره زمین تاثیر گذاشته و هر یک موجب به وجود آوردن تغییراتی در زندگی مردم در سراسر دنیا شده‌اند. اما متاسفانه فعالیت‌های این افراد به مراتب کمتر در جوامع داخل کشورمان ایران مطرح شده، از این رو امکان دارد حتی اسم آن‌ها را نیز ندانیم، چه برسد به اینکه درمورد تحولاتی که این افراد گرامی در عرصه‌ی علم و همین‌طور تکنولوژی ایجاد کرده‌‌‌اند اطلاعاتی داشته باشیم. در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما دوستان عزیز را با بهترین مدیران بازرگانی ایران آشنا کنیم.

 

 

یک مدیر بازرگانی باید از چه شرایطی برخوردار باشد؟  

یک مدیر بازرگانی اول از هر چیزی نیاز است از شرایط اولیه گفته شده در زیر برخوردار باشد:

یک شخص مدیر بازرگانی باید مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی مناسب را داشته باشد. معمولا تحصیلات مرتبط برای یک شخص کارشناس بازرگانی موفق امر بسیار مهم و حائز اهمیتی است. از جمله مدارک تحصیلی مدیریتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک مدیر بازرگانی باید از چه شرایطی برخوردار باشد؟  
یک مدیر بازرگانی باید از چه شرایطی برخوردار باشد؟
  • مدیریت
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت اجرایی MBA
  • و مهندسی صنایع

کمترین سابقه مورد نیاز برای انتخاب کردن مدیر واحد بازرگانی یک شرکت بین ۷ تا ۱۰ سال است، که البته این تایم و این سابقه کار می‌تواند با توجه به شرکت و شرایط آن متغیر باشد.

 

 

اسامی بهترین مدیران بازرگانی ایران

  • آقای حسین رحیمی: فعال در حوزه مدیریت بازرگانی و همین‌طور مدیر تولید سایر برنامه‌های مشارکتی صدا و سیمای کشور ایران
  • آقای سعید زنگنه: کارآفرین، متخصص فناوری اطلاعات و همین‌طور بنیانگذار و مدیر پورتال آسمونی
  • آقای‌ امید کردستانی: فعال در حوزه مدیریت بازرگانی، سهامدار و همین‌طور مدیر ارشد گوگل
  • آقای حسین اسلامبلچی: مدیر بزرگترین شرکت مخابرات در کشور امریکا (AT&T)
  • سرکار خانم انوشه انصاری: موسس و همین‌طور مدیر کمپانی Telecome Technologies
  • آقای پرفسور بیژن داوریر: رئیس ارشد کمپانی IBM
  • آقای فرزاد ناظمی: شاغل در شرکت بزرگ YAHOO به عنوان مدیر فنی
  • آقای سینا تمدن: رئیس ارشد شرکت اپل
  • دکتر فیروز نادری: رئیس تمام پروژه‌های منظومه شمسی در nasa

مهارت‌ها و توانایی‌های مدیر بازرگانی

مدیر بازرگانی نیاز است توانایی مدیریت کردن واحد بازرگانی یک شرکت را داشته باشد. درواقع بهترین مدیر بازرگانی فردی است که برای انجام درست و البته کارآمد این وظیفه حائز اهمیت، با اصول دقیق مدیریت، مدیریت مالی، اصول مربوط به مدیریت بازرگانی، تحقیق بازار و همین‌طور بازاریابی و سایر تکنیک‌های مدیریتی آشنایی کامل داشته و حتی به تمام این روش‌ها مسلط باشد. مدیران برتر بازرگانی نیاز است از تکنولوژی و سایر قابلیت‌های فنی شرکت، راهکارهای علمی و همین‌طور نوین مدیریت شناخت کافی را داشته و توانایی بسیار خوبی در برنامه ریزی کردن، سازماندهی، هدایت، هماهنگی کردن، تصمیم گرفتن و کنترل فعالیت‌های گوناگون واحد بازرگانی همسو با سایر سیاست گذاری‌ها و اهداف کوچک و بزرگ شرکت را داشته باشند.

 

 

مهارت‌ها و توانایی‌های مدیر بازرگانی

داشتن آگاهی کافی در رابطه با سیستم‌های بازاریابی، سایر تکنیک‌های مربوط به فروش و راه‌های تأمین، تدارکات و همین‌طور خرید، مسائل مرتبط با عقد قراردادهای فروش و خرید و موارد و نکات حقوقی آن‌ها، قوانین و مقررات تجارت و همین‌طور دیگر مقررات مرتبط برای متصدی جایگاه مدیریت بازرگانی ضروری است. حرفه‌ای‌‌ترین و کاربلدترین مدیران بازرگانی در سطح جهانی دارای سطح بالایی در سایر مهارت‌های مذکور هستند.

وظایف مدیریت بازرگانی

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مدیران یک شرکت و سازمان پس از مدیر کل، مدیریت بازرگانی است. در حقیقت یک مدیر بازرگانی همه مسئولیت‌های مرتبط با خرید، فروش، ارزیابی کردن اشخاص تامین کننده، پیگیری سایر قرار دادها و همین‌طور رسیدگی به مسائل مشتریان یک شرکت را انجام می‌دهد.

بنیاد این رشته در دنیا، برای مدیران بازرگانی یک‌سری وظایفی مشخص کرده است که نه تنها یکی از کامل ترین فهرست‌های مربوط به وظایف مدیران بازرگانی به حساب می‌آید بلکه شما قادر خواهید بود یک چک لیست بسیار دقیق از آن برای خود درست کرده و استفاده کنید.

 

 

  • اولین وظیفه‌ی مدیر بازرگانی در هر شرکت و سازمانی، نظارت داشتن بر همه برنامه‌هایی بوده که مدیر کل و یا سایر مدیران ارشد برای سازمان وضع کرده‌اند. در حقیقت چشم انداز راهبردی مجموعه، فقط توسط مدیر بازرگانی کنترل و همین‌طور نظارت شده و سرانجام به ثمره می‌رسد.
  • همچنین مدیر بازرگانی در هر شرکت و سازمانی، وظیفه دارد سایر برنامه‌هایی که از طرف مدیران ارشد ارائه می‌شود به صورت دقیق تدوین کند؛ زیرا که او با همه اشخاص مجموعه از طرفی ارتباط نزدیک داشته و از طرف دیگر با مشتریان و همین‌طور مارکت هدف هم ارتباط مستقیمی برقرار می‌کند.
  • پیگیری کردن برنامه‌های خرید، تامین کردن اقلام و مطالعات مرتبط با دیتاهای سایر قسمت‌ها هم کاملا بر عهده شخص مدیر بازرگانی است.
  • ارزیابی تبلیغات و کنترل کردن میزان اثر بخشی و همین‌طور نفوذ بر مخاطب، از جمله وظایف این مدیران در هر شرکت و سازمانی محسوب می‌شود.
  • مطالعات تخصصی مرتبط با رضایت مشتری‌ها و مورد بررسی قرار دادن شیوه عملکرد قسمت‌های مختلف فروش هم جزو وظایف مدیریت حوزه بازرگانی است.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مدیران بازرگانی ایران با کمک شرکت‌های وارداتی و بازرگانی

اگر تصمیم دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در‌ مورد بهترین مدیران بازرگانی ایران از یک مجموعه وارداتی و بازرگانی معتبر و کارشناس مشاوره بگیرید، تصمیم خیلی خوب و مناسبی گرفته‌اید؛ زیرا تنها اشخاصی که قادر خواهند بود در این حوزه شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند کارشناسان در این زمینه هستند.

علاوه بر این بی شک شما می‌خواهید اطلاعات کاملا صحیح و دقیقی در این رابطه بدست آورید و از آنجایی که مباحث بسیاری درباه بهترین مدیران بازرگانی کشور ایران وجود دارد نیاز است به یک شرکت معتبر، قابل اعتماد و همین‌طور کاردان مراجعه کنید تا این‌گونه مطمئن شوید همه اطلاعاتی که به شما می‌دهند صحت دارند.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مدیران بازرگانی ایران با کمک شرکت‌های وارداتی و بازرگانی

جهت انتخاب یک شرکت وارداتی نیاز است یک‌سری معیارها را در نظر داشته باشید؛ زیرا در حال حاضر مجموعه‌های خیلی زیادی در حوزه واردات محصول و موارد مرتبط با آن کار می‌کنند و متاسفانه همه این مجموعه‌ها معتبر، قابل اعتماد و کاردان نیستند. شما با در نظر گرفتن یکسری معیارها به مراتب بهتر قادر خواهید بود تمام این مجموعه‌ها را با هم مقایسه کرده و در نهایت بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. معیارهایی که نیاز است در نظر داشته باشید عبارت هستند از اعتبار داشتن آن شرکت و همین‌طور کارشناس بودن کارمندان آن.

شما نیاز است مطمئن شوید که مجموعه مورد نظرتان نه تنها اعتبار زیادی داشته بلکه پرسنل آن نیز توسط متخصصین آموزش دیده‌اند. این‌گونه خیالتان راحت می‌شود که آن‌ها می‌توانند در حوزه مدیریت بازرگانی شما را راهنمایی کرده و اطلاعات دقیق، کامل و البته صحیحی به شما بدهند.

وانیکس، بهترین شرکت وارداتی و بازرگانی

از جمله مجموعه‌هایی که تمام معیارهای گفته شده در بالا را داراست می‌توان به شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس اشاره کرد. این شرکت به دلیل داشتن اعتبار بالا و همچنین پرسنلی متخصص توانسته محبوبیت زیادی بدست بیاورد و هم اکنون می‌تواند به بهترین نحو شما را راهنمایی کند. شرکت وانیکس خدمات دیگری نیز هم‌چون واردات محصول از کشور چین، انبارداری در کشور چین، انبارداری در شهر دبی، واردات دستگاه ماینر از کشور چین و واردات چراغ قوه ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر