بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون

بهترین سرمایه گذاری با 800 میلیون

در این مقاله قصد داریم راجع به این صحبت کنیم که اگر سرمایه خود را روی یک سری بازار مشهور که همه ما با آنها سرو کله زده‌ایم و می‌زنیم سرمایه‌گذاری کنید، آنگاه باید منتظر بربادرفتن ان بمانید. این بازارها را که شناختیم، به سراغ بازاری خواهیم رفت که بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون محسوب می‌شود. اگر دوست دارید بدانید باید روی چه بازارهایی سرمایه‌گذاری کنید و روی چه بازارهایی نه، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. چرا که قرار است نکات بسیار جالبی به شما بگوییم که شاید قبلا به آن توجه نکرده باشید.

 

 

اگر سرمایه گذاری نکنیم چه می شود

شنیده‌اید که می‌گویند اگر برای خود کار نکنید مجبور خواهید شد برای دیگران کار کنید؟ سرمایه هم همین است. اگر سرمایه‌تان را وارد بازار نکنید، بازار سرمایه شما را می‌بلعد! اما چطور؟ امیدوارم در جریان تغییرات قیمت‌ها بوده باشید. در عرض ۱۰ سال قیمت خودرو ۱۰ برابر شده است.۸۰۰ میلیون تومان ۱۰ سال پیش قیمت پورش بود، اما امروزه با آن می‌توان یک ال ۹۰ خرید. اگر سرمایه‌تان را روی یک کالا یا بازار خاص هزینه نکنید، کل بازار و کالاهایش سرمایه شما را جا می‌گذارند. همه این روزها می‌شنویم که چقدر همه چیز نسبت به همین یکی دو سال پیش چقدر گران شده است. آیا این روند به سرمایه شما رحم خواهد کرد؟ خیر. پس تا دیر نشده باید سرمایه خود را صرف خرید کالایی کنید. اما چه کالایی؟

اگر سرمایه گذاری نکنیم چه می شود

همه ما زمانی که بازار در حال گران‌تر شدن است شروع به گرفتن تصمیمات غلط می‌کنیم. یعنی سرمایه خود را صرف خرید چیزی می‌کنیم که راجع به ‌آن از قبل خوب تحقیق نکرده‌ایم. به همین خاطر است که سرمایه ما در چنین اوضاعی به فنا می‌رود. اما در این میان عده‌ای خوش شانس هستند و سرمایه‌شان روزبه‌روز رشد بیشتری می‌یابد.با این حال در این مقاله قصد داریم شما را هم نجات دهیم و بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون را به شما معرفی کنیم. هرچند خواندن این مطلب ۵ دقیقه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد، اما باعث می‌شود بتوانید یک سرمایه‌گذاری آگاهانه و مناسب داشته باشید.

 

 

روی چه بازارهایی سرمایه گذاری نکنیم

شاید اگر همین الان از آشنایان خود بپرسید که بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون کدام است، هر کدام به شما پاسخ‌هایی بدهند که چندان دور از انتظار نباشد. مثلا اگر از کسانی که مسن‌تر هستند بپرسید اکثرا جواب می‌دهند بهترین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری روی خرید ملک و زمین است.کسانی که دستی در خرید و فروش دارند، این بهترین سرمایه‌گذاری را سرمایه‌گذاری روی خرید خودرو و سکه می‌دانند. عده‌ای هم سرمایه‌گذاری روی بازارهای مالی مثل بورس و فارکس را بهترین گزینه می‌دانند. ما در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا سرمایه‌گذاری روی هرکدام سرمایه شما را به فنا می‌دهد.

سرمایه گذاری روی ملک و زمین

اولین گزینه به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون سرمایه‌گذاری روی ملک و زمین معرفی شد. در نگاه اول خرید زمین با موقعیت مناسب یا خانه با آینده خوب، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها به‌نظر می‌رسد. چرا که عده زیادی را همه ما دیده‌ایم که چندین سال پیش زمینی یا خانه‌ای با موقعیت مناسب خریده‌اند و امروز سرمایه‌شان چند برابر شده است.اما از طرفی مواردی هم هست که بعد از خرید زمین یا خانه ملکشان در طرح‌های خاص شهرداری قرار گرفته و ارزشش کمتر شده است. نکته مهم جدای از اینکه کسی از آینده خبر ندارد این است که در سرمایه‌گذاری روی ملک شما باید چند سال صبر کنید تا نتیجه سرمایه‌گذاری خود را ببینید. پس بهتر است این نوع سرمایه‌گذاری را به راحتی از گزینه‌ها حذف کنید.

 

 

سرمایه گذاری روی خرید و فروش

عموما وقتی اسم خریدوفروش می‌آید، منظور خرید و فروش خودرو یا سکه است. شغل بسیاری از اطرافیان ما خرید و فروش خودرو است؛ پس طبیعی است اگر از شما بخواهند سرمایه‌تان را روی این بازار سرمایه‌گذاری کنید و آن را به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون قبول کنید. نکته مهم در مورد بازار خودرو و سکه این است که برای سرمایه‌گذاری روی این دو مورد، تجربه و دانش نیاز است.

منظورمان این نیست که باید یک دوره سرمایه‌گذاری روی خودرو یا سکه بگذرانید. بلکه منظور از دانش، همان دانش فنی است که وقتی معامله‌گر به یک خودرو می‌رسد، سریعا متوجه می‌شود که خرید آن آینده دارد یا نه؟ اگر شما بدون این دانش که از تجربه می‌آید وارد این معامله شوید، قطعا سرمایه‌تان را نابود خواهید کرد.

از طرفی اگر نوسانات بازار سکه و طلا را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که با گذر زمان قیمت سکه افت کرده و دوباره رشد می‌کند، ولی بطور غیر قابل پیش‌بینی. حتی بزرگ‌ترین غول‌های بازار سرمایه هم نمی‌توانند به طور دقیق نوسانات قیمت سکه و طلا را پیش‌بینی کنند. پس وارد شدن در این بازار که به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون هم معرفی می‌شود علاوه بر دانش، یک دل گنده که با نوسانات قیمت نریزد هم می‌خواهد. به همین دلیل نباید آن را به همه توصیه کرد. هیچ‌کس دوست ندارد هر روزش را با استرس نابود شدن سرمایه‌اش شروع کند.

 

 

سرمایه گذاری روی بازارهای مالی

و در انتها نابودکننده‎‌ترین بازار جهان، بورس و بازارهای مالی. مشاهده شده که این نوع بازار چنان جذابیتی به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون دارد که عده‌ای خانه و ماشین خود را فروخته و دو دستی تقدیم آن کرده‌اند تا به‌سادگی سرمایه‌شان به فنا رود. اما چرا؟

بیشترین افت و خیز قیمت متعلق به سهام کالاهای موجود در بازار سرمایه است. ورود به این بازار به عنوان سرمایه‌گذار نیازمند دانشی بالا از تحلیلگری بازار سرمایه بوده و راستش را بخواهید برای اکثر افراد جامعه جای مناسبی نیست. خیلی از سهام‌ها بوده‌اند که از نظر بسیاری از متخصصین بازار سرمایه خوش‌آتیه قلمداد می‌شدند، اما در یک شب فروریخته‌اند.

روی چه بازارهایی سرمایه گذاری نکنیم

به همین دلیل اصلا به سراغ سرمایه‌گذاری روی این بازار خانمان‌سوز برای کسانی که سوادی در تحلیل سهام ندارند، نروید. حال که همه گزینه‌های نامناسب را خط زدیم، نوبت به بررسی بهترین گزینه می‌رسد.

سرمایه گذاری با وانیکس

بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون تومان، سرمایه‌گذاری روی کالاهای وارداتی یا صادراتی است. اما چرا؟ یک دور در بازار بزنید. چند درصد کالاهای موجود در بازار وارداتی هستند؟ شاید اگر فقط یک کالا مثل گوشی هوشمند را بررسی کنید به این نتیجه برسید که بالای ۹۰ درصد این بازار وارداتی است.

ما با یک سری کالا روبروییم که بازار را قبضه کرده‌اند و مردم همیشه در حال خریدن آنها هستند. آیا سرمایه‌گذاری روی واردات این کالاها به بازار ایران ریسک دارد؟ خیر. چرا که بازار همیشه در حال جنب‌وجوش است و ممکن نیست مردم از خرید کردن درست بردارند.

آیا برای ثمره دادن سرمایه‌گذاریمان لازم است چند سال صبر کنیم؟ خیر. شما حتی در طول یک ماه می‌توانید نتیجه سرمایه‌گذاری خود را مشاهده کنید. آیا برای سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا لازم است تخصص خاصی داشت؟ بله اما این تخصص برعهده شرکت وانیکس است و شما به عنوان سرمایه‌گذار نیازی نیست هیچ کاری کنید. به همین خاطر این سرمایه‌گذاری بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون محسوب می‌شود.

واردات با وانیکس

شرکت وانیکس این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ۸۰۰ میلیون تومان روی واردات کالا سرمایه‌گذاری کنید. کالاهایی مثل گوشی هوشمند، قطعات خودرو و قطعات صنعتی مهم، لوازم پلاستیکی و تزئینی، لوازم آشپزخانه و صوتی و تصویری، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم جانبی موبایل و لپ‌تاپ، انواع لوازم تزئینی و الکترونیکی، اسباب‌بازی کودکان و هزاران جنس دیگری که در بازار می‌بینید همه توسط شرکت بازرگانی وانیکس از چین به ایران وارد می‌شود. سرمایه‌گذاری روی واردات این کالاها یعنی سرمایه‌گذاری روی کل بازار. آیا ممکن است مردم روزی خرید نکنند؟ خیر. پس درصد موفقیت این سرمایه‌گذاری بسیار بالا است.

سرمایه گذاری با وانیکس

حرف آخر

با توجه به توضیحاتی که دادیم، بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا است. چراکه به زبان ساده بالای ۹۰ درصد کالاهای موجود در بازار ایران را کالاهای وارداتی تشکیل داده‌اند. پس با سرمایه‌گذاری روی این بخش شما در واقع درحال سرمایه‌گذاری روی کل بازار هستید.

اگر روزی بازار بطور کامل ورشکست شود آنگاه سرمایه‌گذاری شما هم با شکست روبرو می‌شود. از طرفی زمان بازدهی سرمایه شما به خاطر فعالیت بسیار زیاد شرکت وانیکس در واردات و صادرات کالا بسیار کوتاه خواهد بود. امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر