بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون

به همین دلیل قرار است در این مقاله به این موضوع بپردازیم که سرمایه‌گذاری چگونه می‌تواند یک آینده مثبت برای ما فراهم آورد؟ روی چه کالاهایی می‌توان سرمایه‌گذاری کرد و البته بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون تومان کدام است؟ برای پاسخ به سوال آخر لازم است که مهم‌ترین کالاهایی که می‌توان روی آنها سرمایه‌گذاری کرد را بررسی کنیم و از میان آنها تعیین کنیم که کدامشان بهترین است. نتیجه اینکه اگر ۶۰۰ میلیون سرمایه دارید و قصد سرمایه‌گذاری، جای درستی آمده‌اید.

 

 

سرمایه گذاری چیست

در مقدمه پرسیدیم که چطور می‌توان امروز کاری کرد که آینده مثبتی برای ما فراهم آورد. یکی از کارهایی که می‌توان کرد این است: سرمایه‌گذاری. اما سرمایه‌گذاری چیست؟ خیلی از ما کار می‌کنیم تا حقوقی به دست آوریم و مایحتاج خود را برطرف کنیم.در این میان عده‌ای از ما اقدام به پس‌انداز کردن سرمایه خود می‌کنند تا بتوانند چیزی بخرند که هنوز حقوقشان کفاف خرید آن را نمی‌دهد. همچنین عده‌ای وام می‌گیرند تا ماشین یا خانه بخرند. در هر دو روش هدف ما رسیدن به چیزی با ارزش مادی بیشتر از پس‌اندازی که به دست آورده‌ایم (حال یا با وام یا با جمع کردن درصدی از حقوق) است.

اما اگر همین پس‌انداز ما برای خرید کالایی صرف شود که در آینده ارزشش چند برابر می‌شود چه؟ اگر ما امروز چیزی بخریم به ارزش ۶۰۰ میلیون اما تا چند ماه آینده ارزش آن ۸۰۰ میلیون شود چه؟ آیا این همان کاری نیست که باعث می‌شود آینده مالی بهتری برای خود رقم بزنیم؟ اینکار را سرمایه‌گذاری می‌نامند.

سرمایه گذاری چیست
سرمایه گذاری چیست

اینکه سرمایه خود را جایی مصرف کنیم که در آینده برای ما سود مادی زیاد به همراه آورد. در ادامه خواهیم دید که کالاهای زیادی برای سرمایه‌گذاری با ۶۰۰ میلیون وجود دارد. اما سوال اینجاست که بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون تومان کدام است؟

 

 

انواع کالا برای سرمایه گذاری

برای شخصی که ۶۰۰ میلیون تومان پس‌انداز دارد گزینه‌های زیادی جهت سرمایه‌گذاری وجود دارد. اگر از کسانی که از خودتان سن بیشتری بپرسید که بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون کدام است احتمالا پاسخ می‌دهند بازار ملک و زمین. اگر همین سوال را از قشر معامله‌گر بپرسید پاسخشان خودرو و سکه و طلا است.جدیدا نیز یک بازار دیگر مورد توجه قرار گرفته به نام بازار ارز دیجیتال که نظر قشر جوان و نوجوان را به خود جلب کرده است. پس پاسخ این سوال برای این قشر همین بازار رمز ارزها است. اما واقعا کدام یک از این بازارها بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری با سرمایه ۶۰۰ میلیون تومان است؟ در ادامه هر کدام را به طور جدا بررسی می‌کنیم تا پاسخ این سوال را بیابیم.

بازار ملک و زمین

شما می‌توانید با ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه در بازار ملک و زمین وارد شوید و یک سرمایه‌گذاری مناسب کنید. در واقع یکی از بهترین سرمایه‌ها از نظر همه ما ملک و زمین است. هرکدام از ما عده زیادی از آشنایانمان را می‌شناسیم که با خرید یک زمین یا ملک در گذشته امروز سرمایه‌شان حداقل ۱۰ برابر شده است.پس احتمالا بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون همین مورد باشد. اما صبر کنید. به‌نظرتان با سرمایه‌گذاری روی ملک و زمین باید حداقل چند سال صبر کنید تا سرمایه‌تان به سوددهی برسد؟ یک سال؟ دو سال؟ چه کسی می‌داند.از قبل نمی‌توان مشخص کرد که موقعیت یک ملک یا زمین چقدر مناسب است تا مشخص کرد در ظرف چند سال سرماه‌گذاری روی آن نتیجه خواهد داد. مشخص نبودن این زمان باعث می‌شود که نتوان این سرمایه‌گذاری را بهترین سرمایه‌گذاری دانست. پس بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر برویم.

 

 

بازار خودرو و سکه

آیا شما هم یک فامیل یا آشنای پولدار که به خاطر معامله روی خودرو یا سکه به این ثروت دست یافته دارید؟ داشتن نمایشگاه اتومبیل یا مغازه سکه و طلا فروشی نماد شغل قشر مرفه جامعه است. پس احتمالا این مورد همان بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون باشد.

انواع کالا برای سرمایه گذاری
انواع کالا برای سرمایه گذاری

اگر اینطور فکر می‌کنید، یکبار در اخبار یا سایت‌ها نوسانات قیمت طلا و سکه را دنبال کنید. یا مثلا سعی کنید با یکی از این معامله‌گران خودرو سر معامله یک خودرو حاضر شوید و به روش معامله وی دقت کنید.

در مورد بازار سکه و طلا باید این خبر ناامیدکننده را به شما بگوییم که نوسانات آن به قدری زیاد است که اگر شما با روش‌های تحلیل آن آشنا نباشید قطعا ضرر می‌کنید. بسیاری از افراد بدون دانش کافی از روش تغییرات قیمت سکه و طلا در بازار وارد آن شده و با اولین اصلاح قیمت هرچه خریده‌اند را با قیمت به‌فروش می‌رسانند.

 از طرفی خرید و فروش خودرو به منظور افزایش سرمایه نیازمند دانش فنی زیادی از اوضاع خودرو و تشخیص خودرو آینده‌دار از خودروی بدون آینده دارد. ممکن است کسی بدون تجربه کافی در شناخت اوضاع فنی خودرو در، یک معامله کند که در آینده نه تنها برای وی سودی نداشته باشد، بلکه باعث ضرر وی گردد. پس این دو بازار به‌خاطر اینکه یک دانش حداقلی نیاز دارند بهترین سرمایه‌گذاری برای همه نیستند. بعلاوه اینکه بسیار استرس‌زا بوده و بار روانی زیادی دارند.

رمز ارزها چطور؟

این روزها بحث سرمایه‌گذاری روی بازار رمز ارز بسیار داغ شده است. علت آنهم افرادی هستند که از چند سال پیش بیت کوین را با قیمتی بسیار پایین خریده‌اند و امروز مشاهده می‌شود که قیمت آن ۱۰۰۰ برابر شده و در نتیجه سرمایه‌شان چندین برابر گشته است. ظاهر امر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون باشد. اما اینطور نیست.

اولا هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر امروز یک رمز ارز بخرید در آینده قیمتش افزایش یابد، دوما فهم این موضوع که کدام رمز ارز احتمالا با افزایش قیمت روبرو می‌شود نیازمند دانش تخصصی تحلیل بازار است درست مانند بازار سکه. با این تفاوت که ریسک سرمایه‌گذاری روی بازار رمز ارز بسیار بیشتر است.

پس ما برای اینکه بگوییم یک کالا بهترین کالا برای سرمایه‌گذاری با سرمایه ۶۰۰ میلیون است، به یک بازار مطمئن نیاز داریم. بازاری که سوددهی آن با احتمال همراه نباشد. اما همه را بررسی کردیم و آن را نیافتیم. پس این بهترین کجا قایم شده است؟

سرمایه گذاری در بازرگانی وانیکس

این بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون تومان همواره جلوی چشمان ما قرار دارد. کافی است کمی با دقت بیشتر به آن تماشا کنیم. یک‌روز به بازار شهرتان بروید و اوضاع و احوال خرید مردم و اجناس موجود در بازار را بررسی کنید. بیشتر اجناس موجود در بازار از کجا می‌آیند؟

اگر به دلخواه خود یکی از کالاها مثلا اسباب‌بازی کودکان را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که بالای ۹۰ درصد کالاهای این بازار از کشورهای خارجی بخصوص چین وارد بازار می‌شود. بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون سرمایه‌گذاری روی همین موضوع است:

واردات کالاهای موجود در بازار. شاید فکر کنید که پیشنهاد ما این است که یک مغازه در بازار اجاره کنید، کالا وارد کنید و در بازار بفروشید. اما اینطور نیست. با وجود بازرگانی وانیکس می‌توانید بدون اینکه کوچک‌ترین کاری مثل اجاره مغازه، انجام مراحل واردات یا فروش اجناس وارداتی کنید، در واردات و صادرات کالاها سرمایه‌گذاری کنید. اما چطور؟

 

 

واردات با وانیکس

شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری روی بخش واردات اجناس شرکت بازرگانی وانیکس، بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون تومان داشته باشید. شرکت وانیکس کالاهای بسیار زیادی مثل قطعات و لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی بهداشتی، قطعات صنعتی، قطعات پلاستیکی، انواع گوشی هوشمند، لباس و پوشاک، انواع لوازم خانگی و آشپزخانه، وسایل صوتی تصویری و … از کشور چین وارد ایران می‌کند.

سرمایه گذاری در بازرگانی وانیکس
سرمایه گذاری در بازرگانی وانیکس

شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری روی این واردات در سود حاصل از فروش آنها شریک شوید. اما چرا این سرمایه‌گذاری مطمئن است؟ اگر روزی مشاهده کردید که مردم در بازار دست از خرید کردن کشیدند می‌توانید به این نتیجه برسید که این سرمایه‌گذاری نه مطمئن است، نه زودبازده و نه پرسود.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیون تومان را معرفی و بررسی کنیم. به همین دلیل به سراغ بررسی انواع بازار برای سرمایه‌گذاری مثل بازار ملک و مسکن، بازار خودرو و طلا و بازار رمز ارزها رفتیم.

در نهایت دریافتیم هیچ‌کدام مناسب نیستند؛ چرا که هیچکدام ریسک پایین و سود بالا نداشتند. نتیجتا دریافتیم که سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا همان بهترین سرمایه‌گذاری است که از ابتدای مقاله به دنبالش بودیم. امیدواریم مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *