بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون

اگر بعد از خواندن پاراگراف قبلی سوالات زیادی در مورد اینکه اصلا چرا باید سرمایه‌گذاری کنیم؟ بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون کدام است؟ و مشابه این سوالات در ذهن‌تان شکل گرفته، نگران نباشید. تنها کافی است تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا جواب این سوالات و سوالاتی که شاید برایتان پیش نیامده را هم بگیرید.

 

 

چرا سرمایه گذاری کنیم

شما همین لحظه هم که درحال خواندن این مقاله هستید، در حال سرمایه‌گذاری هستید، منتهی روی وقت خود. همه ما وقتی صرف وقت برای یادگیری، هزینه برای آموزش، خرید اجناس برای سود از فروش آنها در آینده و … هستیم، درواقع در حال سرمایه‌گذاری هستیم. سرمایه ما لزوما مالی نیست بلکه وقت و انرژی هم سرمایه است و گاهی باید برای به دست آوردن چیزی با ارزش آن را صرف کرد. سرمایه‌گذاری‌های ما با مقدار آینده‌نگری ما در ارتباط هستند. اگر شخصی امروز با صرف انرژی و زمان به کلاس یادگیری ساز می‌رود، در واقع دارد روی خودش سرمایه‌گذاری می‌کند تا شاید در آینده بتواند یک موزیسین خوب شود. همچنین است برای کسی که در حال سرمایه‌گذاری در خرید املاک و زمین است. این شخص به این امید روی زمین و خانه سرمایه‌گذاری می‌کند که در آینده بتوانید آن را با سود خوبی بفروشد.

چرا سرمایه گذاری کنیم

سرمایه‌گذاری نوع اول که مثال زدیم سرمایه‌گذاری روی خود بوده و سرمایه‌گذاری نوع دوم، سرمایه‌گذاری مالی است. و البته ما در اینجا می‌خواهیم درمورد سرمایه‌گذاری مالی در حد ۵۰ میلیون توضیح دهیم و بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون را پیدا کنیم. به همین خاطر ابتدا به بررسی انواع سرمایه‌گذاری که می‌توان با ۵۰ میلیون انجام داد می‌پردازیم، سپس در میان آنها موردی که بهترین محسوب می‌شود را بیرون کشیده و به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

سرمایه گذاری روی بازار ملک

برای اینکه به بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون برسیم، لازم است که در ابتدا انواع بازارهایی که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد را بررسی کنیم. به همین خاطر از مشهورترین بازار برای سرمایه‌گذاری شروع می‌کنیم: بازار ملک و زمین. از قدیم‌الایام پیشنهاد هر ریش سفیدی این بوده که فرزندم، سرمایه‌ات را برای خرید ملک و زمین کنار بگذار. علت این موضوع هم این است که در کشور ایران به خاطر رشد ساخت‌وساز، قیمت ملک و زمین هر سال رشد داشته و هیچ‌کس به خاطر نمی‌آورد که طی یک سال هم دچار رکود شده باشد. با این حال سرمایه‌گذاری روی بازار ملک و زمین با توجه به قیمت‌های امروزی، با سرمایه‌ای حدود ۵۰ میلیون تومان اگر نگوییم غیرممکن اما بشدت سخت است. حتی اگر هم شدنی باشد، بازدهی آن کم‌کم نیازمند ۱ سال زمان است. پس از این بازار برای سرمایه ۵۰ میلیون تومانی گذر می‌کنیم.

سرمایه گذاری روی بازار طلا

هنگام ازدواج به همه اشخاصی که طلا خریده‌اند این جمله گفته شده که: سرمایه زندگی خودتان است، پس در خرید آن طمع نکنید. همین جمله نشان‌دهنده جایگاه طلا و سکه در فرهنگ و اقتصاد ما است. طلا هم مانند بازار ملک از سال‌های اولیه تاکنون همیشه سیر افزایشی داشته است.به همین دلیل همیشه تشویق به خرید این کالا وجود داشته است. از طرفی ۵۰ میلیون تومان سرمایه هم درحدی هست که بتوان آن را در بازار سکه و طلا سرمایه‌گذاری کرد. پس شاید در نگاه اول، بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون همین سرمایه‌گذاری روی بازار طلا و سکه باشد.

 

 

اما با توجه به اینکه پیش‌بینی بازار طلا و سکه در کوتاه‌مدت بسیار پیچیده و تقریبا غیرقابل پیش‌بینی است، به همین دلیل سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت روی این بازار ریسک زیادی داشته و ممکن است باعث ضرر شما هم بشود.

سرمایه گذاری روی بازار طلا

چون ممکن است با اولین اصلاح قیمت بازار سکه و طلا فشار روانی زیادی به فرد وارد شده و آنها را با قیمتی پایین بفروشد. به همین دلیل اگر قصد دارید برای کوتاه‌مدت روی بازار طلا و سکه سرمایه‌گذاری کنید، به هیچ‌وجه بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون نخواهد بود. چرا که استرس و ریسک بالایی داشته و ممکن است شما را کاملا از سرمایه‌گذاری زده کند.

سرمایه گذاری در بازار رمز ارز

این اواخر همه ما حساب کتاب دوستانمان مبنی بر سود زیادی که سرمایه‌گذاران در بیت کوین کسب کرده‌اند را زیاد شنیده‌ایم. خیلی از این حساب کتاب‌ها درست بوده و هستند کسانی که با خرید بیت کوین در چند سال پیش که قیمتی بسیار پایین داشت، امروزه دارای سرمایه‌ای چند هزار برابری شده‌اند. اما آیا این تمام ماجراست؟

تقریبا در یکی دوسال اخیر تعداد بسیار زیادی رمز ارز با اسم‌های مختلف وارد بازار ترید مجازی شده‌اند و ذهن بسیاری از اشخاص را به خود مشغول کرده‌اند. عده زیادی با رویای یک شبه پولدار شدن وارد بازار خریدوفروش رمز ارزها می‌شوند. اما این تنها یک روی قضیه است. داشتن سرمایه حتی به اندازه ۵۰ میلیون تومان برای ورود به این بازار تنها فاکتور سرنوشت‌ساز نیست.

برای کسانی که با فن ترید آشنا نیستند، ورود به بازار پر تلاطم رمز ارزها درست مانند سرمایه‌گذاری در بازی قمار است. رشد‌های سریع و به همان اندازه ریزش‌های سنگین قیمت روز ارزها باعث می‌شود که شخص نا آگاه در نابود شدن آنی تمام سرمایه خود را پیش چشمانش ببیند.

به همین خاطر بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون قطعا برای کسی که قصد ندارد شب و روز درگیر فشار روانی موجود در بازار رمز ارز وجود دارد بشود، سرمایه‌گذاری در این بازار نیست. همان استرسی و پیش‌بینی‌ناپذیری که در بازار طلا وجود دارد را اگر هزار برابر کنید، شرایطی مشابه با شرایط بازار روز ارز به‌دست خواهید آورد. پس این مورد را هم نادیده بگیرید، چراکه اطمینانی در آن نیست و بسیار پیش‌بینی‌ناپذیر است.

 

 

سرمایه گذاری روی واردات و صادرات کالا

آیا تا به حال از جانب کسی یا جایی این پیشنهاد را داشته‌اید که با ۵۰ میلیون تومان کالا وارد کشور کنید یا روی صادرات محصولات ایرانی به خارج از کشور سرمایه‌گذاری کنید؟ شاید اگر این پیشنهاد به شما شود در برخورد اول به نظر شما غیر ممکن باشد و از خود بپرسید با ۵۰ میلیون تومان کالا وارد کشور کرد؟

سرمایه گذاری روی واردات و صادرات کالا

اصلا هزینه سفر به یک کشور خارجی مثل چین و خرید کم‌ترین تعداد جنس بیشتر از ۵۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد. در این صورت چگونه می‌توان بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون را سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا دانست؟

بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون با شرکت وانیکس

اگر در مواجه با پیشنهاد سرمایه‌گذاری در واردات و صادرات کالا به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون خنده‌تان گرفته حق دارید. چرا که با ۵۰ میلیون تومان نمی‌توان از هیچ کشوری حتی کشورهای همسایه هم واردات مناسبی به عنوان سرمایه‌گذاری داشت.

اما اگر به شما بگوییم شرکت بازرگانی وانیکس این امکان را فراهم کرده که بتوانید با ۵۰ میلیون هم وارد سرمایه‌گذاری در واردات و صادرات کالا شوید چه می‌گویید؟ شرکت وانیکس با تجربه فراوانی که در امر واردات و صادرات کالا دارد، توانسته این امکان را به عنوان یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری فراهم کند.

واردات با وانیکس

با شرکت وانیکس، می‌توانید در واردات کالاهایی مثل قطعات خودرو، ابزارآلات صنعتی پیشرفته، لوازم خانگی و صوتی تصویری، محصولات آرایشی بهداشتی، پوشاک و کفش، انواع محصولات شیمیایی صنعتی، لوازم پلاستیکی و بسیاری کالاهای پرمتقاضی دیگر در بازار ایران سرمایه‌گذاری کنید. به همین دلیل است که بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون را واردات کالا با وانیکس معرفی کردیم.

اجناس وارداتی توسط شرکت وانیکس به هیچ وجه روی دست واردکنندگان نمانده و سریعا و با اطمینان بالا به فروش می‌رسند. اگر روزی دیدید که کسی از بازار خرید نکرد، آنگاه می‌توانید بگویید که این روش سرمایه‌گذاری اشتباه است.

واردات با وانیکس

حرف آخر

در این مقاله تلاش کردیم با بررسی انواع بازارهای سرمایه‌گذاری مثل سرمایه‌گذاری روی ملک و زمین، سرمایه‌گذاری روی بازار طلا و سکه و سرمایه‌گذاری روی بازار رمز ارزها، بهترین سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون را مشخص کنیم. که البته در نهایت مشخص شد که این بهترین سرمایه‌گذاری، همان بازار واردات و صادرات است.

 

 

البته بدون فراهم آوردن امکان سرمایه‌گذاری با ۵۰ میلیون روی واردات و صادرات کالا توسط شرکت وانیکس، این امکان با این سرمایه شدنی نیست. امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما مفید باشد و به شما در انتخاب یک سرمایه‌گذاری مناسب و مطمئن کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *