بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون

بهترین سرمایه گذاری با 40 میلیون

در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا سرمایه‌گذاری اهمیت دارد، یک سرمایه‌گذاری مناسب شامل چه ویژگی‌هایی است، خرید و هزینه روی چه کالاهایی سرمایه‌گذاری مناسب محسوب شده و البته مهمتر از همه، بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون کدام است؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا به تمام این سوالات پاسخ داده و شما را با دنیای جدیدی در سرمایه‌گذاری آشنا کنیم.

 

 

سرمایه گذاری چیست

همه ما هنگامی که از داشته‌هایمان استفاده کرده و هزینه یا زمان خود را صرف چیزی می‌کنیم که قرار است در آینده ارزشی چند برابری به زندگی ما بازگرداند، در حال سرمایه‌گذاری هستیم. مثلا دانشجویی که در حال تحصیل در دانشگاه است و بطور متوسط ۴ سال از عمرش را صرف یادگیری یک رشته تحصیلی جدید می‌کند، در حقیقت روی زمان خود سرمایه‌گذاری کرده است. چرا که این دانشجو با صرف وقت خود، قرار است در آینده مهارتی کسب کند که برای او ارزشی مثل شغل و جایگاه اجتماعی مناسب به همراه آورد.همچنین اگر کسی با پرداخت مبلغی که با پس‌انداز به دست آورده طلا بخرد، در حال سرمایه‌گذاری به امید چند برابر شدن سرمایه اولیه‌اش متناسب با بالا رفتن قیمت طلا در آینده است. پس شاید بتوان سرمایه‌گذاری را یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر انسانی دانست. اینکه ما روی چه کالا یا ارزشی سرمایه‌گذاری کنیم، تعیین‌کننده مسیر مالی و ارزشی آینده ما خواهد بود.

سرمایه گذاری چیست
سرمایه گذاری چیست

در این مقاله ما روی موضوع سرمایه‌گذاری مالی تمرکز کرده‌ایم. به همین خاطر قصد داریم در پایان مقاله بعد از بررسی‌های لازم، به شما بگوییم که بهترین سرمایه گذاری با۴۰ میلیون تومان کدام است.

 

 

انواع کالا برای سرمایه گذاری

به نظر شما روی چه کالاهایی می‌توان سرمایه‌گذاری مالی انجام داد؟ حتما از آشنایانتان چندین بار شنیده‌اید یا شاید برای خودتان پیش آمده باشد که بگویند چند سال پیش یک زمینه خوب بود با قیمت ارزان که اگر می‌خریدیم الان قیمتش چندین برابر شده بود.همین موضوع جدیدا در مورد ماشین، طلا و ارز هم گفته می‌شود. پس مشخص است که کالاهای اساسی مثل زمین، ملک و ماشین جزو کالاهایی هستند که می‌توان روی آنها سرمایه‌گذاری مالی انجام داد. چرا؟ چونکه هیچ‌گاه دیده نشده که قیمت این کالاها در طول زمان افت کند.بلکه هر ساله چندین برابر هم شده‌اند. از طرفی سرمایه‌گذاری روی فلزات با ارزش مثل طلا و انواع سکه و همچنین ارزهای خارجی هم انجام می‌شود. اما آیا پیشنهاد ما برای بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون به این موارد مربوط است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال فعلا باید صبر کنید. فعلا نکته‌ای در این میان وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

اگر همه ما مطمئن هستیم که سرمایه گذاری روی این موارد قطعا در آینده بازدهی چندین برابر خواهد داشت، پس چرا همین الان اینکار را نمی‌کنیم؟ نکته همینجاست که این اطمینان قطعی نیست. اگر هم باشد روان انسان امروزی با یک سرمایه‌گذاری بلندمدت سازگار نیست.امروزه انسان‌ها دنبال سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت نیستند و بیشتر مایلند که اگر امروز چیزی خریدند، سریعا نتیجه سرمایه‌گذاری خود را مشاهده کرده و به سراغ گزینه‌های بعدی بروند. به همین دلیل است که اکثر ما حاضر نیستیم پس‌انداز خود را روی کالاهایی که بازدهی بلندمدت دارند سرمایه‌گذاری کنیم. در این مقاله با ارائه بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون تومان سعی داریم پاسخی مناسب و کوتاه‌مدت به این نیاز دهیم.

 

 

ویژگی‌ های سرمایه گذاری مناسب

سرمایه‌گذاری مناسب که بتوان آن را به اکثر انسان‌ها با روحیات نرمال پیشنهاد داد، سرمایه‌گذاری است که ریسک بسیار کمی داشته باشد. اما معنی کم ریسک بودن یک سرمایه‌گذاری چیست؟ فرضا شما دارای ۴۰ میلیون سرمایه هستید و دنبال سرمایه‌گذاری هستید. به همین دلیل دو پیشنهاد پیش روی شما قرار می‌گیرد.

شخصی به شما پیشنهاد می‌دهد که روی یک وسیله جدید که برای حل یک مشکل (که چندان هم مهم نیست) اختراع شده سرمایه‌گذاری کنید. از طرفی شخصی دیگر پیشنهاد می‌دهد که روی بازار طلا سرمایه‌گذاری کنید چرا که قرار است تا چند وقت دیگر قیمت طلا افزایش یابد. به نظر شما سرمایه‌گذاری روی کدام یک از این دو ریسک کمتری دارد؟

کالای اول یک کالا با ریسک بیشتر است. چرا که ممکن است این وسیله جدید نتواند در بازار جا بیفتد و سرمایه‌گذاری شما بطور کامل هدر رود. اما یک مزیت هم دارد. اینکه اگر جواب دهد سرمایه شما چندین برابر خواهد شد. از طرفی اطمینان سرمایه‌گذاری روی طلا بیشتر است.

هرچند سرمایه شما در این سرمایه‌گذاری چندین برابر نمی‌شود، اما اطمینان بیشتری در این بازار وجود دارد. پس در میان این دو گزینه، بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون همان سرمایه‌گذاری روی بازار طلا است. اما بجز این دو مورد موارد دیگری هم هست که در ادامه به عنوان بهترین سرمایه‌گذاری به شما معرفی می‌شود.

 

 

سرمایه گذاری روی واردات و صادرات

سرمایه‌گذاری روی کالاهای وارداتی یا صادرات کالا، همان بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون تومان است. اما چرا این موضوع را با چنین اطمینانی بیان می‌کنیم؟ نگاهی به بازار کالاهای مختلف بیندازید. برای مثال بازار لباس و لوازم آرایشی را بررسی کنید. اکثر کالاهای موجود در این بازار جزو کالاهای وارداتی محسوب می‌شود که یا از چین وارد شده‌اند یا از دیگر کشورهای دنیا.

سرمایه گذاری روی واردات و صادرات
سرمایه گذاری روی واردات و صادرات

با این حال تا این کالاها وارد می‌شوند به سرعت در بازار ایران به فروش می‌روند. امکان ندارد کالاهای وارداتی مثل گوشی هوشمند، لباس، لوازم آرایشی و محصولات آشپزخانه در بازار به فروش نرود. اگر مردم دست از خرید کشیدند، این سرمایه‌گذاری هم با شکست روبرو می‌شود.

پس سرمایه‌گذاری روی کالاهای وارداتی و صادرات کالا مثل زعفران، پسته و صنایع دستی بهترین پیشنهادی است که می‌توان به شما داد. اما این سرمایه‌گذاری چگونه انجام می‌شود؟ آیا برای انجام آن باید خودتان دست به کار واردات کالا از کشورهای دیگر شوید؟ آیا می‌توان با ۴۰ میلیون تومان کالا وارد کرد؟ جواب این سوالات نزد کمپانی بازرگانی وانیکس است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

 

بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون با شرکت وانیکس

شرکت بازرگانی وانیکس با تجربه فراوان در امر واردات کالاهای مختلف و صادرات انواع کالای ایرانی، همان شرکتی است که قرار است کارهای سرمایه‌گذاری شما با ۴۰ میلیون را انجام دهد. این سرمایه‌گذاری روی کالاهای وارداتی یا کالاهای صادراتی که توسط این شرکت مراحل واردات و صادرات آنها انجام می‌شود، صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید با خیال راحت ۴۰ میلیون سرمایه خود را در یکی از دو بخش واردات کالا یا صادرات آنها سرمایه‌گذاری کرده و بعد از مدت کوتاهی سود حاصل از سرمایه‌گذاری خود را دریافت کنید. این شرکت به خاطر تجربه فراوان در این امر بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا است.

واردات کالا با وانیکس

سرمایه‌گذاری روی واردات کالاهایی پر متقاضی مثل انواع گوشی هوشمند، لباس و پوشاک، انواع قطعات صنعتی و قطعات خودرو، انواع لوازم آشپزخانه و خانه، انواع محصولات پلاستیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی گوناگون، کالاهای تزئینی و صنعتی، قطعات گوشی و لپ‌تاپ و هزاران مورد دیگر که نمی‌توان همه را در اینجا نام برد، بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون محسوب می‌شود. کارهای واردات این کالاها توسط شرکت وانیکس از صفر تا صد انجام شده و تنها کافی است که شما سرمایه خود را به دست شرکت سپرده و روی یک یا چند قلم جنس وارداتی سرمایه‌گذاری کنید.

واردات کالا با وانیکس
واردات کالا با وانیکس

حرف آخر

شاید صحبت از سرمایه‌گذاری روی کالاهای وارداتی و صادراتی موضوعی جدید نباشد، اما امکان سرمایه‌گذاری اندک روی این حوزه اولین بار توسط شرکت وانیکس فراهم شده است. طوری که می‌توان با ۴۰ میلیون تومان هم اقدام به سرمایه‌گذاری روی واردات کالا یا صادرات آن داشت.

موضوعی که بدون شرکت واسطه وانکیس نیازمند سرمایه‌گذاری بسیار بیشتری است. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم توضیح دهیم که بهترین سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون کدام است و چگونه انجام می‌شود. امیدواریم از این مقاله استفاده کافی را برده و به پاسخ سوالاتتان رسیده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر