بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون

حتما تاکنون چندین بار به فکر افتاده‌اید که با سرمایه کم یک سرمایه‌گذاری مناسب انجام دهید اما هنوز راه‌حلی مناسب برای اینکار نیافته‌اید. اگر شما هم با دیدن عنوان مقاله کنجکاو شده‌اید که چطور می‌توان با ۳۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرد، در چه زمینه‌ای این سرمایه‌گذاری انجام می‌شود و خلاصه خم و چم آن چگونه است، حتما تا پایان مقاله بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون با ما همراه باشید.

 

 

سرمایه گذاری چگونه انجام می شود

قبل از اینکه بخواهیم راجع‌به بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون توضیح دهیم، لازم است که راجع‌به اینکه سرمایه‌گذاری چیست و چگونه انجام می‌شود توضیح دهیم. شاید از قدیم‌الایام از زبان بزرگان فامیل یا پدر و مادر خود شنیده باشید که چند سال پیش یک موقعیت خرید زمین یا ملک داشته‌اند که اگر آن را می‌خریدند امروز سرمایه‌شان چندین برابر شده بود. مثلا ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که چندین سال پیش موقعیت خرید سکه یا طلا داشته‌اید اما این کار را نکرده‌اید. درحالی‌که امروز دریافته‌اید که اگر آن خرید را انجام می‌دادید سرمایه‌تان چندین برابر شده بود. به عمل خرید چیزی که ارزشش قرار است در طول زمان چندین برابر شود سرمایه‌گذاری می‌گویند. عموم مردم موارد سرمایه‌گذاری را کالاهای مختلف، ملک، زمین، طلا، سکه و ارز می‌دانند.

سرمایه گذاری چگونه انجام می شود

در اینجا چند سوال پیش می‌آید: چرا آشنایان شما همان زمان خریدشان را انجام ندادند تا امروز با آن سرمایه‌گذاری مناسب، سرمایه‌شان چندین برابر شود؟ چگونه می‌توان از سرمایه‌گذاری خود مطمئن بود؟ و البته سرمایه‌گذاری در چه زمینه‌ای مطمئن‌ترین نوع سرمایه‌گذاری است؟ در ادامه می‌خواهیم این سوالات را بررسی کرده و در پایان پیشنهاد خودمان را که همان بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون تومان است را ارائه دهیم.

 

 

چرا سرمایه گذاری کنیم

در جواب سوال اول که پرسیدیم چرا شما یا آشنایانتان چند سال قبل روی موقعیت‌هایی که برایتان پیش آمده بود سرمایه‌گذاری نکردید؟ این سوال درحالت ‌کلی‌تر اینگونه مطرح می‌شود که اصلا چرا سرمایه‌گذاری کنیم؟ با یک محاسبه سرانگشتی متوجه خواهید شد که سرمایه‌گذاری، تنها راهی است که شما را به یک زندگی مطمئن و پشتوانه مالی برای آینده می‌رساند.اما چرا؟ فرض کنید شما یک کارمند ساده هستید که به طور متوسط ماهی ۱۰ میلیون تومان درآمد دارد و از این درآمد نهایتا بتواند ۵ میلیون (در بهترین حالت) پس‌انداز کند. در یک سال هم نهایتا بتواند ۶۲ میلیون تومان پس‌انداز کسب کند. اما آیا در این یکسال قیمت اجناس ثابت باقی می‌ماند؟ خیر. اگر شما برنامه‌ریزی کرده باشید که مثلا برای سال آینده یک پراید بخرید (که با توجه به مدلش نهایتا ۶۰ میلیون باشد) اما ناگهان ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته باشد، عملا پس‌انداز شما بی نتیجه خواهد شد.پس بهترین کار این است که در اسرع وقت پول خود را روی یک کالای مناسب یا طلا و سکه سرمایه‌گذاری کنید تا همزمان با رشد قیمت آن کالا، ارزش سرمایه شما هم بیشتر شود. اما چرا همین الان سرمایه‌گذاری نمی‌کنید؟ در ادامه توضیح می‌دهیم.

اطمینان از سرمایه گذاری

مهم‌ترین نکته در مورد سرمایه‌گذاری این است که شخص سرمایه‌گذار باید از قبل یک اطمینان نسبی از کالایی که می‌خواهد روی آن سرمایه‌گذاری کند داشته باشد. منظور از اطمینان نسبی این است که شواهد نشان دهد کالای مورد نظر در آینده با رشدی چشم‌گیر مواجه خواهد شد.اگر بر فرض مثال شما بعد از سال‌ها مبلغی راپس‌انداز کرده باشید و بخواهید سرمایه‌گذاری کنید، منطقی است که روی یک کالای پرریسک سرمایه‌گذاری کنید یا کالایی که ریسک کمتری برای شکست دارد؟مثلا اگر بین سرمایه‌گذاری روی زمین و یک کالای جدید تولید شده که برای ورود به بازار نیاز به سرمایه‌گذاری دارد بخواهید یکی را انتخاب کنید، کدام یک ریسک کمتری دارد؟ قطعا زمین ریسک کمتری دارد. چراکه در ایران ملک و زمین همواره قیمتی افزایشی داشته‌اند اما کالای مورد نظر ممکن است مورد توجه بازار قرار نگرفته و به زودی از عرصه عرضه و تقاضا حذف شود.با این حال اکثر مردم روی همین زمین و ملک هم سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. چرا که تضمینی ندارد قیمتشان افزایش یابد. پیشنهاد ما برای بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون بگونه‌ای است که این اطمینان فراهم شود.

 

 

صادرات و واردات بهترین سرمایه گذاری

بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون عبارتست از تجارت روی بخش کالاهای صادراتی و وارداتی. اما چرا؟ سعی کنید یک روز از اوقات فراغت خود را به بازارگردی با هدف رصد منشاء تولیدات کالاهای موجود در بازار اختصاص دهید. مثلا به بازار گوشی هوشمند رفته و با رصد شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند آشنا شوید. چند درصد محصولات موجود در این بازار وارداتی هستند؟

حال به بازار دیگری مثلا پوشاک سربزنید. چند درصد این بازار را کالاهای وارداتی تشکیل می‌دهد؟ اولین نکته‌ای که در مورد واردات کالا وجود دارد این است که کاری بسیار پرسود است. عل آن هم بطور غیرمستقیم توضیح دادیم: ۹۰ درصد کالاهای موجود در هر بازاری وارداتی هستند.

صادرات و واردات بهترین سرمایه گذاری

در نتیجه خیل عظیمی از شرکت‌ها و تاجران مشغول واردات و البته صادرات کالا هستند. موقعیتی که برای سرمایه‌گذاری با هر مبلغی از ۳۰ میلیون تومان تا مبالغ سنگین فراهم شده و پیشنهاد ما به شما این است که از آن برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

امکان ندارد کالاهایی که به صورت وارداتی وارد کشور می‌شوند، در هر حوزه‎‌ای، روی دست واردکننده بماند. پس ریسک سرمایه‌گذاری روی واردات کالا و البته صادرات آن بسیار پایین است. این همان اطمینانی است که از آن صحبت کردیم: بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون تومان.

 

 

شرکت وانیکس و سرمایه گذاری

حال که دریافیتم بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون عبارتست از سرمایه‌گذاری روی بخش واردات و صادرات کالا، باید توضیح دهیم که برای اینکار باید چکار کنید. شرکت بازرگانی وانیکس با داشتن تجربه بسیار بالا در امر واردات و صادرات انواع کالاها از کشورهای مختلف و به بسیاری از کشورهای دنیا، بهترین شرکت برای سرمایه گذاری شما است.

این شرکت چنان با دقت کارهای واردات و صادرات کالا را برنامه‌ریزی کرده که برای مبلغ ۳۰ میلیون تومان هم جای سرمایه‌گذاری گذاشته و بسیاری از مردم می‌توانند با داشتن همین اندک سرمایه نیز روی واردات و صادرات کالاهایی که این شرکت انجام می‌دهد سرمایه‌گذاری کنند.

صفر تا صد تمام مراحل واردات و صادرات بر عهده شرکت بوده و شما تنها نقش یک سرمایه‌گذار خوش آتیه را بازی خواهید کرد. سرمایه‌گذاری شما روی کالاهای وارداتی و صادراتی همچنین به رونق اوضاع اقتصادی ایران کمک کرده و نه تنها شما را به آینده‌ای خود رهنمود می‌کند، بلکه باعث رشد چشم‌گیر بازارهای داخلی و تولیدی‌های کالای ایرانی نیز می‌گردد.

 

 

واردات با وانیکس

همانطور که گفتیم شرکت وانیکس با داشتن واردات کالاهای مختلف بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون را برای شما فراهم کرده است. برای مثال واردات کالاهایی مثل گوشی هوشمند، پوشاک و خوراک، قطعات صنعتی و لوازم یدکی، قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم خانه و آشپزخانه، انواع محصولات شیمیایی و صنعتی، قطعات آی تی و الکترونیک، لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و لپ‌اپ و … از جمله مواردی هستند که شما می‌توانید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید. انجام مراحل واردات این کالاها بطور کامل بر عهده شرکت وانیکس است و به بهترین شکل انجام می‌شود.

واردات با وانیکس

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم با طرح مساله سرمایه‌گذاری و لزوم آن، بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون را که در ابتدا غیر قابل باور می‌آمد، توضیح دهیم. شاید ذهن بسیاری از ما به سمت سرمایه‌گذاری روی صادرات و واردات کالا نرفته باشد. اما بعد از اینکه شرکت بازرگانی وانیکس این امکان را فراهم کرده، این حیطه از سرمایه‌گذاری دور از انتظار نبوده هیچ بلکه به عنوان بهترین نوع سرمایه‌گذاری نیز شناخته می‌شود.

امیدواریم بعد از رسیدن به پایان مقاله دریافته باشید که چرا سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا می‌تواند به عنوان بهترین سرمایه‌گذاری با سرمایه اندک شناخته شود.

2 دیدگاه برای “بهترین سرمایه گذاری با ۳۰ میلیون

  1. علی گفته:

    سلام میشه بفرمایید روی چه اطمینانی ما پول بدیم؟ چه مدرکی دست سرمایگذار میمونه؟

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      سلام و درود
      درواقع این خودتون هستید که سرمایه گذاری میکنید دوست عزیز. ما به آموزش واردات میدیم و خودتون یاد میگیرید چجوری از پولتون استفاده کنید و سود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *