بدی های کشور چین

بدی های کشور چین

یکی دیگر از بدی های کشور چین این است که در طول ساعات پر ترافیک، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار بسیار شلوغ هستند و شما در زمان ورود و یا خروج از مترو و یا اتوبوس به ناچار از بین سیل بزرگی از افراد راه خودتان را باز کنید. ممکن است درباره ترافیک ده روزه بزرگراه ملی کشور چین در اخبار مربوط به سال ۲۰۱۰ میلادی شنیده باشید. این موضوع یک رکورد نامطلوب در کارنامه راهنمایی و رانندگی چین می باشد. یادگیری زبان چینی کاری بسیار دشوار و سخت می‌باشد و هیچ شباهتی به زبان های مطرح در دنیا نمی باشد.

 

 

در شهر های بزرگ آلودگی زیست محیطی به شدت بالا می باشد. کشور چین به دلیل صنعتی بودن و تیراژ تولیدات بسیار بالا آلودگی‌های بسیار گسترده‌ای را دارا می باشد. در مرحله نخست که وارد کشور چین می شوید ممکن است فرهنگ، تغذیه و زبان مردم کشور چین باعث استرس و نگرانی شما شود. کمبود شدید مسکن در این کشور و همچنین قوی بودن سیستم فیلترینگ اینترنت و برنامه های مجازی و غیره از دیگر مشکلات زندگی در کشور چین می‌باشد. در ادامه با مقاله بدی های کشور چین با تیم وانیکس همراه باشید.

مزایا و معایب زندگی در چین

مزایا:

در این تیتر به صورت کاملا خلاصه به مزایای زندگی در چین می‌پردازیم. امنیت در کشور چین نسبت به بسیاری از کشورهای غربی بهتر است. در کشور چین هیچ فردی مجوز حمل سلاح را ندارد. و خشونت های خیابانی کمتری نسبت به بسیاری از کشورها را شاهد خواهید بود. سیر صعودی پیشرفت اقتصادی کشور چین بسیار بالا می‌باشد. آنها طی یک برنامه ۲۰ ساله مقدار بسیاری از فقر مطلق در چین را ریشه کن کردند. امنیت جنگی در این کشور تقریبا جای هیچ نگرانی ندارد. ارتش قدرتمند این کشور جای هیچ شک و شبه‌ای را نگذاشته است. راه اندازی یک کسب و کار در این کشور بسیار آسان است. پشتیبانی حکومت از تولید کننده و صنعتگر در این کشور بسیار تحسین برانگیز می باشد. تحصیل در این کشور ارزان و در عین حال دارای دانشگاه‌هایی با اعتبار بین‌المللی می‌باشد و همچنین بعد از فارق‌التحصیلی به راحتی شغل مرتبط با تحصیل خود را میابید. در صورت کوچکترین مخالفت با حکومت در این کشور و یا حتی انتقادی سازنده به شدت برخورد قضایی و قانونی می شود.

مزایا و معایب زندگی در چین

 

 

 

معایب:

در این پارگراف بصورت خیلی خلاصه به معایب زندگی در کشور چین می پردازیم. مشکلات فراوانی برای زندگی در کشور چین وجود دارد که از جمله آنها می توان به عادت غذایی مردم چین، سخت بودن یادگیری زبان چینی پرداخت. در صورت کوچکترین مخالفت با حکومت در این کشور و یا حتی انتقادی سازنده به شدت برخورد قضایی و قانونی می‌شود. ترافیک های بسیار عجیب و غریب در این کشور مشهور است. اجرا نکردن کامل قوانین راهنمایی و رانندگی. کمبود مسکن در این کشور. عادت های غذایی چندش آور. فیلترینگ شدید اینترنت. ساعت کاری بسیار زیاد.

تجربه زندگی در چین

رشد همه جانبه در کشور چین سریع است و با ذهنیت آزاد روبرو می‌باشد. شهر شانگهای قسمتی از کشور چین است ولی برخلاف شهر پکن، در آن فرهنگ سنتی خیلی زیادی در جریان نیست. شما می توانید در شهر شانگهای گالری‌ها، اپراها و معماری به سبک غربی را بیشتر از دیگر شهرهای کشور چین مشاهده نمایید. اگر در یک فروشگاه، کافی شاپ، رستوران یا هر مکان جدید دیگری را مشاهده کنید که افراد بومی فراوانی در صف جای دارند، این به آن معناست که کیفیت فرهنگی در آن شهر یا کشور بالا می باشد. بر این اساس این طبیعی است که صاحبان فروشگاه ها فقط به مردم پول بدهند تا در مقابل مغازه های خود صف درست کنند تا درآمد خود را افزایش دهند.

تجربه زندگی در چین

 

 

 

شما هیچ وقت نمی توانید در مورد غذا در کشور چین خیالتان آسوده باشد؛ چرا که بعضی از افراد تلاش می‌کنند، قوانین را به کلی دور بزنند تا بهای بیشتری بدست آورند. بیکاری در این سرزمینd با دومین اقتصاد بزرگ دنیا در مقایسه با مابقی کشورها، نزدیک به ۵ ٪ یا کمتر است. ولی در میان شک و تردید مداوم در مورد صحت چنین اطلاعاتی، گزارش های رسمی شروع به نشان دادن برخی از مشکلات در توانایی مردم کشور چین برای حفظ و امنیت شغل، کرده‌اند.

 

 

روزهای تعطیل رسمی در کشور چین که در راهنمای کامل زندگی در کشور چین معرفی میکنیم، به شرح زیر می باشد:

  • روز اول ماه ژانویه که نخستین روز سال نو میلادی می‌باشد.
  • سه روز پشت هم که در هر سال از میان ماه ژانویه تا میان ماه فوریه به صورت متفاوت با سال قبل منتخب میباشد.
  • یک روز به عنوان جشنواره بهاره که در سال نو سنتی چینی در یکی از تاریخ های ۴، ۵ یا ششم آوریل انتخاب می شود.
  • فستیوال Qingming که مخصوص تمیز کردن مقبره‌های فوت شدگان می باشد.
  • یک روز تعطیل به عنوان روز کارگر که در هر سال در نخستین روز ماه می، اواخر ماه می و یا در ماه ژوئن انتخاب می شود.
  • یک روز به عنوان فستیوال قایق اژدها که در یکی از روزهای ماه سپتامبر میلادی انتخاب می شود.
  • فستیوال اواسط پاییز که از تاریخ یک ماه اکتبر شروع و تا هفت اکتبر ادامه پیدا می‌کند.

خوبی های کشور چین

بصورت کلی زندگی در کشور چین ارزان است. خورد و خوراک در چین به دلیل جمعیت بالا در این کشور و جمعیت بالای قشر کارگر ارزان می باشد. تحصیل در این کشور به نسبت چند دانشگاه مطرح در این کشور ارزان می‌باشد. حمل و نقل عمومی در همه جا در دسترس است اما با سیل عظیم جمعیت همراه می‌باشد. امنیت در این کشور بسیار بالا می‌باشد. تاسیس کسب و کار اسوده است. تولید در کشور حرف اول را می‌زند.

 

 

زندگی سخت در چین

یکی از موضوعاتی که باید در راهنمای کامل زندگی در کشور چین به آن اشاره کنیم فرهنگ غنی تجارت در کشور چین است. این فرهنگ ارتباط بسیاری با زبان چینی (ماندارین) دارد. اگر قصد سفر تجاری به کشور چین، واردات پرسود کالا از کشور چین یا زندگی در آن را دارید، حتما به این مسائل توجه کنید. افرادی که قصد دارند به قصد کار، مهاجرت و زندگی، تحصیل و یا … به کشور بزرگ چین مهاجرت و یا به مدت طولانی اسکان یابند باید قبل از این کار با فرهنگ و آداب و رسوم کشور چین آشنایی کامل و یا حتی اطلاعات اولیه‌ای داشته باشند، هزینه زندگی در کشور چین را بدانند، مهارت های خود را در استفاده از فرهنگ و عادات روزمره مردم این کشور بالا ببرند و مزایا و معایب زندگی در کشور چین را بررسی کنند تا بتوانند پس از مهاجرت در مدت زمان اندکی خود را با شرایط جدید وقف دهند و دچار شوک روحی و فرهنگی نشوند.

زندگی سخت در چین

کشور چین به دلیل جمعیت بالا مشکلات خاصی دارد که پس از ورود به این کشور متوجه خواهید شد. بطور مثال هرجا کاری داشته باشید حتما صفی وجود دارد. شرایط کار در آنجا به گونه‌ای است که طاقت فرسا می‌باشد. و اگر کارفرمای سخت گیری داشته باشید این شرایط سخت تر هم می‌شود. آنها شاید روزی ۱۲ ساعت کار کنند و درآمد ۵۰۰۰ یوانی دریافت کنند.

 

 

واردات انواع کالا از چین به ایران

شرکت وانیکس مفتخر است که با یک دهه سابقه درخشان در چهارچوب واردات و صادرات به تاجران محترم بدون هیچ گونه مشکلی به فعالیت خود ادامه داده است. روش کاریه این شرکت با تاجران به این صورت است که شما پس از خرید و تامین کالای خود از کشور چین – امارات – هند و تحویل آن به انبارهای شرکت وانیکس در این کشورها آغاز می‌شود. پس از تحویل کالای خود به انبار شرکت طی یک فقره قرارداد معتبر با تاجران تمامیه مراحل حمل و نقل دریایی و یا هوایی آن را تا درب انبار آنها در هرکجای ایران انجام می‌دهند.

شرکت وانیکس بیشتر اوقات حمل بارهای خرد را بر عهده می‌گیرد. و آیتم هایی مانند سایز ابعاد و وزن کالا و همچنین نوع حمل آن (دریایی-هوایی) را مبنای بهای دریافتی شرکت قرار می‌دهد. برای استعلام قیمت دقیق بار خود همین حالا با کارشناسان بازرگانی ما تماس بگیرید و با خیال هرچه تمام تر کالای خود را برای حمل به ما بسپارید. شرکت وانیکس برای اعتماد بیشتر مشتریان خود در قبال کالاهای گران قیمت چک تضمین ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر