انبارداری در چین با وانیکس

انبارداری در چین

برای انبارداری در چین با کمترین هزینه با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

یکی دیگر از مواردی که انبارداری در کشور چین را برجسته می‌کند فاصله تحویل بین کالاهای خریداری شده از فروشندگان مختلف است. ممکن است کالایی که از اولین فروشنده خریداری کرده‌اید برای تحویل آماده نباشد. در این صورت ممکن است فروشنده دوم نتواند کالای خریداری شده شما را تا زمانی که نیاز دارید، نگه دارد. همچنین در این صورت می‌توانید به راحتی کالاهای آماده را به انبار ارسال کنید و منتظر بمانید تا سایر کالاها آماده شوند.

 

 

انبارداری چیست و چرا انبارداری در چین برای واردکنندگان مفید است

هنگامی که محصولی را به عنوان خریدار از چین خریداری می‌کنید، ممکن است لازم باشد آن را تا زمانی که برای ارسال آماده شود در انبار نگهداری کنید. همچنین امکان دارد محصولاتی را از چندین فروشنده مختلف خریداری کرده و نیاز داشته باشید که همه آن‌ها با هم بارگیری شوند.

انبارداری چیست؟

این زمانی است که شما به خدمات انبارداری در چین نیاز دارید. فرقی نمی‌کند کالای شما از راه دریا، کشتی یا از طریق هوایی ارسال شود. در هر  کانتینری که برای شما گرفته شده در چین شرکت وانیکس با همه فروشندهای شما هماهنگ کرده و بار شما را در کانتینر با توجه به ترتیبی که در نظر دارید قرار می‌دهد. سپس پروسه حمل محصولات آغاز می‌شود.

چرا به خدمات انبارداری در کشور چین نیاز داریم؟

ممکن است بگویید انبارداری در دسترس است و می‌توانید به راحتی کالاهای خود را در جایی ذخیره کنید تا شرایط حمل و نقل فراهم شود. اما باید توجه داشته باشید که به دلیل حجم بالای صادرات از چین، یافتن انبار در آنجا چالش برانگیز است! اگر قصد واردات کالا از چین را دارید باید در نظر داشته باشید که انبارهای مناسب در چین به راحتی پیدا نمی‌شوند. شرکت وانیکس با سال‌ها تجربه در تجارت بین المللی آماده ارائه کلیه خدمات انبارداری در کشور چین به تجار و بازرگانان عزیز ایرانی است. آن‌ها تمامی محصولات خریداری شده شما را با سیستم مدرن انبارداری مدیریت خواهند کرد.

 

 

مزایای انبارداری در کشور چین با وانیکس

  • خدمات نظارت و بسته بندی مجدد

یک انبار خوب در چین نه تنها خدمات ذخیره سازی را به خوبی ارائه می‌کند، بلکه کالاهای ذخیره شده را مورد بررسی نیز قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که با سفارشاتی که مشتری داده است مرتبط هستند.

این بدان معناست که هنگام ثبت سفارش خطاهای کمتری وجود خواهد داشت و مشتریان می‌توانند آنچه را که خواسته‌اند بدون هیچ مشکلی دریافت کنند. این به نوبه خود موجب افزایش اعتماد در مشتریان می‌شود.

  • ذخیره سازی رایگان

برخی از انبارها خدمات ذخیره‌سازی رایگان را برای مدت زمان مشخصی ارائه می‌دهند که ویژگی نادری است. صاحبان مشاغل می‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند و محصولات خود را به مدت چند روز در انبار به صورت رایگان نگه دارند.

برخی انبارها به مدت یک ماه این خدمات را ارائه می‌دهند و برخی دیگر به مدت سه ماه. اکثر کسب و کارها باید از این مزیت خوب استفاده کنند، زیرا باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

  • رهگیری سفارش

رهگیری سفارش بدان معناست که مشتری می‌تواند از زمانی که سفارشات در انبار نگهداری می‌شوند تا زمانی که به مقصد نهایی می‌رسند، بر موقعیت آن‌ها نظارت داشته باشد. این کار علاوه بر اینکه نگرانی مشتریان را کاهش می‌‌دهد، موجب جلب رضایت آن‌ها نیز می‌شود.

  • بازرسی تخصصی کالا در چین

اگر تجربه کافی در زمینه واردات از چین ندارید، ممکن است مراحل انبارداری و تحویل کالا برای شما پیچیده باشد. همچنین ممکن است لازم باشد قبل از ارسال کالا از چین به کشور مورد نظرتان، سلامت و کیفیت آن بررسی شود. شرکت وانیکس می‌تواند قبل از بارگیری به سرعت سلامت و کیفیت کالای شما را در یک مکان تخصصی بررسی کند.

 

 

مزایای انبارداری در کشور چین

این می‌تواند از خسارات و هزینه‌های اضافی در آینده جلوگیری کند. تصور کنید محصولی را خریده‌اید و پس از دریافت آن در داخل کشور، می بینید که کالای درخواستی شما اشتباه ارسال شده است! این باعث ضررهای زیادی برای شما خواهد شد. شرکت وانیکس در تمامی مراحل واردات از چین در کنار شما خواهد بود. خدمات انبارداری در چین تنها بخش کوچکی از خدمات این شرکت است. شما می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در مورد خدمات انبارداری در کشور چین اطلاعات رایگان دریافت کنید.

  • به حداقل رساندن خطاهای سفارش

هنگامی که مشتری شما سفارش خود را ثبت می‌کند، ممکن است برخی محصولات اشتباها بسته‌بندی شوند یا حتی بسته‌بندی برخی از محصولات به کل فراموش شود. این اتفاق زمانی که سفارشات بسیار زیاد است، بیشتر رخ می‌دهد.

 اگر از قبل در یک انبار و به خوبی سفارشات خود را آماده می‌کردید، مطمئنا با همچین مشکلی مواجه نمی‌شدید. اگر اشتباهی در سفارش وجود داشته باشد، محموله باید به چین برگردد. این امر می‌تواند باعث شود کسب و کار در کمترین زمان مشتریان خود را از دست بدهد.

  • نوع بسته بندی

یکی از مواردی که بازرگانان بسیار بر آن تاکید می‌کنند، نوع بسته‌بندی و قرار دادن محصولات در ظروف است. برخی از بازرگانان به دلایل مختلف تمایل دارند کالاهای خود را به شکل خاصی در ظرف قرار دهند.

بهتر است در نظر داشته باشید که در انبارهای غیر تخصصی و غیر اصولی امکان بارگیری کالا به سلیقه شما وجود ندارد.

 اگر می‌خواهید کالای خریداری شده مطابق با سلیقه و سفارش شما در کانتینر بارگیری شود، به خدمات انبارداری در کشور چین نیاز خواهید داشت. با خدمات مدرن انبارداری در چین، شرکت وانیکس تمام بسته‌های شما را شیوه دلخواه‌تان در کانتینر قرار می‌دهد.

  • سرعت بالا

بسیاری از افراد هنگامی که متوجه می‌شوند شما می‌توانید تاریخ ارسال را جلوتر بندازید، خوشحال می‌شوند. مدتهاست افراد با این معضل مواجه هستند که چگونه تاریخ ارسال یک محصول را جلو بیندازند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

 سیستم انبارداری در چین راه حل آن‌ها است. تا اینجا با مزایای انبارداری در کشور چین آشنا شدیم و مطمئنا با کمک تمام آن مزایا تاریخ ارسال محصول به مراتب جلوتر می‌افتد.

سخن نهایی و آسان شدن انبارداری در چین با وانیکس

مطمئنا تا اینجا از اهمیت انبارداری در کشور چشم‌بادامی‌ها مطلع شده‌اید. بسیار مهم است که شرکت مناسبی را برای انجام این کار انتخاب کنید. سایر شرکت‌های واردات، صادرات و حمل و نقل ممکن است انبارداری چین را ارائه دهند، اما به احتمال زیاد تنها بخش کوچکی از پرسنل خود را برای مدیریت این بخش قرار می‌دهند.

در شرکت وانیکس، تیم بزرگ و با تجربه‌ای بخش انبارداری در کشور چین را مدیریت می‌کند. این تیم به صورت تخصصی اموزش دیده‌ است بنابراین نیاز به هیچ نگرانی نیست.

سئوالات متداول درباره انبارداری در چین

  • چگونه می‌توانیم انبار در چین اجاره کنیم؟

برای اجاره انبار در چین، شما می‌توانید از سایت‌های املاک تجاری محلی یا بروکرهای ملکی استفاده کنید. همچنین، شبکه‌های تجاری و ارتباط با تجار و کسب‌وکارهای محلی می‌تواند به شما در پیدا کردن انبار مناسب کمک کند. قبل از اجاره، حتماً قوانین مربوط به اجاره ملک و شرایط قرارداد را دقیقاً بررسی کنید.

  • چگونه به انبادار چینی اعتماد کنیم؟

برای یافتن انباردار قابل اعتماد در چین پیشنهاد می‌کنیم از شرکت بازرگانی وانیکس کمک بگیرید. این شرکت در شهرهای مختلف این کشور انبارهای متعددی برای نگهداری کالاهای شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر